Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun mies pettää/ on suhteessa toisen naisen kanssa

Vierailija
05.11.2006 |

miksi petetty osapuoli antaa anteeksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei anna anteeksi, niin saattaa katkeroitua ja siinä jää oma elämä elämättä. Se onkin sitten toinen asia, että voiko saman katon alle jäädä, kun parisuhteen peruspilari luottamus on viety.

Vierailija
2/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka antaaa anteeksi ...voi sitä asiaa joutua kumminkin usein käymään läpi...eli siitä toipuminen vie silti aikaa... mut jos pettävä osapuoli tajuaa tilanteen... antaa se tilaa käydä läpi tapahtunutta ja sitä kautta on tilanne vaihe vaiheelta paranemassa...yms..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi jää sen miehen luokse ja alkaa luoda sitä yhteistä tulevaisuutta tai sit ne jotka on plleet pitkään yhdessä niin vaan sit jatkaa siit mihin on jääty ja yrittää elää asian kanssa. Onko se sen arvoista? Pystyykö sitä oikeasti unohtamaan ja antamaan anteeksi. Ja varsinkin silloin jos se on tapahtunut monta kertaa.

Vierailija
4/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tilanne vaan tapahtunut, eikä niin et tarkoituksena ois ollu varta vasten loukata. Eikä se ikinä se tarkoitus ole loukata, se pitäs koittaa muistaa. Itsellä helposti menee ihastumiseksi joten tiedän kuinka helposti niin voi käydä.

Antaisin anteeksi siksikin, koska en osaisi olla antamatta. En voisi katsella toista ja olla vain vihainen montaa viikkoa putkeen, ja tähän liittoon ei ero tule ikinä ainakaan minun toimesta joten pakkohan se olisi tulla toimeen. Ja jos kerran nyt tuota rakastan niin sama ihminen se olis vaikka hairahtaiskin joskus.

Vierailija
5/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin itestäni tuntuu etten voisi antaa antteeksi. Mut jos jäisinkin siihen suhteeseen niin olisi aina se pieni epäilys siinä mukana ja se suhdekkaan ei olisi enään sama kuin ennen eikä se palautuisi koskaan samalle tasolle mitä se ennen oli. Mun kaveria on petetty ja se antoi anteeksi sille. Kysyin syytä niin hän pelkäsi ettei löytäisi enään ketäään muuta. Petti sit sen jälkeen viel 2 kertaa ja anteeksi antoi en tiiä miks oisiko sitten samasta syystä ettei löydä parempaa????

Vierailija
6/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paska ja itsekäs ja vaikka mitä vittua, niin silloin pitää sanoa good bye eikä hypätä toisen sänkyyn. Sitä olen omalle miehelle sanonut että jos tullee tarve pettää niin soita vaikka mulle enne ku petät että jätän sut haluun jotain muuta.

OTA,

OMISTA,

JA JÄTÄ....

....MUTTA......

ÄLÄ KOSKAAN PETÄ!!!!!!!!!!

Vierailija
7/7 |
05.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

takuulla ajatellu näin. Mutta en tiedä loukkaisko se mua ihan hirveesti jos mies pettäis. En ainakaan ajattelis että se johtuis siitä etten oo tarpeeksi haluttava tai mitään sellasta, tai että se liittyis nimenomaan muhun ollenkaan.

No, ei voi tietää ennenkuin tosipaikka tulee, toivottavasti kuitenkaan ei koskaan, voi olla että sitten reagoisinkin aivan omien luulojeni vastaisesti.

5