Miehen luonne muuttunut testosteronikorvaushoidon aikana
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Sitä panettaa pitkästä aikaa.
Ei paneta. Ainoastaan krapulassa, kuten ennen korvaushoitoakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö korvaushoidolla ollut seksihaluihin mitään vaikutusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eikö korvaushoidolla ollut seksihaluihin mitään vaikutusta?
Ei. Vähän paremmin jaksaa vaan lenkkeillä ja käydä töissä.
Ap
Eiköhän tuo ole aika tavallista? Eikö lääkäri ole maininnut asiasta? Mun käsittääkseni testosteronin korvaushoidossa hormonin määrä elimistössä on jotenkin epätasaisempi kuin luonnollisessa tilanteessa, minkä takia mielialavaihtelut on tavallisia. Mun kummitätini joutui eroamaan miehestään, kun mies sairastui johonkin aivosairauteen ja testosteronin tuotanto lakkasi melkein kokonaan. Testohoidon myötä mies alkoi ryyppäämään (oli jo siis tyyliin viiskymppinen tuossa vaiheessa eikä koskaan ollut aiemmin ollut ongelmia alkoholin kanssa) ja käytös muuttui muutenkin ajoittain aivan villiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo ole aika tavallista? Eikö lääkäri ole maininnut asiasta? Mun käsittääkseni testosteronin korvaushoidossa hormonin määrä elimistössä on jotenkin epätasaisempi kuin luonnollisessa tilanteessa, minkä takia mielialavaihtelut on tavallisia. Mun kummitätini joutui eroamaan miehestään, kun mies sairastui johonkin aivosairauteen ja testosteronin tuotanto lakkasi melkein kokonaan. Testohoidon myötä mies alkoi ryyppäämään (oli jo siis tyyliin viiskymppinen tuossa vaiheessa eikä koskaan ollut aiemmin ollut ongelmia alkoholin kanssa) ja käytös muuttui muutenkin ajoittain aivan villiksi.
Ei maininnut.
Joka paikassa vaan julistetaan, että testosteronikorvaus tasapainottaa.
Mies oli aivan sekaisin ja aggressiivinen viikko sitten kun otti enemmän konjakkia. Piti lähteä toviksi tuttavan luo pakoon. Oli hajottany puhelimensakin seinää . Ei oo ennen tuollaista käynyt.
Ja arkena on tosiaan sellainen kireä, kivikasvoinen ja lyhytpinnainen. Not nice.
Mieluummin ottaisin takas sen vähäenergisemmän "mummelin" joka hymyili.
Ap
Eikö mies itse ole huomannut käytöksessään mitään muutosta?
Minäkin äyskisin jos minulla olisi nainen joka valittaisi käytöksestäni jonnekin nettifoorumille.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies itse ole huomannut käytöksessään mitään muutosta?
Ei. Harvemmin sitä yleensäkään kukaan ihminen omaa käytöstään pystyy ulkopuolisena tarkkailemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minäkin äyskisin jos minulla olisi nainen joka valittaisi käytöksestäni jonnekin nettifoorumille.
Ei ole vaikeaa päätellä, miksi sinulla ei ole naista.
Onkohan annos oikea tai jotain muuta? Normaalisti mies piristyy ja tulee hyvinvoivaksi kun testitasot palautetaan sopiviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa päätellä, miksi sinulla ei ole naista.
Turvauduit tähän klassiseen cancelointiyritykseen, et keksinyt mitään parempaa? Sorry tuottaa pettymys, mulla on ihana nainen kumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan annos oikea tai jotain muuta? Normaalisti mies piristyy ja tulee hyvinvoivaksi kun testitasot palautetaan sopiviksi.
höpöpuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Tähän on yksinkertainen lääke, ota siltä suihin enemmän tai anna persettä. Tai passita maksullisiin jos et ole itse enää haluttava.
Naiset alapeukuttavat epämieluisia faktoja.
Jos joudut pakenemaan miestä ja hän ottaa alkoholia reippaasti, hanki oma koti äkkiä erillään. Ei nyt kaikki ole hormonien vika, jos lipittää tulilientä. Nykyään uutisia ihmiskohtaloista ja olisi kivempi jos olet turvassa. Ei voi odotella että toinen tasaantuu tai lopettaa, sitä ei ehkä tapahdu koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joudut pakenemaan miestä ja hän ottaa alkoholia reippaasti, hanki oma koti äkkiä erillään. Ei nyt kaikki ole hormonien vika, jos lipittää tulilientä. Nykyään uutisia ihmiskohtaloista ja olisi kivempi jos olet turvassa. Ei voi odotella että toinen tasaantuu tai lopettaa, sitä ei ehkä tapahdu koskaan.
Eikö teillä mielisairailla ole ikinä mitään muuta vaihtoehtoa ongelmien ratkaisuun kuin ero? Mikä teitä vaivaa?
Ap sanoi jo monesti ettei mies itse halua seksiä, joten miksi pitää inttää?
Mun mies on lyhtypinnainen nyt kun lopetettiin molemmat alkoholin käyttö. En ymmärrä miksei mies voi vain myöntää että tiuskiminen ja suuttuminen mm. maitopurkille johtuu siitä että viinaa tekisi mieli? Esittää ettei muka johdu siitä, on työstressi, huonosti nukuttu yö, mitä tahansa muuta paitsi se kaikista ilmeisin, eli viinatta olo. Tai siis tieto siitä että nyt sitä viinaa ei sitten voi juoda. Jos hän nyt joisi, niin hän tietäisi että se paljastaisi miehen alkoholismin tason. Kyllähän tuollainen varmasti viduttaa :p
Oma veikkaukseni on että joko hän yrittää saada minut kääntymään juomisen puolelle jotenkin hienovaraisesti vihjailemalla että ideä olikin omani, tai sitten hän jatkaa äksyilyä kunnes löytää jonkun tarpeeksi hyvän syyn jonka takia on nyt vain "ihan pakko juoda".
Vierailija kirjoitti:
Tähän on yksinkertainen lääke, ota siltä suihin enemmän tai anna persettä. Tai passita maksullisiin jos et ole itse enää haluttava.
No hyi. En todellakaan. En passittanut häntä korvaushoitoon sen vuoksi että joutuisin seksiä harrastamaan vaan että saisin vireän kumppanin kotitöihin.
Ap
Kuin joku tuntematon ihminen
Ap