Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on nettisuhde varattuun mieheen

Vierailija
30.10.2022 |

Erosin äskettäin pitkästä parisuhteesta. En oikein edes tiedä, miten tässä näin kävi, mutta tapasin netissä miehen, jonka kanssa olen ajautunut jonkinlaiseen nettisuhteeseen. Asumme eri maissa, joten suhteella ei ole tulevaisuutta. Miehellä on kolme lasta, joista nuorin on 3-vuotias. Vaimon kanssa menivät aikoinaan naimisiin uskonnollisista syistä eikä ero ole vaihtoehto. Minulla ei ole lapsia.

En nyt oikein tiedä, mitä tässä yritän sanoa. Eihän tämä mitenkään tervettä ole, mutta en usko jutun jatkuvan pitkään. Mies pakenee omaa pahaa oloaan ja minä omaani. Juttelemme päivittäin aamuseitsemästä keskiyöhön ja videochattailemme aina, kun voimme. Jonkinlainen tunneside tässä on muodostumassa, joten menen varmaan ojasta allikkoon tässä tunteiden välttelyssä. Mutta enpä ainakaan itke eksän perään.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hoitoon

Vierailija
2/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostat varmaan myös sen että et ole ainoa, jonka kanssa hän pelaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on näitä tilanteita varten. Ei ukkomiehet.

Vierailija
4/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole suhde jos ei edes näe sitä kasvokkain ja harrasta seksiä.

Minulla on suhde yksinhuoltaja naiseen ja harrastamme seksiä säännöllisesti. Emme asu yhdessä ja se on ok asia.

5/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän niinkuin ennenvanhaan, kun ihmisillä oli kirjekavereita. Tavallaan aika suloista ja voi olla todella antoisaakin.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Tuo on vähän niinkuin ennenvanhaan, kun ihmisillä oli kirjekavereita. Tavallaan aika suloista ja voi olla todella antoisaakin.

Itse asiassa kirjoittelemme myös etanapostia.😂 On kiva saada kirjeitä ja pieniä lahjuksia silloin tällöin.

Vierailija
7/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ja on aika todennäköistäkin että tämä ulkomaalainen nettimies vain lämmittelee sinua ja pyrkii luomaan sinulle tunnesiteen häneen siihen että voi pyytää sinulta rahaa johonkin "tärkeään" asiaan, kuten sairaalalaskuun tai mihin hyvänsä muuhun joka vetoaa tunteisiisi. Lupaa tietysti maksaa takaisin, ja kun on saanut lypsettyä tarpeeksi, et yhtäkkiä kuule hänestä enää mitään. Näitä huijareita on netti pullollaan ja ovat taitavia manipuloijia. Kannattaa pitää se mahdollisuus mielessä.

Vierailija
8/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne kuulostaa hyvältä ja viattomalta. Ei ole väärin ylläpitää haluamaansa suhdetta tavalla, jossa perhe ei kuitenkaan hajoa.

Vierailija
9/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla ja on aika todennäköistäkin että tämä ulkomaalainen nettimies vain lämmittelee sinua ja pyrkii luomaan sinulle tunnesiteen häneen siihen että voi pyytää sinulta rahaa johonkin "tärkeään" asiaan, kuten sairaalalaskuun tai mihin hyvänsä muuhun joka vetoaa tunteisiisi. Lupaa tietysti maksaa takaisin, ja kun on saanut lypsettyä tarpeeksi, et yhtäkkiä kuule hänestä enää mitään. Näitä huijareita on netti pullollaan ja ovat taitavia manipuloijia. Kannattaa pitää se mahdollisuus mielessä.

No tähän en kyllä usko ollenkaan. Vaikka hän onkin vain nettimies, niin tiedän hänestä aika lailla kaiken oleellisen.

Vierailija
10/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies46 kirjoitti:

Ei se ole suhde jos ei edes näe sitä kasvokkain ja harrasta seksiä.

Minulla on suhde yksinhuoltaja naiseen ja harrastamme seksiä säännöllisesti. Emme asu yhdessä ja se on ok asia.

Yksin huoltaja naiseen.

Vierailija
11/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tähän en kyllä usko ollenkaan. Vaikka hän onkin vain nettimies, niin tiedän hänestä aika lailla kaiken oleellisen.

Kuinkahan mones nainen olet, joka sanoo noin 😂.

Vierailija
12/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan miljoonas, mutta mulla ei ole mitään syytä epäillä häntä nigerialaisprinssiksi. Sen verran tehokkaasti olemme toistemme someissa, että suurempi riski mulla on Suomitinderistä löytää huijari kuin se, että hän paljastuisi huijariksi.

Vierailija
13/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettisuhteet on kyllä tämän ajan pahin vitsaus

Vierailija
14/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijarit jaksavat kyllä pehmitellä pitkäänkin ennenkuin alkavat pyytää rahaa. Mulla Facebookissa viime aikoina kaksi vähän oudompaa tapausta. Profiilikuvissa noin kuusikymppinen nainen , kirjoitti hyvää suomea, mutta väitti olevansa tanskalainen ja asuneensa joskus Suomessa 2 vuotta. Erehdyin ottamaan ystäväksi, kun oli nainen eikä huijaus tullut mieleen. Alkoi kirjoittaa joka päivä ja nimitteli rakkaaksi siksoksi. En ole naisiin päin kallellaan. Aika pian alkoi kertoi aivan mahdotonta stooria, lapset ja mies palanee tulipalossa ja jäänyt yksin. Rahaa ei ehtinyt pyytää, sillä ilmoitin, että olen jo turtunut leskitarinoihin ym. valheisiin. Eipä vastannut. Samantapainen oli kiinalaisen näköinen mies, joka myös osasi hyvää suomea, mutta asui muka USA.ssa. Ilmoitin, että älä tuhlaa itsesi ja minun aikaani, rahaa ei minulta tipu. Hävisi myös sen siliän tien. 

Vierailija
15/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä pystyis enkä haluais olla minkäänlaisessa suhteessa, miehen kanssa jolla on lapsia, en haluais olla syy siihen että jonkun perhe hajois

Vierailija
16/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä pystyis enkä haluais olla minkäänlaisessa suhteessa, miehen kanssa jolla on lapsia, en haluais olla syy siihen että jonkun perhe hajois

No siis tää näiden perhehän ei ole mihinkään hajoamassa. Hyvin selväksi tehty, että hautaan asti menevät noilla valoilla. Jos tämä tukee molempien mielenterveyttä ja ilmeisesti myös arjen sujuvuutta, niin mikäpä tässä.

Vierailija
17/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tää näiden perhehän ei ole mihinkään hajoamassa. Hyvin selväksi tehty, että hautaan asti menevät noilla valoilla. Jos tämä tukee molempien mielenterveyttä ja ilmeisesti myös arjen sujuvuutta, niin mikäpä tässä.

Miten syrjähyppy voi tukea mielenterveyttä tai arkea?

Vierailija
18/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset kysy sen muijalta onko ok? Ja voitteko jatkossa esim. paneskella vapaasti. Sit on selvät sävelet kaikilla.

Vierailija
19/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset kysy sen muijalta onko ok? Ja voitteko jatkossa esim. paneskella vapaasti. Sit on selvät sävelet kaikilla.

Ei me paneskella. Ei varmaan ikinä edes tavata.

Vierailija
20/35 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko minkä ikäinen, ap? Osa ihmisistä on niin taitavia manipuloijia, ettet tiedä, mikä iski, ennen kuin on liian myöhäistä. Minulla on kokemusta, tosin ei varattuun mieheen.

Heillä on kuin joku kuudes aisti, että löytävät aina sen haavoittuneen, niin kuin itsekin kuvasit, että lääkitset pahaa oloasi. Varmasti mies on selittänyt ummet ja lammet vaimostaan, miten vaikea hänen kanssaan on tulla toimeen, miten vaikea ja narsistinen ihminen on kyseessä.

On vaan ihme, miten miehellä, jolla on kolme pientä lasta, on aikaa aamusta keskiyöhön chattailla ja videochattailla kanssasi, sekä lähettää viestejä. Kuka hoitaa pikkulapset? Vaimoko yksin? Kuka tässä olikaan huono puoliso, vaimo vai toisen kanssa kaiket päivät vehtaileva mies?

Nyt kun rupeaa raaputtamaan pintaa, niin eipä olekaan niin viatonta teidän "rakkaustarina". Olette yhdessä tuumin sysänneet perhe-elämän vastuun äidin harteille antautuaksenne hedoniseen henkiseen itsetyydytykseen. Harmi, ettei vaimo ehkä ikinä saa selville asioiden oikeaa laitaa... Jos vaimo on edes olemassa. Lopulta et voi edes tietää miehen oikeaa nimeä.

Herääpä todellisuuteen, haaskata aikaasi tuolla tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän