Miksi parisuhteet ei kestä miehellä?
Hyvä koulutus, edustava ulkonäkö, hyvä työpaikka. Ainakin päällisin puolin hyvät käytöstavat. Ikää päälle 40 mutta alle 50.
Mielipiteitä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Tällä miehellä siis kaksi pitkähköä suhdetta taustalla, joista toisesta lapsi.
Deittejä riittää mutta kukaan ei ole mukana pitkään.
Ap
"Tämä mies" ei siis ole ap itse? Saanko kysyä miksi asia kiinnostaa sinua, tai miksi ylipäätään ajattelet, että se on asia mikä kuuluisi sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt niiltä deiteiltä, mikä oli vikana? Nehän parhaiten tietäis.
En uskalla kysyä.
Mikset? Miksi ajattelet että vauvafoorumilla sitten tiedettäisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo mies sinua kiinnostaa, ap? Mikä "suhde" sulla on tai on ollut häneen??
Mulla on ollut seksisuhde häneen mutta en halunnut jatkaa tapailua.
Ap
Tykkääkö itse sinkkuudesta? Pettikö hän tai nainen parisuhteessa? Muita riitoja, joissa tulee ero? Väkivaltaisuutta? Valitettavasti me ei voida tietää satunnaisesta miehestä, miksi eroja tulee. Eroilla on kuitenkin yksi yhdistävä tekijä - se mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo mies sinua kiinnostaa, ap? Mikä "suhde" sulla on tai on ollut häneen??
Ap
Höh, no mikset halunnut? Kai se nyt on sitten se syy, että muutkaan eivät ole halunneet. Vähän tyhmää kysyä täällä palstalla, kun me emme tunne sitä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt niiltä deiteiltä, mikä oli vikana? Nehän parhaiten tietäis.
En uskalla kysyä.
Mikset? Miksi ajattelet että vauvafoorumilla sitten tiedettäisi?
En kysy tietoa vaan mielipidettä. Kts. aloitus.
Ap
Itsekäs, joustamaton kun alkuhuuma ohi. Ei halua muuta kun kevytsuhdetta. Ei ole aikaa suhteelle koska täyttänyt elämänsä harrastuksilla ja kaikella muulla. Edellisten suhteiden haavoittama mistä sitten seurauksena nuo edelliset piirteet/tavat
Tämä oma kokemus vastaavasta, vähän nuoremmasta miehestä (35v). Pari pitkää suhdetta takana, ulkonäkö todella hyvä, sporttinen ja luotettava ja luonnekin oikein ihana alkuun. Fiksu kun mikä ja osaa keskustella, sängyssä mahtava.
Sellainen tietty joustamattomuus alkaa nyt tulla todella vahvasti esiin kun tapailtu vähän pidempään, ei halua varmaan enää kompromisseja tehdä ja tiedostamattaankin melkein välttelee sitten lopulta parisuhteeseen päätymistä.
Ap ei itsekään halua kyseistä miestä, mutta muille baisille tulisi kelvata?
40+ ikäisenä eronneena vuoroviikkovanhempana seksisuhde on ainoa kiinnostava suhdemuoto miehen kanssa.
Ehkä muillakin ikäisilläni naisilla sama?
On kylmä, etäinen kumppani. Kitsastelee läheisyyden suhteen.
Tai ehkä se on juoppo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApHöh, no mikset halunnut? Kai se nyt on sitten se syy, että muutkaan eivät ole halunneet. Vähän tyhmää kysyä täällä palstalla, kun me emme tunne sitä miestä.
Valmistuin ja muutin toiselle paikkakunnalle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sen pitäis aina sillon tällön lyödä ja vähän puhua rumasti, haukkua tai kertoa kuinka naisen hiukset on rumat ja naamassa finnejä. Sellaisista miehistä ne naiset tykkää, ne on sillee jänniä ja kiinnostavia.
Jäbä veti taas kunnon uhriutumiset tulille 🔥. Kuinka mones kerta tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri tuollainen mies kuin aloittaja kuvaili. Lapset on jo isoja, ja urheilen paljon, pärjään omillani. Ehkä koska olen jousimies, tarvitsisin jousimies naisen, koska kaikki muut horoskooppimerkki taitavat naisilla olla jo kokeiltu. Vain toinen jouskari voi ymmärtää mitä tarkoitan.
En huolis kyllä miestä, joka uskoo tähtimerkkeihin :D
Ja minä vetäisin kunnolla turpaan niistä urputtavaa naista, eli toivon ettemme koskaan kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minulla heräsi epäily, että mies onkin hetero. Siksi en halunnut jatkaa tapailua. Mutta ihmettelen, miksi muut eivät ole halunneet parisuhteeseen miehen kanssa.
Ap
Erittäin pieni kalu tai muuten huono seksissä.
Oli hienoa kun sitä ämmää naitiin seksimessuilla joka oli tiedottamassa tilassa lähes. Itse se siihen oli antanut suostumuksensa. Tosimiehet panevat narttua ja yleisö katselee.
Eihän noilla aloittajan mainitsemilla asioilla ole mitään tekemistä sen kanssa miten ollaan siinä parisuhteessa ja minkä panoksen mies antaa siihen?Mitä lisäarvoa tuot? Miten kohtelet kumppania? Miten seksi toimii?
Vierailija kirjoitti:
Erittäin pieni kalu tai muuten huono seksissä.
Tuo on totta ja taidot ei olleet kummoiset.
Ap
Kun päätään liikaa aukovan naisen niskan katkaisee, katkeaa yleensä myös parisuhde.