Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittakaa tähän hyviä elämänohjeita joita olette saaneet tai itse oivaltaneet. Aloitan

Vierailija
02.11.2022 |

"Kaverillakin on kaveri"
Eli jos kerrotte salaisuuden sanoen, että älä kerro kellekään, niin sillä kaverillakin on se luotettava kaveri, jolle se voi sen kertoa ja samoin menee eteenpäin, jos salaisuus on kiinnostava.

Toinen on, että seuraa rahaa. Eli jos ihmettelette, miksi jokin toimii jotenkin tietyllä tavalla (yksilö tai yrittäjä) niin syynä on yleensä raha.

Kolmannen sain mummiltani: älä ota juoppoa miestä.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheltä kannattaa kysyä alkuvaiheessa, haluaako hän lapsia.

Jos itse haluaa, niin sen vastauksen pitää olla varma kyllä.

Vierailija
62/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota-mutta tarkista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on lyhyt. Liian lyhyt valittamiseen ja itsesääliin.

Vierailija
64/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin neuvo: tytöt eivät sitten juokse poikien perässä. Näin viisikymppisenä yritän tätä nyt noudattaa, vaikka tuo kohde tekeekin sen aika vaikeaksi.

Vierailija
65/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on itse vastuussa omasta onnestaan.

Moni kylläkin ulkoistaa omaa onneaan. On se sitten perhe, työ tai terveys joka onnea tuo, niin niihin ei voi täysin itse vaikuttaa. Jos asia tai ihminen ei ole täysin omassa kontrollissa, miten vastuutakaan voisi olla sataprosenttisesti? Tällaisenaan lause kuulostaa mulle siitä että vastuu on asia, joka on vaikka vaikutusvaltaa ei olisikaan.

Näen että ympäristön vaikutusta ei voi poissulkea pelkästään oman pään sisällä tehdyllä päätöksellä.

Vierailija
66/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne naiset, joilla ei ole avuja omasta takaa, esittävät feikkiavujaan kaikkein innokkaimmin.

Perussometyrkyllä ei ole omaa kuin kitkerä luonne ja usein suht alhainen ÄO.

Vierailija
67/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun on tarkoitus olla yhdessä jonkun ihmisen kanssa, hän tulee vastaan vuosien ja vuosikymmenten ajan useita kertoja, niin kauan että te molemmat tajuatte sen.

Vierailija
68/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee enempää kuin 2 lasta. 3:s tuo avioeron tulleessaan. Nähty niin monta kertaa.  mummu

Vierailija
69/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse opetan lapsilleni, että puolisoa valitessa kannattaa myös seurata ehdokkaan vanhempien keskinäistä dynamiikkaa. Sellaiseen on se heidän lapsensa tottunut.

Tämä kuulostaa aika epäreilulta. Olen itse kasvanut alkoholistiperheessä.. jos nykyinen mieheni olisi kytännyt pelkkää perhetaustaani, niin emme olisi näin onnellisesti naimisissa.

Vierailija
70/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun muutin pois kotoa, sain ohjeen elää ihmisiksi. Olen koko ikäni ollut sitä mieltä, että kotiväki ei tainnut tuntea tytärtään, kun kuvitteli kai, että panen heti elämän risaiseksi, kun kotiovi on sulkeutunut. Olen aina ollut liiankin kunnollinen, jopa murkkuikäisenä.

Vierailija
71/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheet ilman tekoja eivät merkitse mitään. Tyhjänpuhujia sohvalla makoilijoita riittää. Teot ratkaisee.

Vierailija
72/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä sanoi ota aina pitkä askel ettei kenkäs kulu.

Vierailija
73/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset eivät rakasta lihavia miehiä."

Vierailija
74/74 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin isä sanoi myös, että jos kengät narisee kävellessä niin ne on varastettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän