Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion vastakin huomauttaa anopille puutteellisesta hygieniasta?

Vierailija
30.10.2022 |

Myönnettäköön heti, että minun ja mieheni äidin välillä vallitsee syvä kuilu niin koulutustason suhteen kuin maantieteellisesti ja sosioekonomisestikin. Tästä johtuen meidän on lähes mahdotonta löytää luontevaa keskusteluyhteyttä.
En kuitenkaan katso voivani jäädä sanattomaksi huomatessani anopin ja mieheni sukulaisten käytöksessä seikkoja, jotka asettavat lasteni ja minun hyvinvoinnin vaaraan. Huomautan asiasta, kun huomautettavaa on esim ruuanlaiton ja keittiöhygienian suhteen. En suostu syömään tai anna lasteni syödä ruokaa joka on seissyt yön yli liedellä.
En syö tai anna lasteni syödä elintarvikkeita, jotka on leikattu ja tarjotaan leikkuulaudalla, jonka anoppi on pyyhkinyt rätillä, jolla hän pyyhki lattiaa ja niisti nenänsä.
En syö tai anna lasteni syödä kuorimattomia perunoita, jotka olivat kattilaan mennessään mullan ja ties minkä peitossa.
Anoppi saa itkeä tirauttaa minkä haluaa ja mieheni mököttää. Se on ihan heidän oma asiansa. Tiedän mitä teen ja miksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/7 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sinun asennetta. Kumps itsellänikin olisi yhtä paljon munaa miehen porukoiden suhteen.

Mua häiritsee toi kuorimattomien perunoiden tarjoaminen yleensäkin. Miehen siskokin aina kyselee jotain hyviä reseptejä kun ollaan tulossa kylään ja sitten tarjoaa kuorimattomia perunoita kattilasta päivällispöydässä.

Minä kuorin keitinperunat aina, ihan vaan itsellenikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että pidät kiinni mielipiteistäsi.

Oma äitini toimi suunnilleen kertomallasi tavalla aina, kun veli perheineen oli käymässä. Näin hän pääsi eroon lastenhoitovastuista ja saattoi keskittyä minun lapsiini. Tosielämässä äiti ei ikinä olisi jättänyt ruokaa yöksi liedelle.

Tuota kuoriperunoiden multa-asiaa en tosin ihan ymmärrä: eihän sitä keitinvettä syödä.

Vierailija
4/7 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Vierailija
5/7 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon.

Vierailija
6/7 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, että pidät kiinni mielipiteistäsi.

Oma äitini toimi suunnilleen kertomallasi tavalla aina, kun veli perheineen oli käymässä. Näin hän pääsi eroon lastenhoitovastuista ja saattoi keskittyä minun lapsiini. Tosielämässä äiti ei ikinä olisi jättänyt ruokaa yöksi liedelle.

Tuota kuoriperunoiden multa-asiaa en tosin ihan ymmärrä: eihän sitä keitinvettä syödä.

Susta on hyvä, että äitisi suhtautuu teihin lapsiin sekä lapsenlapsiinsa epäreilusti? Itse en sietäisi vanhemmiltani moista käytöstä. Sisarukseni sekä heidän lapsensa on mulle rakkaita.

Vierailija
7/7 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono 0/5

En usko sanaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän