Millaisen AAMIAISEN laitatte ISÄNPÄIVÄNÄ?
Kommentit (12)
Voi olla, että myös päärynää. Juomaksi ehkä maitoa.
Aikuiset ottaa, mitä kaapista löytyy ja sitten käyvät kaupassa. Mut hei, me ei juhlitakaan isänpäivää.
paistan sämpylöitä (esipaistettuja). Teen puuroa, munakokkelia ja pikkunakkeja, jogurttia ja mysliä, hedelmiä, appelsiinimehua...Eli aion tehdä " hienomman" aamiaisen kun arkena. Itsekin vesi kielellä odotan aamua! :)
Haen croissantit aamulla kaupasta. Muuten olen varannut: hedelmämehuja, kuohuviiniä, briejuustoa, lemon curdia, aineksia leipägrilliä varten, jukurttia ja viipaloituja hedelmiä.
Vierailija:
Haen croissantit aamulla kaupasta. Muuten olen varannut: hedelmämehuja, kuohuviiniä, briejuustoa, lemon curdia, aineksia leipägrilliä varten, jukurttia ja viipaloituja hedelmiä.
lihapiirakka! :) Siis aamupalaksi ei ihan tavallinen. Onko kyseessä isän herkku?
Meillä on ruispuuroa itselleni ja lapselle. Miehestä en tiedä, mitä omassa kotonaan syö.
Mun lapsuuden perheessäkin oli tapana aina " kipata" aamupalan alkajaisiksi, kun lahjat oli annettu.
Noh, on sille sentään lahja ja kortti ja päivällä mennään ulos syömään. Äidillä nyt tämä ilta meni vähän viihteelle....siis täällä ihan palstoilla ja mesessä keskustellen ja viiniä naukkaillen. Taidan olla kamala vaimo???
otan jotain SUUHUNPANTAVAA!