Kauanko meni, että menkat alkoivat hormonikierukan poistosta?
Tai minipillereiden lopettamisesta?(?)
Mun kierto yleensä 30-31 pv ollut, kierukka poistettu reilu pari kk sitten minkä jälkeen melkein heti pari päivää vuotoa. Sitten onkin mennyt 38 päivää noista ja en oo raskaana. Onko normaalia, mitä odottaa?
Kommentit (7)
Mulla ei ole kunnolla palautunut ja reilu vuosi sitten poistettiin. Vaivasen päivän kestäviä menkkoja, tosin tulee suht säännöllisesti.
Okei, toivottavasti mullakin sitten alkaisi kohta kuulumaan. Vähän hankalaa kun ei tiedä koska ne alkaa/voivat periaatteessa alkaa milloin tahansa, esim. uimaan hankala mennä.
Ap
Ei edes ikinä loppuneet hormonikierukan tai minipillereiden käytön aikana.
Selvä, juu eli selvästi hyvin yksilöllistä. Ei kyllä haittaisi muakaan jos menkat jäävät sitten aiempaa lyhyemmiksi. :)
Ap
Ja mullakaan ei siis menkat loppuneet kokonaan kierukan käytön aikana vaan oli hyvin epäsäännöllistä vuotoa. Siksi sen poistinkin, että kierto palaisi ennustettavaksi, mutta mitä vielä.. :D
Ap
Minulla ei ollut kuukautisia lähemmäs 10v kierukan takia. Poistettiin huhtikuussa ja ensimmäiset kunnon kuukautiset tuli reilu kahden viikon jälkeen. Siitä asti ollut kierto n. 26-28 päivää. Eli palautui normaaliksi heti. Ainoastaan kuukautisten kesto on lyhentynyt. Ovat enää kaksi päivää, kun ennen oli 3-4.