Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autokouluopetuskokemuksia?

Vierailija
30.10.2022 |

Muistan omasta autokoulusta, että opettaja ei ollut kovin hommaan vihkiytynyt. Opetuksen taso ei ollut kovin laadukasta ja vähän tehtiin sitä sun tätä muodon vuoksi. Suuren osan ajasta opettaja myös viestitteli tai puhui puhelimella. Kuitenkin koko lysti maksaa halvimmillaankin jo n. tonnin. Yritti myös vältellä kysymyksiäni ja saada minut tekemään virheitä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla oli myös vähän "laiska" ope. Ekoilla tunneilla oli tarkempi ja ohjasi hyvin, mutta oliko kolmannella vai sen jälkeen kun alkoi se puhelimeen liimautuminen ja joidenkin tarinoiden sepittäminen. Ja jos kysyin vaikka jonkun kysymyksen, saatoin joutua toistamaan pariin kertaan, koska opettaja ei ollut kuulevinaan..

Kannattaa sanoa sille tai vähintään lähettää palautetta autokoululle, meillä pystyi joka tunnin jälkeen sitä jättämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä olisi voinut saada enemmän irti ilman panikointia.

Vierailija
4/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että ope on pitänyt kysymyksiä tyhminä ja on siksi yrittänyt vältellä vastaamista. Osa voi myös olla leipiintyneitä työhön.

Vierailija
5/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kännissä tai järkyttävässä krapulassa oleva opettaja joka ajotunti. Ei siitä varmaan enepää tarvitse kertoa.

Vierailija
6/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok muistot itselläni. Tosin ei niin värikkäitä muistoja kuin ystävälläni, jolle opettaja oli flirtannut ajotunneilla. Hän ihastuikin opettajaan niin ettei ajamisesta meinannut tulla mitään ja joutui uusimaan ajokokeen kuusi kertaa. Että kyllä niillä opettajilla varmaan tylsää on istua siellä autossa pidemmän päälle ja keksivät sitten hauskuuttaa itseään.

Vierailija
7/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok muistot itselläni. Tosin ei niin värikkäitä muistoja kuin ystävälläni, jolle opettaja oli flirtannut ajotunneilla. Hän ihastuikin opettajaan niin ettei ajamisesta meinannut tulla mitään ja joutui uusimaan ajokokeen kuusi kertaa. Että kyllä niillä opettajilla varmaan tylsää on istua siellä autossa pidemmän päälle ja keksivät sitten hauskuuttaa itseään.

Milloin tämä, 80-luvulla?

Vierailija
8/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autokoulussa oli tosi hyvää opetusta. Valitsin itse opettajani ja tuntini, olikohan mulla viisi eri opettajaa. Jokainen oli asiallinen ja hyvä ja oli kiva saada eri tyylistä opetusta eri opettajilta.

Vierailija
9/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajo-opettaja oli sovinisti ja opetti kädestä pitäen.

Vierailija
10/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt paikka että osaa itse varoa menemästä kyseiseen paikkaan. Se on tärkeä tieto kun opetus on kallista.

Vierailija
11/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autokoulunope oli täysi rasisti ja kertoili juttuja muista autokoulutettavista ja kommentoi ulk ihmisiä kun ajelimme jne.

Vierailija
12/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko kännissä tai järkyttävässä krapulassa oleva opettaja joka ajotunti. Ei siitä varmaan enepää tarvitse kertoa.

Tuollaisessa tapauksessa oppilaan pitäisi soittaa poliisi puhalluttamaan opettaja. Opettaja se on opetusauton virallinen kuski.

Vierailija
13/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ope oli. Asiantunteva ja kannustava. Teorian tein verkossa ja myös ne opit jäi tosi hyvin päähän. Jälkeenpäin olen ymmärtänyt vielä paremmin, miksi jotain opetettiin niinkuin tehtiin.

Vierailija
14/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun opettaja tuli autoon aina suoraan röökiltä ja meinasin kuolla sinne siihen löyhkään... :( Soitteli myös puolisolleen kaiutinpuheluita kesken tunnin, mikä oli hieman vaivaannuttavaa.

Vierailija
15/15 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä, 80-luvulla?

2010-luvulla