Millainen ihminen on huipputyyppi?
Kommentit (17)
Mukava. Sellainen jonka kanssa tulee toimeen todella hyvin. Huipputyypistä tykätään ja hänen seurassa viihdytään.
Vierailija kirjoitti:
No huipputyyppi tietenkin.
Täähän se ois.
Sellainen joka tulee helposti toimeen kaikkien kanssa, mutta osaa kuitenkin pitää omatkin puolensa jotta ei turhia katkeroidu. Oma äitini oli sellainen. Hänestä oikeastaan kaikki tykkäsivät ja hänen oli helppo tutustua uusiin ihmisiin, mihin tahansa hän menikään.
Sosiaalinen, korkeasti koulutettu, itsevarma ja ennen kaikkea muiden kanssa toimeen tuleva.
Sellainen ihminen jotka ovat harvinaisia.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen, korkeasti koulutettu, itsevarma ja ennen kaikkea muiden kanssa toimeen tuleva.
Miksi korkeasti koulutettu? Mun nainen on huipputyyppi eikä hän ole kuin tarjoilija.
Korkeakoulutettu? Sillä ei ole mitään merkitystä elämässä. Tuntuu joillekkin olevan, miten se tekee huippu tyypin? Onko parempi ihminen? Viisaampi? Huipputyyppi tulee vähällä toimeen, ei välitä rahasta ja taistelee sortoa ja heikkojen puolesta.
Kiinnostaisi myös tuo korkeakoulutettu? Miksi korkeakoulutettu voi pelkästään olla huipputyyppi? Yleensä se ei niin ole.
Empaattinen mutta muista riippumaton. Sydämellinen mutta tuputtamaton. Älykäs mutta sillä kerskailematon.
Kiva, huolehtiva, välittävä, viehättävä ihminen
Huipputyyppi on kaikkea sitä mitä itse arvostat.
Vierailija kirjoitti:
Huipputyyppi on kaikkea sitä mitä itse arvostat.
Tämähän se.
Mukava.