Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut eläkeläinen

Vierailija
31.10.2022 |

Mitä teet päivisin? Onko sinulla jotain harrastuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö yhdessä lenkille. Ei minullakaan ole mitään.

Vierailija
2/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun paljon ja olen vain netissä. On harrastuksia, mutta en jaksa harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin, että mennäänkö yhdessä lenkille.

Vierailija
4/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin, että mennäänkö yhdessä lenkille.

Mennään, missä asut.

Vierailija
5/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole masentunut, vaan hemmetin tylsistynyt. Työkyvyttömyyseläkkeellä ja särkyjä on. 

Olen aiemmin käynyt aktiivisesti kirppareilla, sienestänyt ja ulkoillut, mutta ei enää pysty. Tallenteita katselen ja netissä tietenkin. Autolla käyn pari krt viikossa kauppareissuilla. Tylsää, niin tylsää. Onneksi tämä eläke on isompi kuin työmarkkinatuki, jolla piti taiteilla pitkään, ennen kuin pääsin eläkkeelle, ja ihan oikeista syistä.

Vierailija
6/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut kumminkin liian kaukana.

Mä olen metsän ja pellon reunan asukki.

Aamulla oli peura pihalla. Ja talitintti tuli kanssani ulkovarastoon, kun avasin oven.

Vierailija
7/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin kävelylenkki päivittäin eri reiteillä, sateella riittää tunti. Uimahallissa käyn uimassa ja vesijumpassa. Joka päivä teen hyvää ruokaa, silloin tällöin leivon sämpylöitä ja piirakoita. Luen kirjoja, netissä vietän aikaa. Kansalaisopistossa opiskelen yhtä kieltä ja käyn kuuntelemassa silloin tällöin historiaa koskevia luentoja. Museokortilla käyn museoissa ja joskus teen päiväretkiä toisiin kaupunkeihin eläkeläisbussilipulla, jotta pääsen muihinkin kuin kotikaupungin museoihin tai teatterin päivänäytökseen. Käyn joskus lounaalla tai kahvilla jossakin kivassa paikassa.

Vierailija
8/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla oli peura pihalla. Ja talitintti tuli kanssani ulkovarastoon, kun avasin oven.

Asun Jumbon lähellä Vantaalla.

Vierailija
9/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole masentunut, vaan hemmetin tylsistynyt. Työkyvyttömyyseläkkeellä ja särkyjä on. 

Olen aiemmin käynyt aktiivisesti kirppareilla, sienestänyt ja ulkoillut, mutta ei enää pysty. Tallenteita katselen ja netissä tietenkin. Autolla käyn pari krt viikossa kauppareissuilla. Tylsää, niin tylsää. Onneksi tämä eläke on isompi kuin työmarkkinatuki, jolla piti taiteilla pitkään, ennen kuin pääsin eläkkeelle, ja ihan oikeista syistä.

Mennäänkö yhdessä keräämään taikasieniä? Mistäköhän päin niitä muuten löytyy. Söin niitä vuosikymmeniä sitten kerran. Oli hyvä trippi.

Vierailija
10/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mä asun yli 200 km päässä.

Vierailija
11/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin tunnin kävelylenkki päivittäin eri reiteillä, sateella riittää tunti. Uimahallissa käyn uimassa ja vesijumpassa. Joka päivä teen hyvää ruokaa, silloin tällöin leivon sämpylöitä ja piirakoita. Luen kirjoja, netissä vietän aikaa. Kansalaisopistossa opiskelen yhtä kieltä ja käyn kuuntelemassa silloin tällöin historiaa koskevia luentoja. Museokortilla käyn museoissa ja joskus teen päiväretkiä toisiin kaupunkeihin eläkeläisbussilipulla, jotta pääsen muihinkin kuin kotikaupungin museoihin tai teatterin päivänäytökseen. Käyn joskus lounaalla tai kahvilla jossakin kivassa paikassa.

Mua ei kiinnosta tuommoinen; ei ole mun elämää.

Resuan mieluummin metässä ja vaikka pilkon halkoja.

Vierailija
12/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies tai nainen. Jos nainen niin voitaisiin tavata. Olen tällainen mukava erotiikannälkäinen mies.

Vierailija
13/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi oli mukavaa eläkkeellä, mutta parin vuoden jälkeen ei niin enää. Olisi pitänyt valmistautua! Tuli kyllä vähän ajolähtö heti, kun eläkeikä tuli täyteen.

Vierailija
14/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut semmoisella ns. testieläkkeellä jo nuorempana ja totesin silloin että ei ole mun juttu. Toivottavasti saan olla työelämässä mukana mahdollisimman pitkään.

Vierailija
15/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies tai nainen. Jos nainen niin voitaisiin tavata. Olen tällainen mukava erotiikannälkäinen mies.

Ei käy, vaikka olenkin nainen. En ole seksiä vailla.

Vierailija
16/16 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan alkaa törsäämään. Niinhän EU ja Suomikin. Meidän jälkeen vedenpaisumus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi