Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Patiskunta vuokrasi talon Kaarinassa: muuttosiivous tehtiin kuusi kertaa, mutta pariskunta ei ollut vieläkään tyytyväinen

Vierailija
31.10.2022 |

Viisi kertaa siivousliike ja yhden kerran siivosi vuokranantaja itse. Mikä joitakin ihmisiä vaivaa?

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/ff03c8fe-1d30-49c3-afd2-6d5…

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hepokatti kirjoitti:

Kenenkään ei pidä joutua asumaan läävässä jossa kaapeissa on edellisen aukkoon leivänmurut hyllyillä

Tätä ihmettelen minäkin. Kuvien perusteella tosiaan leivänmuruja oli ja pölyä. Minä kyllä putsaan tuollaiset pois, ja siis pointti, että tässähän oli siis käynyt ihan maksullinen siivousfirma siivoamassa. Sen olisi kyllä pitänyt imuroida laatikot siisteiksi, minä ainakin ammattisiivoamisen tilattuani odottaisin niin siistiä jälkeä, jos siitä joudun kerta maksamaankin. Että ammatifirman jäljeksi todella huonoa. Tai sitten tässä on jotain mitä en ymmärrä

Arvatenkin kuvat peräisin tuomioistuimen aineistosta, niiltä vuokralaisilta joille mikään siivous ei kelvannut. 

Vierailija
22/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän talo ollut kuin 13 v vanha. Miten pakastimen tasot ovat ruosteessa?! Miten pakastimessa ylipäätään on ruostuvaa metallia?

Siivousfirmat tekivät kyllä huonoa jälkeä. Ensimmäisen edustaja sanoi, että asunto oli muuttokunnossa jo ENNEN heidän siivoustaan. Eivätkö sitten tehneet mitään, vaan kuittasivat vain palkkion?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se vuokranantaja on joku sellainen, jonka pitää aina päästä nillittämään muiden siivousjäljestä. Noita on.

Sori, siis ne vuokralaiset. Tai sitten siinä oli taustalla juuri tuo, että talon vuokraaminen sitten kaduttikin. Tai sitten halusivat vain tehdä kiusaa, mutta pilkka sattui omaan nilkkaan. Joka tapauksessa parin siivouskerran jälkeen talo oli varmasti muuttokunnossa, mikäli muuttaja olisi suhtautunut tuohon normaalisti.

Vierailija
24/33 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on ollut vähän katumusta itselle liian kalliista vuokrasopimuksesta, ja keksitty että hyväuskoista vuokranantajaa voi hyppyyttää ja yrittää huijata. Luulleet olevansa kovinkin ovelia, nämä vuokralaiset.

Vierailija
25/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin kaikki vuokrakäytössä olevat asuntoni myyntiin. Irtisanoin kaikki vuokrasopimukset ja viimeinen lähtee ulos 30.04.2023

Ja syy. Vuokria jää jatkuvasti maksamatta mitä ihmeellisimmillä verukkeilla, asuntoihin on tehty ihan suoranaista ilkivaltaa jotka ei todellakaan ole sitä normaalia kulumista, just näistä vastaavia siivous keissejä, yms yms... Aivan liian paljon näitä ongelmatapauksia, ja ne on lisääntynyt viime aikoina todella paljon.

Vierailija
26/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä heillä on persoonallisuus häiriö.

Vierailija
27/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä. Kun kävivät katsomassa asuntoa ekaa kertaa, olisivat silloin tsekanneet, mikä on kunto. Ja tehneet sopimuksen siivoamisesta.

Vierailija
28/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastimen ovi ollu kiinni tietty kun varmaan laitettu sulatus päälle niin kyllähän se ruostuttaa. Pikku juttu. Uus pakastin tilalle jos hyllyt ruosteessa. Vuokraajilla vikaa päässä.

Vierailija
29/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin siivonnt itse ennen muuttoa jos olisin ollu vuokraaja.

Vierailija
30/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mitä en ymmärrä on se, että miksi välittäjälle piti maksaa monta kertaa ilman tulosta.

Meillä välittäjä ottanut palkkion, kun sopimus allekirjoitettu ja vuokralainen saanut avaimet.

T. Vuokranantaja

Vierailija
31/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuvat näytti kyllä likaiselta. Eihän keittiön vetimien kuulu olla minkään tahman peitossa, vessassa harjalla irtoavaa likaa tai muruja kaapissa vielä useamman siivouksen jälkeen? Tämäkö on nyt jotenkin liian korkea odotus siisteydelle? Kiinnostaisi tietää, montako tuntia siivousfirma on tuolla ollut töissä? Jos kyseessä on kerran omakotitalo, niin muutaman tunnin siivouksilla ei paljon imurointia ja vessanpesua enempää tehdä.

Mitenhän on, jos siivooja on ollut sitä mieltä, että oli siistiä jo ennen hänen tuloaan, niin onko vaan sen kummemmin miettimättä imuroinut olemattomia pölyjä lattialta sen sijaan, että olisi esimerkiksi putsannut kaappeja tai tehoputsannut pinttyneempiä likoja?

Kaikenlaista todella ällöttävääkin saa siivottua, jos on taitoa ja oikeat aineet/välineet. Esimerkkiä Auri Kanasen viimeisimmästä videosta.

Vierailija
32/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmästä päästä kärsi taas kerran lompakko.

Vierailija
33/33 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin kaikki vuokrakäytössä olevat asuntoni myyntiin. Irtisanoin kaikki vuokrasopimukset ja viimeinen lähtee ulos 30.04.2023

Ja syy. Vuokria jää jatkuvasti maksamatta mitä ihmeellisimmillä verukkeilla, asuntoihin on tehty ihan suoranaista ilkivaltaa jotka ei todellakaan ole sitä normaalia kulumista, just näistä vastaavia siivous keissejä, yms yms... Aivan liian paljon näitä ongelmatapauksia, ja ne on lisääntynyt viime aikoina todella paljon.

Sun kuvitteelliset vuokralaiset on sisään muuttaessaan vaatineet aina vaan uusia siivouksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme