Miksi mies jota tapailen
Laittaa aina viestiä sen jälkeen kun on saanut seksiä toiselta tapailunaiselta?
Kommentit (22)
Saa nautintoa siitä että voi nöyryyttää sua.
Vierailija kirjoitti:
Oot kynnysmatto. Mällirätti.
Avaas nyt vähän. Mulla siis tilanne se että olen parisuhteessa ja lisäksi tapailen tätä aloituksessa mainittua miestä. Meillä on ollut aikoinaan suhde, jonka päätin.
Ap
Miksi haluat tapailumiehen joka tapailee toista, eikä seukkaa koskaan. Olisiko joku rehti, joka ei kehuskele naisilla.
Ja tapailet tällaista helmeä, koska...?
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tapailumiehen joka tapailee toista, eikä seukkaa koskaan. Olisiko joku rehti, joka ei kehuskele naisilla.
Siksi että olen parisuhteessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaas nyt vähän. Mulla siis tilanne se että olen parisuhteessa ja lisäksi tapailen tätä aloituksessa mainittua miestä. Meillä on ollut aikoinaan suhde, jonka päätin.
Ap
Sitäkin suuremmalla syyllä
Vierailija kirjoitti:
Haluan vaihtelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSitäkin suuremmalla syyllä
Eli suuremmalla syyllä niin kuin mitä?
Hän ei siis viestissä kerro mitä on puuhaillut vaan tiedän asian muuta kautta. Joka tapauksessa, oltuaan yötä tapailunaisen kanssa laittaa viestiä minulle.
Ap
Sen verran erikoinen kuvio, että vaikea sanoa mitä kummankaan päässä liikkuu.
Hän pitää sinua ihan vaan kaverina?
Vierailija kirjoitti:
Sen verran erikoinen kuvio, että vaikea sanoa mitä kummankaan päässä liikkuu.
Mitä erikoista tässä nyt on? Kuka kenellekin mikäkin matto sitten.. Joillekin ihmisille ei vaan yksi partneri riitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hän ei siis viestissä kerro mitä on puuhaillut vaan tiedän asian muuta kautta. Joka tapauksessa, oltuaan yötä tapailunaisen kanssa laittaa viestiä minulle.
Ap
No se haluaa vaihtelua. Kun se toinen nainen on hoideltu, ja kenties saa siitä lepotauon, niin on sun vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää sinua ihan vaan kaverina?
Minäkin pidän häntä kaverina. Välillä meillä on seksiä. Saan tosin kotonakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo se haluaa vaihtelua. Kun se toinen nainen on hoideltu, ja kenties saa siitä lepotauon, niin on sun vuoro.
Hänen vuorot mun kanssa ei toteudu kovin usein, koska olen parisuhteessa. Se on vähän valitettavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
...sillä on paljon rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...sillä on paljon rahaa
Itselläni on enemmän kuin hänellä. Hän on vain niin suloinen. Sellainen joka kaipaa hoivaa ja äitiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
JSS
En jätä kumpaakaan.