Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko palstalla muita poliiseja?

Henri
31.10.2022 |

Täällä yks herrasmiespoliisi ;)

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sotilaspoliisi?

Ai ne pellet jotka seistä napottivat vartiokopissa tuimailmeisinä kun oikeat sotilaat, sissit ja jääkärit palasivat lomiltaan? 😂😂😂

Ei vaan ihan ammattisotilas joka toimii vartiopäällikkönä.

Vartiopäällikkönä oikein? 😂😂

Mitäs muita tehtäviä ajattelit sotilaspoliiseilla olevan noin ammattivirassa?

Vierailija
82/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisit tietävät eniten mitä kaduilla tapahtuu.

Perussuomalaiset on hyvin suosittu puolue poliisien keskuudessa.

Hmmm...pistää miettimään, vaikka Suomen media yrittää vahvasti vääntää asiat toisinpäin.

Ei ole Suomi kaukana Venäjän tyylistä.

Voipi olla enemmän saksan perinteitä, opetuksessa, tai en minä tiedä. Pitäisi tietää keitä siellä opettamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Voltaire vai kuka, joka aikoinaan kirjoitti, että poliisi on lopulta vain eliitin väkivaltakoneisto, jolla kansa pidetään kurissa, etteivät he uskaltaisi nousta hallituksien järjettömiä lakeja ja kurmuutusta vastaan?

Kyllä Suomessa on aika hyvä Perustuslaki mutta sitä ei vaan valvota juuri ollenkaan- se olisi poliisin ensisijainen tehtävä, muuten kansa suuttuu ja hulinoiksi menee. Alistaminen tuo haluan vapautua aina. Se on jo menossa käsittääkseni. Olkaa tarkkoina poliisit. Te olette tärkeässä roolissa siinä juuri. Avainasemassa. Teidän luoma imago ja teot todella joko säilyttävät sisäisen rauhan tai tuhoavat sen. Nouskaa itse kapinoimaan jos Perustuslakia ette saakaan vartioida enää.

Poliisiakaan ei saa aivopestä ikinä vaan hänen on voitava säilyttää omantunnonvapaus ja perustuslaillinen suoja itse noudattaa hyviä käytäntöjä ja tapoja, vaikka joku päättäjä usuttaisi kuinka. Vai mitä ajattelette?

Vierailija
84/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kytätonhyödyttömiäacab kirjoitti:

poliisi saa minun puolestani nuolla haisevaa aukkoni

Jätän väliin.

T. poliisi

Vierailija
85/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on poliisi myös vapaa-ajalla, joten en seurustelisi poliisin kanssa, joutuisi koko ajan miettimään mitä sanoo ja tekee.

Vierailija
86/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painatko auton rekkarit mieleen automaattisesti?

Vierailija
87/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliisi on poliisi myös vapaa-ajalla, joten en seurustelisi poliisin kanssa, joutuisi koko ajan miettimään mitä sanoo ja tekee.

No ei kyllä ole. Ainakaan yksikään minun tuntemani poliisi. Tosin en nyt muutenkaan elä millään tapaa rikollista elämää, satunnaista huumeiden viihdekäyttöä lukuunottamatta mutta eipä noista kukaan ole siitä ollut koskaan kiinnostunut.

Vierailija
88/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta itse saavat perseillä minkä ehtivät, kännissä baarissa pitää aina päästä uhoamaan kun uuuuuu, minä olen poliisi. Niin henkilökunnalle kuin muille asiakkaillekin. En voi sietää kyttiä, luulevat olevansa joku Lain Suurin Käsi, mitä vaan saa tehdä jos ei "asiakkaan" naama miellytä. Mielivaltaista touhua. Niin töissä kuin vapaallakin. Teepä ihan aiheellinen valitus poliisin toiminnasta niin se mystisesti katoaa...

Vierailija
89/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole. Ainakaan yksikään minun tuntemani poliisi. Tosin en nyt muutenkaan elä millään tapaa rikollista elämää, satunnaista huumeiden viihdekäyttöä lukuunottamatta mutta eipä noista kukaan ole siitä ollut koskaan kiinnostunut.

Pakkohan on miettiä mitä sanoo ja tekee, jos toisella on poliisin oikeudet.

Vierailija
90/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se ei ole meidän Perustuslain suojissa ongelma, vaan se rikkominen on se ongelma jos aletaan rajoittaa vapautta olla oma itsensä- muita vahingoittamatta. Ilmaisunvapaus kokoontumisvapaus ja mielipiteenvapaus on turvattu kyllä. Vain muiden vahingottaminen ei.

Vierailija
91/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se ei ole meidän Perustuslain suojissa ongelma, vaan se rikkominen on se ongelma jos aletaan rajoittaa vapautta olla oma itsensä- muita vahingoittamatta. Ilmaisunvapaus kokoontumisvapaus ja mielipiteenvapaus on turvattu kyllä. Vain muiden vahingottaminen ei.

Varmuuden vuoksi seurustelen vain muilla aloilla olevien kanssa.

Vierailija
92/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisi?

Vierailija
93/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se että toinen on poliisi pistää miettimään omia tekemisiään, niin se tarkoittaa vain ja ainoastaan että se miettiminen olisi pitänyt tehdä jo kauan, kauan sitten.

Vierailija
94/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä olisi?

Suomessa ei saa tietyistä asioista puhua edes vahingossa, joten siksi.

Vierailija
95/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se että toinen on poliisi pistää miettimään omia tekemisiään, niin se tarkoittaa vain ja ainoastaan että se miettiminen olisi pitänyt tehdä jo kauan, kauan sitten.

En tiedä mitä tarkoitat, mutta lähinnä mietin nyt puhumista.

Meillähän on vaikka mitä esimerkkejä ettei saa puhua mitä tahansa.

Vierailija
96/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Nekin haluaa poliisiks jotka jossain huoltoasemalla laittaa isompaan mukiin limpparia ja ei kukaan saa tietää

Vierailija
97/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa ettei suurin osa edes ole ollut poliisin kanssa tekemisissä ns siviilielämässä. Arvostan heitä, on tosi rankka työ. Ja useimmat on vapaa-ajalla myös töissä muita auttaen. Aina löytyy muutama mätäomena, kuten kaikissa ammateissa.

T.poliisin vaimo jo 24 vuotta

Vierailija
98/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkumaan, hajaantukaa, Mars mars

Vierailija
99/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tarkoitat, mutta lähinnä mietin nyt puhumista.

Meillähän on vaikka mitä esimerkkejä ettei saa puhua mitä tahansa.

Jos mies on toisella alalla niin ei tarvitse miettiä, jos vahingossa sanoo jotain.

Vierailija
100/120 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nuoret ovat jo oppineet olemaan häpeämättä terapiaa ja muuta , niin saattaa olla että poliisikulttuurikin pehmenee ja se machokultti jää jo pois. Kaikille on terveeellisempää ottaa break jos leikkaa kiinni.