Patiskunta vuokrasi talon Kaarinassa: muuttosiivous tehtiin kuusi kertaa, mutta pariskunta ei ollut vieläkään tyytyväinen
Viisi kertaa siivousliike ja yhden kerran siivosi vuokranantaja itse. Mikä joitakin ihmisiä vaivaa?
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/ff03c8fe-1d30-49c3-afd2-6d5…
Kommentit (33)
Eihän talo ollut kuin 13 v vanha. Miten pakastimen tasot ovat ruosteessa?! Miten pakastimessa ylipäätään on ruostuvaa metallia?
Siivousfirmat tekivät kyllä huonoa jälkeä. Ensimmäisen edustaja sanoi, että asunto oli muuttokunnossa jo ENNEN heidän siivoustaan. Eivätkö sitten tehneet mitään, vaan kuittasivat vain palkkion?!
Vierailija kirjoitti:
No se vuokranantaja on joku sellainen, jonka pitää aina päästä nillittämään muiden siivousjäljestä. Noita on.
Sori, siis ne vuokralaiset. Tai sitten siinä oli taustalla juuri tuo, että talon vuokraaminen sitten kaduttikin. Tai sitten halusivat vain tehdä kiusaa, mutta pilkka sattui omaan nilkkaan. Joka tapauksessa parin siivouskerran jälkeen talo oli varmasti muuttokunnossa, mikäli muuttaja olisi suhtautunut tuohon normaalisti.
Siinä on ollut vähän katumusta itselle liian kalliista vuokrasopimuksesta, ja keksitty että hyväuskoista vuokranantajaa voi hyppyyttää ja yrittää huijata. Luulleet olevansa kovinkin ovelia, nämä vuokralaiset.
Itse laitoin kaikki vuokrakäytössä olevat asuntoni myyntiin. Irtisanoin kaikki vuokrasopimukset ja viimeinen lähtee ulos 30.04.2023
Ja syy. Vuokria jää jatkuvasti maksamatta mitä ihmeellisimmillä verukkeilla, asuntoihin on tehty ihan suoranaista ilkivaltaa jotka ei todellakaan ole sitä normaalia kulumista, just näistä vastaavia siivous keissejä, yms yms... Aivan liian paljon näitä ongelmatapauksia, ja ne on lisääntynyt viime aikoina todella paljon.
Ehkä heillä on persoonallisuus häiriö.
No en ymmärrä. Kun kävivät katsomassa asuntoa ekaa kertaa, olisivat silloin tsekanneet, mikä on kunto. Ja tehneet sopimuksen siivoamisesta.
Pakastimen ovi ollu kiinni tietty kun varmaan laitettu sulatus päälle niin kyllähän se ruostuttaa. Pikku juttu. Uus pakastin tilalle jos hyllyt ruosteessa. Vuokraajilla vikaa päässä.
Minä olisin siivonnt itse ennen muuttoa jos olisin ollu vuokraaja.
Ainoa, mitä en ymmärrä on se, että miksi välittäjälle piti maksaa monta kertaa ilman tulosta.
Meillä välittäjä ottanut palkkion, kun sopimus allekirjoitettu ja vuokralainen saanut avaimet.
T. Vuokranantaja
Mun mielestä kuvat näytti kyllä likaiselta. Eihän keittiön vetimien kuulu olla minkään tahman peitossa, vessassa harjalla irtoavaa likaa tai muruja kaapissa vielä useamman siivouksen jälkeen? Tämäkö on nyt jotenkin liian korkea odotus siisteydelle? Kiinnostaisi tietää, montako tuntia siivousfirma on tuolla ollut töissä? Jos kyseessä on kerran omakotitalo, niin muutaman tunnin siivouksilla ei paljon imurointia ja vessanpesua enempää tehdä.
Mitenhän on, jos siivooja on ollut sitä mieltä, että oli siistiä jo ennen hänen tuloaan, niin onko vaan sen kummemmin miettimättä imuroinut olemattomia pölyjä lattialta sen sijaan, että olisi esimerkiksi putsannut kaappeja tai tehoputsannut pinttyneempiä likoja?
Kaikenlaista todella ällöttävääkin saa siivottua, jos on taitoa ja oikeat aineet/välineet. Esimerkkiä Auri Kanasen viimeisimmästä videosta.
tyhmästä päästä kärsi taas kerran lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin kaikki vuokrakäytössä olevat asuntoni myyntiin. Irtisanoin kaikki vuokrasopimukset ja viimeinen lähtee ulos 30.04.2023
Ja syy. Vuokria jää jatkuvasti maksamatta mitä ihmeellisimmillä verukkeilla, asuntoihin on tehty ihan suoranaista ilkivaltaa jotka ei todellakaan ole sitä normaalia kulumista, just näistä vastaavia siivous keissejä, yms yms... Aivan liian paljon näitä ongelmatapauksia, ja ne on lisääntynyt viime aikoina todella paljon.
Sun kuvitteelliset vuokralaiset on sisään muuttaessaan vaatineet aina vaan uusia siivouksia?
Arvatenkin kuvat peräisin tuomioistuimen aineistosta, niiltä vuokralaisilta joille mikään siivous ei kelvannut.