Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Influenssarokote maksaa 15 EUROA apteekissa, mutta resepti pitää ensin pyytää soittamalla paikkakunnan influenssanumeroon. SIIS MAKSAAKO se resepti tai puhelu??? t. Köyhä

Vierailija
02.11.2022 |

Kallista on, tuollahan saa röökiaskin ja kaljaa.

Kuka tietää?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle väestöä on ilmainen, eikä silloin tarvitse ostaa itse, joten tarkista ensin kuulutko niihin. 

Vierailija
2/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun kannattaa sitten ostaa se röökiaski ja kaljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella työnantaja maksaa kyseisen piikin työterveyspuolella yöntekijöille. Kuin jos olet työssä.On sairaskassa jossa se tulee halvaksi kun otaa sietä työterveyden hoito puolelta. Monella eri sairauksia iästä viis.Saavaat rokoteen ilmaisiksi julkisen sektorin puolelta kun on työikäinen.Toki eläkeläiset eläke iässä aina.

Vierailija
4/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osalle väestöä on ilmainen, eikä silloin tarvitse ostaa itse, joten tarkista ensin kuulutko niihin. 

Ja rokotuksen saa myös sillä perusteella, että lähipiirissä on riskiryhmään kuuluva, esim. omat vanhemmat tai puoliso.

Vierailija
5/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ennen ottanut influenssa rokotetta? Jos olet, voiko omakannassa vain pyytää reseptin uusimista? Sit vain odotat.

Vierailija
6/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sais koko perhe ilmaset rokotteet minun työn takia, mut ei ole tullut otettua. Eikä ole kukaan vielä 10 vuoteen saanutkaan influenssaa.

Vierailija
7/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla hinnalla et kyllä saa influenssarokotetta. Pari vuotta sitten maksoi 60 e.

Vierailija
8/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ota, turha on. Olen selvinnyt ilman sitä 16 vuotta, enkä tule semmosia ikinä ottamaankaan.

Vierailija
9/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin vaikka influenssan. Työolot menee pulkan lailla mäkeä alas, haluaisin jäädä saikulle.

Vierailija
10/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan vaahdottiin rokotusten tärkeydestä mutta ollaan ilmeisesti palattu "normaaliin" eli aikuisia ei kannata rokottaa (terveyskeskuksen sanoma). Mummuni kuoli. Ensin joutui ruusun takia vuodeosastolle, parissa viikossa laitostui. Sitten kuoli pneumokokkiin. Molemmat ois voitu välttää rokotuksella. Mutta ei saa rokottaa. Sanoo lääkäri. Ja köyhillä ei ole varaa.

Vierailija
11/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on maksuton ja olen ottanut ainakin 15 vuotta. Mies ja lapset ei riskiryhmää enkä näe mitään syytä miksi he ottaisivat.

Vierailija
12/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikaan vaahdottiin rokotusten tärkeydestä mutta ollaan ilmeisesti palattu "normaaliin" eli aikuisia ei kannata rokottaa (terveyskeskuksen sanoma). Mummuni kuoli. Ensin joutui ruusun takia vuodeosastolle, parissa viikossa laitostui. Sitten kuoli pneumokokkiin. Molemmat ois voitu välttää rokotuksella. Mutta ei saa rokottaa. Sanoo lääkäri. Ja köyhillä ei ole varaa.

Saa rokottaa. Jokainen maksaa rokotuksensa itse. Kertamaksuna pneumokokki hintava, n 90 eur. On voimassa loppuiän. Olen kyllä huolehtinut omille vanhemmille, kun heillä eläke pieni.

Vierailija
13/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

työterveys ainakin kustantaa kaikille halukkaille meidän yrityksessä, iästä riippumatta.

Vierailija
14/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptin kirjoittamisesta ei maksua peritä. Puhelusta menee ne tietyt maksut, joita puheluista nyt aina menee.

Vierailija
15/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla töissä, meillä työnantaja maksaa.

Vierailija
16/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa työterveys. Apteekkiala.

Vierailija
17/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla hinnalla et kyllä saa influenssarokotetta. Pari vuotta sitten maksoi 60 e.

Apteekista ostettuna maksaa juuri tuon noin 15 e. Olet ottanut sen rokotteen yksityisellä lääkäriasemalla, jolloin se rokotekin on ollut siellä asemalla. Mutta jos hakee julkiselta puolelta kuulumatta ilmaisrokotteen saavaan riskiryhmään, se rokote pitää itse ostaa apteekista. Ja apteekista ei saa ilman reseptiä.

Vierailija
18/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssarokotus on lähes tai täysin tehoton. Miksi maksaisitte tuollaisen summan turhasta?

Vierailija
19/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on mahdollisuus, niin voithan mennä tk:sta asiaa kysymään. Maksuttomuudesta ja niin edespäin ja jos kaikki ok sulle, niin sitten jätät samalla sen reseptipyynnön. Ei tarvitse soitella. Tai jos teillä on joku sähköinen asiointikanava sinne tk:hon päin, niin voithan lähettää kysymysviestiä sitä kautta.

Vierailija
20/24 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs me kaikkien Suomen kuntien palvelunumeroiden maksullisuus täällä tiedetään. Eiköhän tämäkin asia selviäisi paremmin sieltä asuinkuntasi nettisivuilta terveyspalveluiden osiosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän