Mistä saisin bongattua parhailten juristi- tai lääkärimiehen?
Olen 26-v. pienen pojan yh-äiti. Onko minulla mitään toivoa saada bongattua jostakin juristia tai lääkäriä? Mistä noita edes kannattaa lähteä metsästämään? Olen ihan kivan näköinen, fiksu, koulutukselta tradenomi.
Kommentit (34)
hoitamaan lapsia ja kotia. Että se niistä pitkistä työpäivistä.
Yksityisellä moinen on haave vain... Tosin tulotkin paremmat yksityisissä firmoissa. Kaverini on juristi kuten miehensäkin.
Miksi ihmeessä haluaisit juristin vaimoksi? T. juristi.
Ap, kannattaa ottaa selvää missä bongaamasi juristimies on töissä, on meinaan palkoissa eroja aika tavalla, riippuen missä on töissä. Vastavalmistuneilla on kans aika usein varsin kehno palkka, etenkin jos on valtiolla töissä. Ota siis joku, jolla on työvuosia takana enemmän kuin vuosi- pari...
Tuttavapiiriimme kuuluu paljon lääkäriperheitä (joissa mies on lääkäri) ja ainoa yhdistävä tekijä heidän vaimoissaan on se, että yhtä lukuunottamatta kaikki ovat akateemisesti koulutettuja. Aika moni on tavannut miehensä jo ennen opiskeluaikaa, itse olen tavannut mieheni ihan perinteisesti ravintolassa.
kun voi naulata itselleen esim. pankkiirin? Painu torstai-iltoina Aleksin rafloihin tälläytyneenä, niin johan alkaa pelittää.. jätä kyllä sitten kertomatta, että oot tradenomi, jää muuten pää vetävän käteen.. ja siitä lapsestakaan ei hirveesti puhelis, sitä porukaa ei paljon muitten jämät kiinnosta.
Lisäksi pankkiireiksi itseään tituleeraa nykyään vaikka minkälaiset pilipaliäijät. Kaikki ihan vain kohtalaisen pienimuotoista sijoitustoimintaa pyörittävät firmatkin kutsuvat nykyään itseään " pääomasijoitusyhtiöiksi" ja " pankkiiriliikkeiksi" ja ties miksikä...näitä on nähty. Sinänsä sulla tradenomi vois käydä mäihä " pilipalipankkiiripiireissä" , koska yllättävän moni heistä on koulutukseltaan tradenomi. Juristien ja lääkärien kanssa on se hyvä puoli, että näihin ammattiryhmiin kuuluvat yleensä ihan oikeastikin ovat mitä sanovat. Piirit on noissa ammattiryhmissä niin pienet, että huijarit jää heti kiinni.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2013 klo 19:43"]
Löytyikö?
[/quote]
Niin?
..jos et halua kasvattaa lapsia yksin, työpäivät ovat ihan hirveitä. Mieheni (lääkäri) sanoi aikoinaan, että hänelle oli tosi tärkeää, että olen akateeminen ja kuulema hänen lääkäriopiskelukavereillekin kun seurustelukumppania etsivät. Joten ala opiskelemaan yliopistossa..