Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa huomaat olevasi jo suht vanha noin 50+ikäisenä?

Vierailija
31.10.2022 |

Itsellä on kun luen juttuja kuinka joku on ostanut jonkin remppakohteen eli vanhan omakotitalon ja on aivan liekeissä kuinka aikoo tehdä siitä uuden veroisen. Oikein ahdistaa lukea noita juttuja koska ei itse millään enää jaksaisi sellaista projektia ja ristiä itselleen.
Myös kun joku on ostanut asunnon ulkomailta, huh ei ikinä sellaista ristiä itselleen että jonkin byrokratian läpi ulkomailla jaksaisi käydä läpi mikä liittyy talon omistamiseen siellä ja ei ikinä noin hankaalaa peeintöä lapsille jätettäväksi.

Toinen on kun lukee näistä pylly-tissi-somenaisista, että eikö elämässä todellakaan ole muuta ja kuulostaa todella ankealta ja tyhjältä elämältä.

Siten taas rakastaa lukea yksinkertaisesta elämästä, kuinka ruokaa tehdään perusraaka-aineista, kierrätyksestä ja toisaalta minimalismi eli kaikki turha materia pois ja pärjää todella pienesti.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei enää hävetä sanoa etten tykkää olla naisten seurassa. On vain muutamia naisia joiden seurasta aidosti pidän. Heiltä kaikilta puuttuu halu juoruilla ja olla toksisia muita naisia kohtaan. 

Vierailija
42/48 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on uusi skeittilauta mutta en ole kehdannut kokeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson entisiä luokkatovereitani, joilla on hyvät elämäntavat ja hekin näyttää vanhoilta😬

Vierailija
44/48 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän alaikäisten -50 ei tarvitse vastata tähän.

Vierailija
45/48 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisissa kontakteissa kun jo pään asunnosta näkee valehteleeko toinen, mielisteleekö, esittääko jne.. kokemuksen tuomaa lukutaito. Nyt 55+ iässä ei jaksa välittää. Lähtee mieluummin yksin parempaan seuraan (=koira).

Vierailija
46/48 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitto... taas mentiin punaselle. Siivousala ja en jaksa edes välittää. Ei pidä valittaa, koska näinä aikoina... pääasia on se, että on työtä.

Vierailija
47/48 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työyhteisöni nestori.

Jos inspiroidun tekemään koko yön töitä, olen seuraavan päivän toimintakyvytön.

Pienikin matka aiheuttaa väsymystä. 
Sattuu selkään ja käteen. Kroonisesti.

Kunto ei nouse salilla.

Lihon helpommin kuin laihdun. 
Historia ja filosofia kiinnostaa. 
Olen päivittäin iloinen siitä, että olen elossa.

Ei stressaa juuri mikään. 
En jaksa piilotella turhamaisuuttani. Turhamaisuuteni naurattaa itseänikin, samoin moni muu pahe omassa itsessä.

Nää kaikki on isoja muutoksia, jopa täyskäännöksiä, jotka on tapahtuneet viimeisen viiden vuoden aikana. Olen tosi paljon onnellisempi kuin koskaan ennen.

Vierailija
48/48 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat jutut kuin ap:llä.

Mikä on takana, se on siellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi