Voidaanko ostaa kummilapsille sellaiset lahjat kun itse haluamme?
Ettei tarvitse kysellä toiveita?? Meillä on kaksi kummityttöä joille pitäisi nyt keksiä mahd edullinen kiva lahja... ja jos kysellään toiveita niin luulen (jos entiset merkit paikkansa pitää) että ne on aika kalliita aina... =/ Tytöt on 6v ja 9v ikäisiä... Lisäksi kaipaisin lahjavinkkejä? Ja mielellään juuri niitä edullisia? =)
Kommentit (6)
vaihtoehtoja esim. poika sai viime jouluna kummiltaan lumilapion jota oli toivonut ja joka oli toiveista halvin. Kummi opiskelija joten aika halpoja laitoin toivelistalta hänelle vinkeiksi. Poika oli onnesta soikena lapiostaan.
Itsekkin ostan kummilapsilleni lahjoja ihan ilman että kyselen sen enmpää jos minusta joatin sopivaa ja kivaa löytyy. Jos en keksi mitään kysyn toiveita tai jos on epäselvää lelu vaiko vaate tms. niin kysyn sitten lapsen vanhemmilta. En koskaan ole kysynyt suoraan lapsilta oska toivovat usein kalliita juttuja kun eivät ymmärrä mitä ne maksaa.
6v tytölle taas My little pony tai joku barbi tms. Tai sitten ostat molemmille tytöille jonkun hopeisen korun. Vaikka sormuksen.
mutta sekin johtuu varmasti vaan siitä, että nykyisin on tarjolla kaiken maailman kalliita bratzeja tms. ja aika monella on talouskin paremmalla tolalla kun joskus aikaisemmin...
tuo 9v kummityttö tosiaan taitaa lukea jonkun verran.. pitääkin ostaa joku kiva kirja hänelle. =) 6v on hieman hankalampi tapaus, kun ovat aika ronkeleita tavaroiden suhteen.. =/ tosin tällä hetkellä esim kivat vaatteet taitavat kiinnostaa, eli hennesiltä saisi varmaan edullisesti jotain kivaa...
lisää vinkkejä otan vastaan! =)
-ap
Yksi vuosi olis pitäny ostaa Reimatec- haalari, toisena Lumikin talo (maksoi 159 euroa). Mä en edes uskalla ajatella mitä sieltä nyt tulisi...
Kummilapsia on meillä kuitenkin yhteensä viisi, joten ei ole varaa ostella kaikille yli satasen lahjoja.
Varsinkin jos tiedät, mitä kummilapsesi toivoo tai mistä olisi ilahtunut. Minä olen sortunut samaan (kyselemään lahjatoiveita) ja maksanut itseni kipeäksi, jostain sellaisesta, mikä ei edes lasta miellyttänyt.
Yhdelle ostin äidin toiveesta Kaalimaan tenavan ja lapsi vihaa sitä sen hajun takia. :( Nyt olinkin viisaampi ja ostin lapselle uuden pyjaman ja eläintohvelit, kun entiset olivat käyneet pieniksi. Olivat menestys!
mielummin edullisempikin jos sillä saisi jotain kivaa. =)