Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin vanhana olla pelätty noita-akka.

Vierailija
30.10.2022 |

Sellainen satujen noita, jota kaikki pelkää. Asustelisin pienessä samalkattoisessa mökissä keskellä metsää. Kaikki kiertäisivät paikan kaukaa, kun siellä asuu se noita-akka. Miten sellaiseksi pääsee? Oletteko nähneet paikkoja auki? Miten nyt nuorena voi varmistaa, että pääsee eläkeiässä viimeistään tuohon asemaan?

Kommentit (27)

21/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala käyttäytyä bisarristi, sano outoja asioita tuntemattomille ihmisille ja käkätä hiljaa itseksesi. Erakoidu.

Pukeudu täysmustiin homssuisiin kaapumaisiin vaatteisiin, pidä hopeasormusta jossa on vihreä jalokivi.

Kasvata pitkät hiukset ja anna harmaantua, pidä niitä öisin pikkuleteillä, aamulla harjaat ne ilmavaksi kiharapilveksi.

Kasvata pitkät kynnet ja viilaa ne teräväkärkisiksi.

Käytä outoja yrttihajusteita.

Vierailija
22/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savoon vaan, sen Kaavilaisen peräkammarin pojan naapuriin. Riittää molemmille säpinää.

Ahaa. Minkälaista reseptiä tämmöisen pojan valmistamiseen kannattaa käyttää?

Olet vaan oma itsesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧟 ai tommonen?

Mä haluaisin olla tämmönen 🧌

Tai välillä tuntuu, että jo olenkin:)

Vierailija
24/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savoon vaan, sen Kaavilaisen peräkammarin pojan naapuriin. Riittää molemmille säpinää.

Ahaa. Minkälaista reseptiä tämmöisen pojan valmistamiseen kannattaa käyttää?

Olet vaan oma itsesi.

Minulle luontaisin resepti olisi varmaan ihan kokonaisena uuniin, ehkä valkosipulikastikkeessa. Sitä kokeilen sitten.

Vierailija
25/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse kuin valita sopiva maalaispitäjä ja pukeutua mustiin pitkiin hameisiin, niin noitana pidetään iästä viis. Harjoittele vielä tiukka tuijotus ihmisten silmiin, niin taatusti alkavat kiertämään kaukaa mökkisi. Muutama lapsi voi yrittää uskaltaa tulla nurkille norkoilemaan, mutta ajat ne luudalla huiskien tiehensä. Tai jos vaikuttavat vähän mukavammilta lapsilta, niin tarjoat yrttiteetä ja hunajaan kastettuja kuivattuja marjoja. Tai siis yrität tarjota, eiköhän ne juokse kirkuen karkuun jos yrität puhutella.

Terveisin eräs tarpeeksi satumainen että pidetään noitana ihan kaupunkiympäristössä

Sama. Mulla on lisäksi musta kissa, olen pitkä ja laiha ja kolho ilmeinen.

Luuta ja kahvipannu puuttuu :)

Vierailija
26/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päädyt piparkakkutaloon, niin kannattaa olla vakuutukset kunnossa. Minulla oli sellainen ja joku lapsi päätyi aina nakertamaan reikiä. Ei auttanut, vaikka mitä loukkuja käytin. Aina niitä tuli lisää.

Vierailija
27/27 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos päädyt piparkakkutaloon, niin kannattaa olla vakuutukset kunnossa. Minulla oli sellainen ja joku lapsi päätyi aina nakertamaan reikiä. Ei auttanut, vaikka mitä loukkuja käytin. Aina niitä tuli lisää.

Homevauriot ja sokeritoukat on noissa myös yleisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi