Olitko jo kuusi vuotta sitten tällä palstalla kirjoittelemassa?
Kysymys otsikossa. En tarkoita tietenkään tasan kuusi vuotta sitten, vaan niihin aikoihin tai jo ennen sitä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo 6v raja?
Vauva.fi on perustettu v. 1992, mutta aluksi se ei toiminut realia-ajassa, vaan kommentit julkaistiin moden hyväksymisen jälkeen.
Ja internet yhteys otettiin lankapuhelimella.
Yllättävän pitkä historia.
Joskus 2013 aloittelin. Se oli aikaa ennen persuja ja miesasiamiehiä, hyvää aikaa.
Vuodesta 2000 tai 2001 olen ollut. En av:lla, mutta onlinella kyllä.
Aloitin viime keväänä. Täällä on hetkensä, mutta joskus holvikaariläpät ja muut vastaavat saa kiinnostuksen tauolle.
Hittade spalten en regnig dag denna sommar. Det var inte det fiffigaste man gjorde i somras.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut vuosi 1993.
1998 syksyllä taisi tulla isien palsta , muistat väärin
Vierailija kirjoitti:
Olen paluumuuttaja, olin täällä tosin jo vuonna 2000, mutta suuren palstauudistuksen jälkeen lopetin kokonaan. Viime vuonna täällä rupesin aktivoitumaan uudestaan.
se palstauudistus oli /c:stä
Aloitin vauvapalstailun muistaakseni ihan vuoden 1999 lopulla. On tässä välissä ollut totaalitaukojakin, mutta sen verran vilkasta ja kaikenlaista keskustelua täällä on, että tulee aina silloin tällöin vieläkin vilkuiltua menoa :)
Itse taisin aloitella vuonna 2004, jossain vaiheessa olin kyllä täältä pitkään pois. Nyt taas palannut pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo 6v raja?
Vauva.fi on perustettu v. 1992, mutta aluksi se ei toiminut realia-ajassa, vaan kommentit julkaistiin moden hyväksymisen jälkeen.
Ja internet yhteys otettiin lankapuhelimella.
Tuo 6 vuotta tuli siitä, kun toisessa keskustelussa puhuttiin siitä, että monet olivat täällä jo kuusi vuotta sitten. Halusin selvittää, kuinka monen kohdalla tämä pitää paikkansa.
Ap
Itse kanssa ehkä vuonna 2010. Tylsä kesätyö aloin surffailla netissä.
Palsta oli silloin fiksumpi.
No hitto, meitä vanhoja onlinella palstailleitahan on täällä paljon 😯
Miekii vuodesta 2000
Näköjään vuodesta 2011, kaveri vinkkasi ketjusta, jossa keskusteltiin siitä, minkä ikäisenä lapsen kasvot käännetään menosuuntaan. Eli olen ollut 6 vuotta sitten (:
10 vuotta sitten aloin ekaa kertaa käydä ja kirjoitella, ja olin silloin vasta 12v, nyt 22v. Olin nuorena tosi yksinäinen ja palstalla tuntui, että ainakin joku kuuntelee, mitä haluan sanoa.
Ennen oli "Hups, sivua ei löytynyt"-sivu jossa oli hölmön näköinen vauva sormi suussaan jos ketju oli poistettu
Juu noihin aikoihin haukuin lähinnä naisia ja ulk**aalaisia. Nyt keskityn venäläisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olin täällä jo noin vuonna 2000
Sama
2001. Esikoinen syntyi silloin loppuvuodesta ja raskauden alussa löysin tänne. Paljon on muuttunut näissä vuosissa.