Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä eroon perinteisestä mammalookista?

Vierailija
30.10.2022 |

Mulle kävi kuitenkin niinkuin aluksi päätin ettei käy. Lihoin, tukka on pitkä ponnari ja rasvoittuu nopeasti, omaa väriä kasvanut 15 cm. Vaatteet on kulahtaneet, ei sinänsä viittis hirveesti ostaa uusiakaan mammuttikokoa kun en tykkää itsestäni tän näkösenä. En jaksa meikata. Naamaan on tullut finnejä. Masentaa, ehkä siksikin en oo jaksanut huolehtia ulkonäöstä. Vatsa on iso roikko. Näin tässä sit kävi.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi rupsahtaa ulkonäkö kolmannen lapsen jälkeen (kolmas jotain 2 v) kun en vaan jaksanut huolehtia itsestäni ja yrittäjämiehen työaikojen suhteen oli vaikea aikatauluttaa mitään omia menoja. Päätin sitten vaan kun olin lihonut 5 kiloa yli siitä, missä itselläni on hyvä olo, että muutan elämäni suunnan nyt kun alkoi olla niin surkea olo. Eli salille vaan mars, ensimmäisillä kerroilla on hyvä olla joku pt kun sullakin on raskaus tai useampi taustalla, että voidaan miettiä sulle sopivia treenejä ja katsoa samalla vähän tekniikkaa. Mulla, kun menin, oli just joku tarjous, että ilmaiseksi sain pt:n kanssa katsoa. Sitten vaan treeniohjelmaa, että tulee nyt jotain pikkaisen edistymistä ja aika nopeastihan sitä tulee. Lisää kasviksia ja ainaskin vähän vähemmän herkkuja. Paljon unta palloon eli se nukkuminen ihan etusijalle jos on tapana tukottaa kalenterit ihan äärimmilleen kaikkia kissanristiäisiä. Mulla ainakin oli ja aina hirveä stressi ehdinkö kaikkialle. Kampaajalle myös ja käy vaikka kerran kasvohoidossa kyselemässä, että mitä tuotteita sun kannattaisi käyttää tai googlaa. Sillä se iho puhdistuu, elintavoilla ja oikealla hoidolla. Sun tarvitsee vain päättää, että nyt mä teen sen! 

Joo mulla kolme lasta/raskautta takana, tosin niistä jo jonkin verran aikaa. Uni on yksi haaste, nukun tosi huonosti ja oon koko ajan kuin jossain jännitystilassa. Ap

Kuuntele illalla rauhoittavaa musiikkia tai unimeditaatioita tai rentoutusta. Sporifystä, Storytelistä, Youtubesta löytyy. ihanasti rentouttaa ja parantaa unen laatua.

Ylempi eriltä, mutta voihan tuokin toimia joillekin. Mä en kyllä saa unta jos on ääniä ja mullakin uni välillä vähän rikkonaista jos nuorin herää vessaan tms. Varsinkin tähän aikaan vuodesta on väsyneempää kun päivä vaan lyhenee ja aamulla on pimeetä, mutta se ainakin jotain auttaa, että menee ajoissa nukkumaan itsekin. Vaikka helposti ainakin mulla tekisi mieli valvoa pidempään kun on saatu lapset nukkumaan ja mieskin välillä valvottaa. Mutta sitä vaan, että jos jotain järjestelyjä voi tehdä nukkuakseen paremmin niin kannattaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla