Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patiskunta vuokrasi talon Kaarinassa: muuttosiivous tehtiin kuusi kertaa, mutta pariskunta ei ollut vieläkään tyytyväinen

Vierailija
31.10.2022 |

Viisi kertaa siivousliike ja yhden kerran siivosi vuokranantaja itse. Mikä joitakin ihmisiä vaivaa?

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/ff03c8fe-1d30-49c3-afd2-6d5…

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kulahtaneet pinnat uusiksi muutu vaikka kuinka siivoaisi.

Vierailija
2/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sitä remontoida ollut tarkoituskaan, vai uuttako ne kuvittelivat saavansa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Tuli tärkeily kalliiksi.

Vierailija
4/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä ihmisiä todellakin on jotka kuvittelee että 30 vuotta vanhan remontoimattoman asunnon pitäisi olla muuttaessa ihan uudenveroinen, ja syytetään edellistä asukasta siitä ettei ole muka siivonnut kunnolla.

Vierailija
5/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä vuokra.

Vierailija
6/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan se yhdessäkin kunnan asunnossa eräässä paikassa edellinen asukas kuollut saunaan. Verta yms. oli, eikä pidetty kiirettä siivoamisen kanssa.

Vuokralainen oli sitten päästetty että jos itse siivoat niin heti saat, muuten siivotaan sitten viikon parin päästä.

Muistaakseni juttu meni niin että vuokralainen oli huomannut kuinka paljon verta ja päänahkaa tms. siellä oli, ja oli sitten luvattu siivota, mutta taas kun meni katsomaan niin yhä oli jäljellä verijälkiä.

Vierailija
7/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olihan se yhdessäkin kunnan asunnossa eräässä paikassa edellinen asukas kuollut saunaan. Verta yms. oli, eikä pidetty kiirettä siivoamisen kanssa.

Vuokralainen oli sitten päästetty että jos itse siivoat niin heti saat, muuten siivotaan sitten viikon parin päästä.

Muistaakseni juttu meni niin että vuokralainen oli huomannut kuinka paljon verta ja päänahkaa tms. siellä oli, ja oli sitten luvattu siivota, mutta taas kun meni katsomaan niin yhä oli jäljellä verijälkiä.

Kyllä ne pienet jäljet siitä kuluu saunoessa poijes.

Vierailija
8/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päänahasta oli saanut hyvän pefletin, ihme nirsoilua.

Vierailija
9/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuokralaiset tainneet ennen asua OKT:ssa. Talo "elää" ja pölyä kertyy vaikkei talossa olisi ketään.

Vierailija
10/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuo olisi voineet siivota itse niin olisi tullut mieleinen? Olisi vähennetty ensimmäisestä vuokrasta?!

Vierailija
11/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt tuikata tuleen koko lato.

Vierailija
12/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suhteellisten pienten menetysten takia kannata oikeuteen lähteä, voi menettää suuria summia turhaan. Joskus pitää vain niellä, vaikka olisikin jotain menetystä tullut riita-asiossa.

Vierailija
13/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo olisi voineet siivota itse niin olisi tullut mieleinen? Olisi vähennetty ensimmäisestä vuokrasta?!

Kuka ei siivoa itse asettuessaan taloksi uuteen asuntoon? Siis vaikka kuinka olisi muuttosiivous tehty, kyllä minä ainakin olen huolellisesti itse jynssännyt paikat vielä kertaalleen ennen kuin olen levittänyt omat kaurahiutaleeni ja nilkkasukkani kaappeihin.

Vierailija
14/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ryhtyi kaduttamaan se vuokraaminen ja piti keksiä jotain, millä siitä pääsisi eroon.

Vierailija
15/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua avata iltaroskan linkkejä, joten kommentoin yleisesti.

Harva osaa siivota niin että lopputulos on oikeasti puhdas. Näitä näkee myös ammatikseen siivoavissa. Eli se, että joku on siivottu, tai on siivottu ammattilaisen toimesta, ei välttämättä todellakaan tarkoita sitä, että lopputulos on puhdas. Hyvin usein se on vain sinne tänne leviteltyä likaa.

En siis ihmettele, vaikka useaan kertaan ammattilaisen toimesta siivottu on asukkaan mielestä edelleen törkyinen.

Ja harva edes tekee loppusiivousta muuttaessaan pois. Ja nekin jotka tekevät, tekevät sen yleensä paskaa ympäriinsä levitellen.

Vierailija
16/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva osaa siivota niin että lopputulos on oikeasti puhdas. Näitä näkee myös ammatikseen siivoavissa. Eli se, että joku on siivottu, tai on siivottu ammattilaisen toimesta, ei välttämättä todellakaan tarkoita sitä, että lopputulos on puhdas. Hyvin usein se on vain sinne tänne leviteltyä likaa.

En siis ihmettele, vaikka useaan kertaan ammattilaisen toimesta siivottu on asukkaan mielestä edelleen törkyinen.

Ja harva edes tekee loppusiivousta muuttaessaan pois. Ja nekin jotka tekevät, tekevät sen yleensä paskaa ympäriinsä levitellen.

Niin, usea eri siivousfirma ja vuokranantaja ei kukaan osaa siivota kunnolla, kunhan vaan siirtelevät likaa ympäriinsä. Näin sen on pakko olla.

Vierailija
17/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, usea eri siivousfirma ja vuokranantaja ei kukaan osaa siivota kunnolla, kunhan vaan siirtelevät likaa ympäriinsä. Näin sen on pakko olla.

Kyllä, juuri näin. Moni ei tiedä, että vetolaatkot saa irti tai hellan ja jääkaapin saa siirrettyä, tai että sillä luutulla, rätillä tai siivousliinalla voi pyyhkiä muutakin kuin vain keskeltä pöytää ja lattiaa.

Vierailija
18/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, juuri näin. Moni ei tiedä, että vetolaatkot saa irti tai hellan ja jääkaapin saa siirrettyä, tai että sillä luutulla, rätillä tai siivousliinalla voi pyyhkiä muutakin kuin vain keskeltä pöytää ja lattiaa.

Ihanko totta. Minä olen aina pyyhkinyt vain keskilattian puhtaaksi ja pöydätkin huiskinut sieltä täältä kun ensin sillä samalla rätillä olen pessyt vessanpöntön.

Vierailija
19/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepokatti kirjoitti:

Kenenkään ei pidä joutua asumaan läävässä jossa kaapeissa on edellisen aukkoon leivänmurut hyllyillä

Tätä ihmettelen minäkin. Kuvien perusteella tosiaan leivänmuruja oli ja pölyä. Minä kyllä putsaan tuollaiset pois, ja siis pointti, että tässähän oli siis käynyt ihan maksullinen siivousfirma siivoamassa. Sen olisi kyllä pitänyt imuroida laatikot siisteiksi, minä ainakin ammattisiivoamisen tilattuani odottaisin niin siistiä jälkeä, jos siitä joudun kerta maksamaankin. Että ammatifirman jäljeksi todella huonoa. Tai sitten tässä on jotain mitä en ymmärrä

Vierailija
20/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se vuokranantaja on joku sellainen, jonka pitää aina päästä nillittämään muiden siivousjäljestä. Noita on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi