Miltä tuntuisi tietää että miehesi on ihastunut työkaveriinsa?
Käyttäytyy työpaikalla kuin ihastunut teini, samalla kun sinä hoidat lapsia kotona ja läskistyt. Someen voi sitten postata että "Ihana hääpäivä, ollaan yhä kuin M. A. Nummisen Kuutamosonaatissa" tmsp.
Kommentit (13)
Semmoisia miehet on! Onneksi on niin rassukka ettei uskalla vaimoaan jättää.
Jos nyt mietitään vain otsikon kysymystä, eikä aloituksen avautumista, niin kyllähän se varmaan kurjalta tuntuisi. Toisaalta olen itsekin ollut ihastunut pariinkiin kollegaan ja aika vahvasti, enkä koskaan tehnyt mitään sen kummempaa, niin eihän siinä auttaisi kuin luottaa että mies toimii samoin. Ihastumisille ei kuitenkaan mitään voi eikä niissä itsessään ole mitään pahaa ellei niitä pyri jotenkin edistämään.
Olisi todella kova paikka. En ole läski ja lapsetkin jo isompia, eivät vaadi varsinaisesti hoitamista. Mutta kyllä kaikki tulevaisuuden haaveet romuttuisi täysin, olisi todella kova pala itselle.. Eihän ihastus välttämättä eroa tarkoita, mutta en tiedä haluanko elää sellaisen ihmisen kanssa enää, joka ei mua enää rakasta. Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt mietitään vain otsikon kysymystä, eikä aloituksen avautumista, niin kyllähän se varmaan kurjalta tuntuisi. Toisaalta olen itsekin ollut ihastunut pariinkiin kollegaan ja aika vahvasti, enkä koskaan tehnyt mitään sen kummempaa, niin eihän siinä auttaisi kuin luottaa että mies toimii samoin. Ihastumisille ei kuitenkaan mitään voi eikä niissä itsessään ole mitään pahaa ellei niitä pyri jotenkin edistämään.
Ajatuspettämistä
No eihän se kivalta tuntuisi. Aika moni on kuitenkin joskus ihastunut työkaveriinsa, minäkin. Tosin siitä ei seurannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella kova paikka. En ole läski ja lapsetkin jo isompia, eivät vaadi varsinaisesti hoitamista. Mutta kyllä kaikki tulevaisuuden haaveet romuttuisi täysin, olisi todella kova pala itselle.. Eihän ihastus välttämättä eroa tarkoita, mutta en tiedä haluanko elää sellaisen ihmisen kanssa enää, joka ei mua enää rakasta. Tuskin.
aivan oikein!
You go girl!
Vierailija kirjoitti:
No eihän se kivalta tuntuisi. Aika moni on kuitenkin joskus ihastunut työkaveriinsa, minäkin. Tosin siitä ei seurannut mitään.
Aha
Meidän parisuhde juuri päättyi!
Ainakin vaimon päiväkirjan mukaan hän oli vuosia sitten ihastunut työkaveriinsa
No siitä seurasi multa aika ronskia käyttäytymistä baareissa kaveriporukalla useita vuosia
Aina vituttaa vieläkin, niin kai sitten saan tehdä myös törkyä
Oma valinta. Jos otat miehen kumppaniksi, elämä on yhtä kilpasisko-elämää, jossa kaikki nuoremmat kauniit naiset ovat uhka. Stressaavaa ja kuluttavaa sellainen.
Jos ihastuu saa mennä, ei sen kummempaa. En ole koskaan jäänyt roikkumaan enkä kaipaa, kaipa en riittävästi kenestäkään välitä. Ne, jotka minä olen jättänyt, ovat kipuilleet todella paljon, joskus (useamman kerran) jopa poliisia on tarvittu ohjeistamaan kaipaavaa miestä. Ja minä siis olen nainen. Nyt elän yksin kun en ketään halua, tulijoita olisi. Joskus otan seksin takia Pohjoisen reissuilla jonkun, mutta se on vain hupia.
Jos saisin tietää ... sen verran utelias olisin, että pyytäisin miestäni kuvailemaan niitä työkaverinsa ominaisuuksia, jotka saivat hänet ihastumaan. Sitten voisi aina heittää pientä flirttiä hänen tullessaan töistä kotiin.
Mun mies ei ole somessa.
Ja jos olisi ihastunut työkaveriinsa, niin olisi homo.
Sanoisin, että se olisi pikapalaverin paikka.
No ainakaan meillä ei ole lapsia, en kirjoittele someen enkä läskisty. Olen myös kotona ja töissä/ harrastuksissa suunnilleen samassa suhteessa kuin mieheni.