Voiko työkyvyttömyyseläkkeellä oleva 29-vuotias mies löytää mukavan naisen, jonka kanssa perustaa perhe?
Fyysisistä syistä eläkkeellä.
Selän kanssa ongelmia, mutta pystyy toimimaan arjessa lähes normaalisti.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei löytyisi? Onhan naisiakin eläkkeellä. Jos molemmat vanhemmat ovat työkyvyttömyyseläkkeellä, lasten hankintakaan ei ole niin suuri riski kuin jos toinen olisi eläkkeellä ja toinen töissä.
Aika pienet tulot tulee tuosta. Lapsen kasvattaminen maksaa aika paljon.
Kehitysmaissa ihmisillä on valtavasti lapsia vaikka asuvat kaislamajoissa. Eli ei pidä paikkaansa että pitäisi olla varakas lapsia kasvattaakseen.
Kehitysmaassa ei hirveästi ole noita vaihtoehtoja, varsinkaan köyhissä oloissa olevilla naisilla, koska ehkäisyä ei ole saatavissa, ja se voi olla jopa kiellettyä vaikkapa uskonnollisista syistä
Ihan rehellisesti itseäni ei ainakaan innostaisi. Miten pystyisit osallistumaan lastenhoitoon ja arjen pyörittämiseen? Joutuisiko nainen hoitamaan sinuakin?
Ja miten selkävaivat muka estäisivät KAIKEN työn?
Mun insinöörimiehellä on ihan surkea selkä. On leikattu monta kertaa, nikamia jäykisetty ja välilevyjä sökönä ja hermovaurioita ja ties mitä. Silti se käy töissä, eikä ole ollut saikuilla muuta kuin leikkausten jälkeen ja muutaman kuntoutusjakson. Ei pysty istumaan pitkiä aikoja, joten vaihtelee asentoa, työskentelee jumppapakkon päällä ja seisten ja tasapainolaudan päällä ja käy kävelemässä välillä.
Voithan ruveta vaikka kirjailijaksi?
Työttömällä huonot tsäänssit parisuhdemarkkinoilla. Nykyään merkitsee niin paljon status. Oli kyseessä mies tai nainen.
Riippuu aivan täysin muista ominaisuuksistasi, millainen olet puolisona ja isänä.
Annan alle 1 % mahdollisuuden. Työttömät luuserimiehet eivät ole naisten suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei löytyisi? Onhan naisiakin eläkkeellä. Jos molemmat vanhemmat ovat työkyvyttömyyseläkkeellä, lasten hankintakaan ei ole niin suuri riski kuin jos toinen olisi eläkkeellä ja toinen töissä.
Aika pienet tulot tulee tuosta. Lapsen kasvattaminen maksaa aika paljon.
Tunnen useammankin perheen, jossa molemmat vanhemmat ovat työkyvyttömyyseläkkeellä. Ovat olleet jo alle kolmekymppisinä. Ei niitä merkkivaatteita ja kalliita harrastuksia tarvita.
AP enemmän varmaan riippunee mistä syystä olet tuolla? Jokin esimerkiksi mielenterveyskuntoutuja on eri syistä kuin vaikka jokin enemmän vammaispuolen tapaus. Pelkkä eläkkeellä oleminen ei kerro millä perusteella henkilö sellaisella on.
Pystytkö elättämään perheen eläkkeelläsi?
Vierailija kirjoitti:
Työttömällä huonot tsäänssit parisuhdemarkkinoilla. Nykyään merkitsee niin paljon status. Oli kyseessä mies tai nainen.
Eläkeläinen on eri juttu kuin työtön.
Kumma kyllä mä löysin lasten isän aikoinaan itse. Oma tilanteeni tuli vasta myöhemmin ilmi. Vuosia myöhemmin erottiin ja siitä vuosia myöhemmin löytyi uusi mies joka on hyväksynyt tilanteeni. Eli olen eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Kumma kyllä mä löysin lasten isän aikoinaan itse. Oma tilanteeni tuli vasta myöhemmin ilmi. Vuosia myöhemmin erottiin ja siitä vuosia myöhemmin löytyi uusi mies joka on hyväksynyt tilanteeni. Eli olen eläkkeellä.
Siis kerroin jo suhteen alussa asiani ja syyt siihen.
Itse olen eläkkeellä mt-syistä ja kumppani löytynyt. Perheestä en kykenisi huolehtimaan, joten lapset jää kyllä saamatta.
Sairaseläkeläisnainen löytää helposti jonkun hyvänkin miehen hänet pelastamaan ja huolehtimaan, jos nainen on mukava
,päihteetön ja itsestään huolta pitävä.
Mutta miehellä on karumpi kohtalo jos sairaseläkkeellä.
Miehellä ei ole itseisarvoa vaan statuksella ja rahanhankintakyvyllä vain väliä
Voi, mutta kaltaisesi lällykän kanssa, joka notkuu , en kyllä pariutuisi, oksettaa jo ajatuskin.
Trolli. Kukaan ei Suomessa pääse selän takia eläkkeelle alle kolmekymppisenä, saati sitten sellainen joka pystyy toimimaan arjessa normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Sairaseläkeläisnainen löytää helposti jonkun hyvänkin miehen hänet pelastamaan ja huolehtimaan, jos nainen on mukava
,päihteetön ja itsestään huolta pitävä.Mutta miehellä on karumpi kohtalo jos sairaseläkkeellä.
Miehellä ei ole itseisarvoa vaan statuksella ja rahanhankintakyvyllä vain väliä
Ja toisaalta jos luonne on mulkku ja ajattelu kypsä kuin esiteinillä ja käytöstavat hakusessa kuin puusta juuri laskeutuneella niin eipä kannata ihmetellä jos naiset karttavat tai hyväksikäyttövät statuksesta ja omaisuudesta huolimatta. Metsä vastaa samoin miten sinne huutaa.
Mun mieheni on ollut sairauseläkkeellä viisi vuotta selkänsä vuoksi. Hän oli terve kun tavattiin mutta aika pian sen jälkeen alkoivat selkäongelmat. Hän tekee paljon kotona ja on fiksu, mikä tarkoittaa että selviää ajattelemalla helpommalla monesta hommasta. Arvostan häntä puolisona ja ihmisenä. Työnteko ei ole kaikki kaikessa. En ole kertaakaan ollut katkera siitä, että minä menen töihin ja hän ei.
Kyllä ne lapset pitäisi pystyä elättämään.
Voi löytää puolison mutta, ihmettelen miten oot päässy eläkkeelle jos arjessa pystyt toimimaan normaalisti. Itse en ole päässyt vaikka en pysty edes omenaa kuorimaan ilman hirveitä kipuja.