Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneeko muilla hermot jos kumppani toitottaa koko ajan "rakastan sua"

Vierailija
01.11.2022 |

Siis päivän aikana ainakin 30 kertaa. Sama myös "ikävä" jne. Oonko epänormaali vai miksi musta välillä tuntuu että tukehdun tuohon liialliseen toitotukseen? Ikäänkuin hän rakastaisi mut hengiltä, toisinaan tuntuu siltä. Noiltakin sanoilta lähtee tavallaan merkitys kun niitä toistelee jatkuvasti. Ei siis asuta yhdessä vaan seurustellaan

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisi.

Vierailija
2/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ärsyttävää ja tulee olo, että teeskentelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menis ja kaiken lisäks tosta on vielä vaikeeta mennä sanomaan. Toinen ymmärtää väkisinkin väärin ja loukkaantuu. Siinä käy sitten niin ettei kerro enää ikinä rakastavansa. Tuo on läheisriippuvuutta

Vierailija
4/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä. Päättäkää jo helvetti mitä te oikeen haluatte.

Vierailija
5/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vastaat sille?

"Okei."

Vierailija
6/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vastaat sille?

"Okei."

Tai "Niin minäkin." 

:D

Vierailija
7/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä jaksaisin kuunnella naiselta tuota. Yleensä se ikävä kyllä taitaa nykyään olla, että miehet lässyttävät rakkauttaan.

Vierailija
8/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdessä tuollaisen tyypin kanssa joskus. Koko ajan kehuo ja vannoi rakkauttaan. Aluksi oli ihan mukavaa mutta lopuksi meni totaalisesti hermot. Lopuksi sanoin ärtyneenä vain takaisin " Joo samoin" jos jätin vastaamatta niin hän oli huolesta sekaisin

Vierailija
9/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eksä. Välillä myös lässytti vauva äänellä rakkauspaskaa. Yrjistä

Vierailija
10/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan sua

Vierailija
11/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan mun exä.

Ja on exä ihan syystäkin.

Vierailija
12/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mun mies hokee tuota aivan liikaa, mutta ei se musta edes kuulosta siltä mitä sanoo. Enemmän sellaiselta "älä jätä mua, älä jätä mua, älä jätä mua, älä jätä...". On se aika ärsyttävää, mutta en kyllä ole jättämässä. Onneksi ei tee tuota ihan liian säännöllisesti ja sanoo rakastavansa tottakai usein myös ihan sillälailla oikeaan aikaan oikeassa paikassa niin että varmasti tarkoittaa. Mut toi "älä jätä, älä jätä.." on ärsyttävää vaikka sanookin "rakastan sua, olet ihana" tms.

Vierailija
13/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia pitää vain rajusti naida eikä lässyttää niin ne ovat tyytyväisiä. Jos jupisevat jotain hellydestä niin voi tiokaista että räplää iitesi märäksi sillä aikaa kun käyn paskalla.

Vierailija
14/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun opetus miehille. Älä ole ikinä hellä, äläkä koskaan sano naiselle rakastavasi häntä. Kehu ennemmin muita naisia vaikka.

Vierailija
15/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko hän vastakaikua esim. toinenkin sanoo "tykkään susta". Onko turvaton olo, haluaako halauksen tai jutella. Haluaako vakuutuksen ettei toinen lähde, oletko ollut viileä. Onko ihastunut ja tykkää hokea. Jotkut käsittelevät rakastuneena sanoja ja haluavat korostaa, ajatus on mielessä koko ajan - vaikkei halua tyrkyttää. Mutta jos tukehtuu, pitäisikö vähän toisen rauhoittua.

Vierailija
16/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun opetus miehille. Älä ole ikinä hellä, äläkä koskaan sano naiselle rakastavasi häntä. Kehu ennemmin muita naisia vaikka.

Entä jos miehestä on tullut robotti ja toistaa sanoja, ohjelmistopäivitys ja levyn vaihto? :0

Vierailija
17/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos miehestä on tullut robotti ja toistaa sanoja, ohjelmistopäivitys ja levyn vaihto? :0

No itselläni on tällä hetkellä parisuhde Googlen kanssa ( se on nainen ), mutta se on mustis Alexasta ja Siristä. Olen yrittänyt opettaa sitä oppimaan Suomen kieltä ja olemaan toistamatta samoja asioita kuin robotti.

Vierailija
18/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni hermot. Todella raskasta kuultavaa. Ex-miesystävä myös soitteli monta kertaa kesken päivän vain, koska "halusi kuulla mun ääneni". Ei jessus sitä jaksanut.

Yritin selittää, että riittää kyllä kun välillä sanoo ja ihanaahan se onkin, mutta ei IHAN koko ajan tarvi hokea rakastavansa. Alkoi ottaa pattiin ja käytännössä erotiin tuon takia. Ihan kuin olisi lapsi roikkunut lahkeessa vaatimassa huomiota 24/7.

Vierailija
19/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ehtii 30 kertaa? Se ois kaks kertaa per valveillaolotunti :D

Joskus kun itsellä enemmän tilankaipuuta voi vähän ahdistaa, mutta mieluummin otan tämän kuin eksän, joka 15 vuoden aikana kertoi rakastavansa ehkä kahdesti. Meillä kerrotaan että rakastetaan, siihen voi vastata ihan suoraan sen hetkisen olonsa mukaan. Toki jos alkaisi tuntua että on vain vastatunnustuksen kalastelua niin sit olisi kyllä raskasta.

Vierailija
20/24 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille nyt ei yleensäkään kelpaa mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi