Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö taloyhtiön pikkujouluihin?

Vierailija
02.11.2022 |

Jos taloyhtiön saunatiloissa järjestettäisiin pikkujoulut missä olisi tarjolla jouluruokaa, herkkuja, vähän juomaa, saunat lämpimänä, musiikkia, joulukuusi jne, osallistuisitko?

Osallistuminen olisi ilmaista eikä sitä maksettaisi taloyhtiön rahoista.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Olen kerran ollut taloyhtiön juhlissa ja oli sellainen kokemus etten menisi uudestaan. 

Kerro lisää?

Ap

Juhlat olivat nyyttäri tyyliset, että jokainen tuo jotain syötävää yms. Tuotiin kalliita tapas tyylisiä lihatuotteita ja lisäksi sipsejä joihin kukaan ei koskenut. Muiden itse tehdyt herkut kävivät kaupaksi. Loppujen lopuksi meidän tuomiset palautettiin ovemme taakse. Lisäksi kukaan ei puhunut meille juhlissa mitään. Tykkäsin niin paskaa tuollaisesta käytöksestä. 

Vierailija
22/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, en taitaisi mennä. Meillä talossa lähinnä vanhuksia, joten ei toki mitään ihmeempää tiedossa muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tällainen edessä kun asumisoikeustalon omistaja sponssaa taloyhtiön juhlia 30e/asunto. Ajattelimme pitää pikkujoulut tai keväällä jotkut juhlat.

Tuolla rahalla saa jo ihan kivasti tarjoilua, kun asunnot ovt pääosin kahden ihmisen koteja.

Vierailija
24/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Olen kerran ollut taloyhtiön juhlissa ja oli sellainen kokemus etten menisi uudestaan. 

Kerro lisää?

Ap

Juhlat olivat nyyttäri tyyliset, että jokainen tuo jotain syötävää yms. Tuotiin kalliita tapas tyylisiä lihatuotteita ja lisäksi sipsejä joihin kukaan ei koskenut. Muiden itse tehdyt herkut kävivät kaupaksi. Loppujen lopuksi meidän tuomiset palautettiin ovemme taakse. Lisäksi kukaan ei puhunut meille juhlissa mitään. Tykkäsin niin paskaa tuollaisesta käytöksestä. 

Aika harmilliselta kokemukselta kyllä kuulostaa :(

Ap

Vierailija
25/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikanaan (kun olin lapsi) omakotiyhdistyksen pikkujoulut ja silloin oli ihan mukavaa. Aikuisella iällä ei ole ollut mitään sellaista edes järjestetty.

Vierailija
26/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tällainen edessä kun asumisoikeustalon omistaja sponssaa taloyhtiön juhlia 30e/asunto. Ajattelimme pitää pikkujoulut tai keväällä jotkut juhlat.

Tuolla rahalla saa jo ihan kivasti tarjoilua, kun asunnot ovt pääosin kahden ihmisen koteja.

Kuulostaa kivalta. Olitteko ajatellut jotain ohjelmaa juhliin?

Ap

Vierailija
27/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli aikanaan (kun olin lapsi) omakotiyhdistyksen pikkujoulut ja silloin oli ihan mukavaa. Aikuisella iällä ei ole ollut mitään sellaista edes järjestetty.

Muistelen myös 80-luvun lapsuudessa, että oli paljon taloyhtiöiden tai Omakotiyhdistysten juhlia ja ihmiset osallistuivat innokkaasti.

Nykyään pitää itse järjestää jos haluaa nähdä mikä on vastaanotto :D

Ap

Vierailija
28/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Vain 10 asuntoa ja ihan tarpeeksi näkee noita naapureita muutenkin.

29/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi.

Lapsena 80-luvulla asuimme kerrostalossa, joka aina järjesti aikuisille pikkujouluillan. Se ei kai tarkoittanut kuitenkaan mitään ruokatarjoilua, vaan aikuiset joivat glögiä ja koristelivat porraskäytävää jouluiseksi. Omat vanhempanikin taisivat kerran osallistua.

Sitten oli ihanaa, kun seuraavana aamuna käytävään oli ilmestynyt joulukuusi ja niitä punaisesta kartongista leikattuja tonttufiguureja ikkunoihin. Rakastin lapsena kaikkea mikä loi joulutunnelmaa. 

Vierailija
30/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa teoriassa kivalta, mutta käytännössä ei olisi kivaa. Olen asunut sekä sellaisessa taloyhtiössä missä oli kivoja asukkaita, ja sellaisessa, missä ei ollut kivoja asukkaita.

Ehkä taloyhtiö voisi muistaa asukkaita jollain pienellä paketilla, on nimittäin ihmisiä,jotka ei saa sellaisiakaan mistään.

Vierailija
31/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

En menisi.

Lapsena 80-luvulla asuimme kerrostalossa, joka aina järjesti aikuisille pikkujouluillan. Se ei kai tarkoittanut kuitenkaan mitään ruokatarjoilua, vaan aikuiset joivat glögiä ja koristelivat porraskäytävää jouluiseksi. Omat vanhempanikin taisivat kerran osallistua.

Sitten oli ihanaa, kun seuraavana aamuna käytävään oli ilmestynyt joulukuusi ja niitä punaisesta kartongista leikattuja tonttufiguureja ikkunoihin. Rakastin lapsena kaikkea mikä loi joulutunnelmaa. 

Miksi et sitten menisi, jos kuitenkin ns hyviä muistoja?

Ap

Vierailija
32/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa teoriassa kivalta, mutta käytännössä ei olisi kivaa. Olen asunut sekä sellaisessa taloyhtiössä missä oli kivoja asukkaita, ja sellaisessa, missä ei ollut kivoja asukkaita.

Ehkä taloyhtiö voisi muistaa asukkaita jollain pienellä paketilla, on nimittäin ihmisiä,jotka ei saa sellaisiakaan mistään.

Voisitko perustella miksi tämä voisi olla kivaa vain teoriassa?

Ap

Vierailija
33/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tässä talossa on kaksi naista joiden kanssa kukaan muu ei tule toimeen ja kylvävät riitaa minkä ehtivät. Tappelu siellä varmaan tulisi.

Vierailija
34/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ongelmia joskus naapurien kanssa ja nykyään en halua tutustua paremmin mielummin. Yksi naapuri haki ovelta joskus ja antoi ymmärtää, että ongelmia tulee jos en tule talkoisiin. Seisoin sitten päivän jossain pyykkitelineellä, koska hommia ei ollut kuitenkaan.

35/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, viihdyn yksin.

Vierailija
36/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu taloyhtiöstä. Olen asunut pienemmässä taloyhtiössä, jossa kaikki tunsivat toisensa ja pikkujouluja järjestettiin kiertävällä vuorolla kunkin asukkaan toimesta. Toimi tuossa kyseisessä taloyhtiössä ja pikkujoulut olivat mukava tilaisuus, johon kaikki (alle kymmenen) huoneistoa osallistuivat vuodesta toiseen, mutta keskimääräistä taloyhtiötä kyräilijänaapureineen ajatellen aika riskialtis ajatus.

Vierailija
37/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko perustella miksi tämä voisi olla kivaa vain teoriassa?

Ap

Usein joka porukassa kaikilla on joku, jonka kanssa eivät haluaisi olla tekemisissä. Jos ollaan tiiviisti tekemisissä, välit usein tulehtuu. Taloyhtiössä missä ihmisillä on kiinni paljon rahaa, väleissä pysyminen on tärkeintä.

Vierailija
38/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistuisi. Naapurien kanssa voi olla tervehtimis-väleissä, muttei tarvitse sen enempää kaveerata.

Vierailija
39/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mennyt. Ne oli erään asukkaan/perheen kotona. Olen kyllä puhelias, mutta alkuun ujo jännittäjä enkä oikein tiedä, mitä iloa niistä kekkereistä olisi minulle ollut.

Vierailija
40/42 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittynyt tänään :p annetaan pisteet yrityksestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan