Miksi et osaa pelata shakkia?
Se on parempaa ajanvietettä kuin mikään muu. ( kirjoitan tänne pelattuani 20 matsia)
Kommentit (26)
Ei ole olemassa siirtoja joilla varmasti voittaa.
Ap[/quote]
No kyllä on jos toinen ei niitä tunne[/quote]
Samaa voisi sanoa jalkapallosta. Toinen joukkue ei ymmärrä, että toiset tulevat pallon kanssa niin prklsti maalia kohti eivätkä itse osaa eivätkä ymmärrä tehdä mitään sen estääkseen.
Mä onnistun parhaimmillaan etsimään nokan edessä olevia avaimia, niin arvaapa, miten mä hahmotan jotkut päivänselvät tilanteet shakissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä onnistun parhaimmillaan etsimään nokan edessä olevia avaimia, niin arvaapa, miten mä hahmotan jotkut päivänselvät tilanteet shakissa.
Shakin pelaaminen voisi auttaa muistamaan liikedarjoja joissa hukkaat avaimet.
Osaanpas. Tosin 20 matsin (olettaen, että on kunnon pelejä, eikä mitään sinne tänne hiirellä kliksuttelua konetta vastaan. Eikä sillä, tietokone on kyllä hyvä harjoitusvastustaja) pelaamisen jälkeen haluaisin kyllä jo nukkumaan, aikaa noin monen pelin pelaamiseen olisi mennyt todennäköisesti useampi vuorokausi..
Miehellä harrastuksena shakki. Päivittäin se housuun kakki, joten pyllyssä tukkeena nakki, Ei pysynyt puiqulapäässään lakki, rikki oli takki, ja koiransakin kauhea rakki, emäntänsä wajakki. Autostaankin puuttuu pakki. Sellaista se on kun harrastuksena on shakki.
Siksi.
20 jatkaa; ja jotkut pelaavat sitä tylsästi (mutta varmasti).