Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä palveluja työkkärin virkailija ehdottaa 50 ++++ työttömälle

Vierailija
01.11.2022 |

Olisi kiva tietää ennen tapaamista.

Käsittääkseni työkokeilu on nuoremmille ja kuntouttava työtoiminta enemmän elämän hallintaa kaipaaville?

Onko kukaan työllistynyt työkkärin palvelujen avulla?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sote-ala ja lähihoitajan koulutus

No ei todellakaan, lähes 60 kymppiselle. Ja jos niin tekesivät niin voi kyllä kieltäytyä, jos ei muuten niin lääkärintodistuksella!

59 v Ehdin olemaan 2 pv työttömänä. Ura valmennus ja työkokeilu. Nyt 60 v ja oppisopimuksella hoiva-avustajaksi. Ei kuulkaa ikä suojaa yhtään.

Vierailija
82/85 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ikä on 50++++? Miksei voi ihan vaan sanoa sen varsinaisen iän, sehän on jotakin väliltä 50-59. Ihme plussittelua.

50 - 65 eli eläkeikä. Ei sitä niin vain ennen eläkeikää työkkärin listoilta pois päästä.

Osa-aikatyötä tekevälle ei ainakaan ehdotella yhtään mitään. Haen kokopäivätyötä toki, jos pitää. Haen muutoinkin aina kausittain, kun oma työ kyllästyttää.

Vaan nyt kun porukat äänestävät oikeiston kohta johtoon, niin mitä tapahtuu eläkeiälle? Mun veikkaus että lyödään lapio kouraan ja sanotaan että kaiva itelles kuoppa kun vielä jaksat. (toki lapiosta pitää maksaa vuokra)

Ei sitä kuoppaa saa suomessa ilmaiseksi kaivaa. Luvat pitää olla kunnossa ja hautausmaksu. Muuten kokoomus kyllä kannattaa kaikenlaista omatoimisuutta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sote-ala ja lähihoitajan koulutus

No ei todellakaan, lähes 60 kymppiselle. Ja jos niin tekesivät niin voi kyllä kieltäytyä, jos ei muuten niin lääkärintodistuksella!

Eipä ketään voi pakottaa sote-alalle kouluttautumaan. Minä olen ilmoittanut te-toimistoon, että ainakin lähihoitaja- sekä hoiva-avustaja koulutuksia on turha tarjota minulle. 

Vierailija
84/85 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa juteltiin te-ihmisen kanssa. Kahta työpaikkaa tmv. haettava kuukaudessa. Kielteisiä vastauksia tullut tai sitten pelkkä hiljaisuus.

Vierailija
85/85 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin itse sote-alalle. Täällä on pilvin pimein alanvaihtajia, juuri työkaveri 60v. aloitti opiskelun sairaanhoitajaksi. Itse saa valita, kuinka paljon tekee töitä, aina on tarvetta. Myös monia eläkeläisiä on töissä, ja kovia työntekijöitä onkin.