Mamma, menitsitkö treffeille tavallisen keskivertomiehen kanssa jos hän pyytäisi?
Ylipainon rajalla, 3 tonnin palkka, 178cm, asuu kerrostalossa, pikkasen kaljua jne
Mikä tässä kysymyksessä nyt ärsytti niin että piti se poistaa?
Kommentit (32)
Jos mies on feministi ja kasvissyöjä niin joo.
jos on kiva ja mukava mies, niin totta kai lähtisin!
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen keskivertomies on ainoa jonka kanssa edes lähtisin treffeille.
Tosin tuo aloituksessa kuvailtu ei ole keskiverto enkä etenkään ole kiinnostunut miehen palkkatasosta tai edes lievästi ylipainoisesta miehestä.
No miksei, jos sattuisin tästä eroamaan. Menin kuitenkin naimisiin ihan keskivertomiehen kanssa, 106kg/178cm, palkka nettona 1700e/kk, asui kerrostalossa (noh, itse asiassa asutaan vieläkin).
Vierailija kirjoitti:
Kerro vielä, että olet 60 ja näytät ikääsi vanhemmalta.
43v. Näyttää vanhemmalta tai nuoremmalta on makukysymys
Mammas kävi treffeillä, ennen kuin sua teki.
Lähtisin mielelläni, jos mies olisi kiva ja tuoksuisi hyvälle.
Jos mies on huumorintajuinen, kohtelias, siisti ja pukeutuu hyvin, niin saattaisin lähteä. Miehen palkalla ja asumismuodolla ei ole minulle mitään merkitystä, kunhan ei asu jossain perähikiällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen keskivertomies on ainoa jonka kanssa edes lähtisin treffeille.
Tosin tuo aloituksessa kuvailtu ei ole keskiverto enkä etenkään ole kiinnostunut miehen palkkatasosta tai edes lievästi ylipainoisesta miehestä.
Aijaa, millainen se keskiverto mies sitten on jos ei juuri tuollainen?
Nainen on visuaalinen olento joten en.
Jos mies on iloinen ja positiivinen luonne ja muutenkin luonteet sopisivat yhteen, niin tottakai! Ei saa myöskään olla hissukka tuppisuu, vaan haluan mukavan keskustelukumppanin. Ai niin, ikä myös mielellään 45-50 v, jotta oltaisiin samaa ikäluokkaa. Itseasiassa tuollainen mies kuulostaisi mahtavalta, jospa joskus törmään vielä...
Olen itse myös 178 cm, mutta hoikanpuoleinen. Palkka samaa tasoa.
Olet siis joko nainen jota nuo kiinnostaa tai sitten elät onnellisessa parisuhteessa naisen kanssa jolle tiesit kertoa ne asiat ekana jotka häntä eniten kiinnosti?
Ja jos et ole kumpaakaan niin sitten on turha puhua suulla suuremmalla ja kuvitella tietävänsä mikä naisia miehessä kiinnostaa.