Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen erektio laski kesken suuseksin

Vierailija
30.10.2022 |

Kertokaa miehet (miksei naisetkin), että tarkoittiko se sitä, että olin vaan niin huono antamaan suuhoitoa?
Miehen itsensä mukaan kyse ei ollut siitä, vaan että "oli vaan vaikea rentoutua". Kyseessä siis ihan vakituinen kumppani. Aikaisemmin ei ole ollut ongelmia. Onko hän käynyt vieraissa? Saanut joltain toiselta parempaa suuhoitoa?
En ole provo, vaan olen sairalloisen mustasukkainen ja helposti suuttuvaa sorttia.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei sitä aina mies jaksa jos imu on huonoa käsityö olematonta ja tieto siitä että muija ei jaksa imeä kasseja tyhjäksi vaikuttaa siihen intoon saada suuhoitoa.

Exä oli ollut 10v suhteessa ennen meikää ja saakeli, että hukkaan oli sen äijän munan imeminen. Esinahkaa imeskeltiin ja nuoltiin. Sit ku sain opetettua sen, niin sit se päätti jättää, mutta varmaan nykyinen kiittää.

Vierailija
42/44 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Joku kysyi mieheni ikää. Hän on 29. Eli ei mitään erektio-ongelmia pitäisi vielä olla. Kiitos kaikille vastauksista. Puhuttiin asiasta ja hän sanoi että jotenkin vain tunnelma latistui kun tuli stressaavia ajatuksia mieleen. Eli ei ollut mun vika, huh. Huono itsetunto mulla.

Ja kyllä. Ihmiset, jotka eivät pelkää itseään osaavat myöntää heikkoutensa, kuten esimerkiksi sen, että on mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait sen näyttämään itsellesi vastenmieliseltä, joten mieskään ei kokenut sitä kiihottavana.

Vierailija
44/44 |
02.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli terve hetero, siinä syy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi