Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni on pettänyt minua

Vierailija
02.11.2022 |

En voi uskoa tätä. Mieheni on pettänt minua yhteisen tuttumme kanssa. Tämä on minusta niin ärsyttävää. En voi käsittää miehen ja tämän tutun toimintaa. Tavallaan haluaisin erota, mutta meillä on kuitenkin pari lasta. Olen varmaan vain järkyttynyt nyt. Oletteko te muut jatkaneet suhdettanne pettämisen jälkeen?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaisit itseäsi ja sitä toista naista, niin mitä eroja teillä on?

Ei tolla ole mitään väliä.

Tällä juuri on väliä, koska se perimmäinen syy pettämiselle todennäköisesti löytyy sieltä. Ja vikaa ei voi korjata jos ei tiedä syytä.

Vierailija
22/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies on myös pettänyt. Ei erottu mutta kyllä meidän suhde oli pitkään lähinnä pelkkää kämppiselämää ja lapsista toki pidettiin yhdessä huolta. Olin pettämisen aikaan raskaana. Oli useita syitä, miksi oli kummallakaan vaikea lähteä ja muuttaa yhteisestä asunnosta pois. Tämä vaihe on ohi ja kyllä me ollaan taas ihan parisuhteessa ja yhdessä jne. Myös lapsia on tullut lisää. En tosin enää sinisilmäisesti luota mieheen ja tietyt asiat ovat minulle vaikeita, mutta ollaan päästy tapahtuneen yli. Mutta jos uudestaan pettäisi, niin pakkaan laukut samantien. Ne aiemmat esteet eivät tunnu enää niin ylitsepääsemättömiltä, mitä silloin aiemmin.

Joo, voihan sitä elämäänsä tuolleenkin elää. Parisuhde ei ikinä ole enää sama pettämisen jälkeen, vaikka kuinka osaisi valehdella itselleen.

Onneks mun äijä häipyi sivuhoitonsa mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme täällä yhteisen tuttumme kanssa, haöuatko kysyä jotain?

Vierailija
24/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori että en ole vastannut. Suhde oli kestänyt kuulemma jonkin aikaa, ehkä noin 4 kuukautta. Alkoi siihen aikaan kun kävin enemmän töissä, eikä minulla ollut enää aikaa olla hänen kanssaan niin paljon. Jäivät kiinni kun näin puhelimelta hänen ja tutun viestejä. Nyt mies väittää, että suhde on ohi, mutta en kyllä jaksa uskoa. Vielä en tiedä tietääkö se nainen, että olen saanut tämän selville. Nyt olen ihan ravoissani, kun tämä on kestänyt näin kauan. 

Vierailija
25/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet nyt ainakin ensitöiksesi tinderiin ja hommaat itsellesikin jonkun hoidon. Sitten vaan silmät pyöreinä ihmettelet, että eikö tää ollutkaan siis avoin suhde, jos tuo miestä jotenkin haittaa.

Itse en todellakaan jäisi yhteen sellaisen kanssa, joka haluaa mieluummin jotain muuta kuin minua. Tuohan olisi ihan hirveää itsetunnon kannalta olla suhteessa, jossa toinen vaan tyytyy minuun, vaikka oikeasti haluaa jotain muuta. En kestäisi ajatusta. Siinähän menisi ihan hajalle.

Paljon parempi oman tasapainon kannalta vaan rakentaa oma elämä. Tiedä vaikka löytäisit sellaisen kumppanin, joka oikeasti haluaa sinut, eikä ole sinun kanssasi vain velvollisuudentunnosta (koska lapset tms.). Muuten lasten takia ihan turha jäädä suhteeseen. Kaverini sai lukioaikoina tietää, että vanhempiensa liitto oli ollut vain kulissia ja häneltä lähti pohja koko elämältä, kun koki kasvaneensa täysin valheessa. Sairastui masennukseen ja välit meni toiseen vanhempaan (jolla oli ollut toinen kumppani pidemmän aikaa salassa).

Vierailija
26/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamalla kulu!

Vierailija
27/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma elämä on tärkeintä, sen jälkeen ihan sama mitä ryhävalaat ja potenssiongelmista kärsivät yli 20 v miehet tekevät. :) Eläkää elämäänne.

Vierailija
28/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painosi?

Vierailija
29/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, iltasanomat on taas hyvin luettu.

Vierailija
30/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla oikeasti ole elämässä mitään muuta sisältöä kuin vääntää näitä paskoja provoja tänne päivästä toiseen?

Vierailija
31/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painosi?

miten painoni liittyy tähän?

Vierailija
32/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset jatkaa toiset ei jatka.

Minä en jatkanut, kun avovaimo petti ja petti vielä monta kertaa ja jäi kiinni.

Sitten alko vinkuminen, jos mentäs johonkin terapiaan käsittelemään asiaa ja voisin antaa anteeksi.

Mitähän mä siellä terapiassa olisin tehnyt, kun en minä ollu syypää mihinkään ja miksi olis kiinnostanut jatkaa koko suhdetta. Se on aina kumma juttu, kun pettäjä jää kiinni, niin aletaan pyytelee uutta mahista ja vähän niinku käännetään se touhu petetyn harteille. Se katu, koska jäi kiinni. Tuskin kertaakaan ajatteli, että tekee väärin, kun juoksi muualla. Sit ollaan itkusena älä jätä pliis.

On myös hyvä muistaa ettei se pettäjä ole maailman ainoa ihminen. Pettäjiä ottaa myös päähän, kun toinen löytää uuden suhteen.

Vierailija
33/33 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos vertaisit itseäsi ja sitä toista naista, niin mitä eroja teillä on?

25 kg

Uusien todisteiden valossa emme voi ikävä kyllä enää käsitellä tätä tapausta pettämisenä.