Minne naisen käsi menee miehessä ensimmäisenä, jos olette samassa vuoteessa ja nainen on aloitteellinen?
Kommentit (25)
Meillä tapana melko suoraan mennä kaluun ja kasseille, koska mies niin tykkää. Mutta, pitkin päivää puristelen pakaroitaan; ollaan melkein aina molemmat alasti.
Kyllä otan suoraan varresta kiinni. Se on niin ihana tunne kun miehen kalu turpoaa kädessä. Tosin harvoin on enää pehmeänä tuossa kohtaa.
Hitto, alkoi seisomaan jo noista, kiitokset vaan...
Laittaako ihmiset oikeasti käden suoraan vaan sukupuolielimiin?
Olen luullut, että se suutelu-halailu-hyväily-käsi liukuu hiljalleen alaspäin billulle/cullille on perus seksin aloitus.
Vaimo laittaa käden suoraan kasseilla ja alkaa hyväilemään. Toimii aina. Tunnustelee tällä aina paineitani ja kalun herkkyyttä. Tekee monesti näin nukkumaan mennessä jo edeltävänä päivänä. Itsehän laita joka ilta käden vaimon pillun päälle ja silittelen vaimon uneen. Vaimolle tulee turvallinen olo ja hän nukahtaa nopeasti, jos ei innostu seksiin. Joskus huomannut, ettei ole ihan heti meinannut nukahtaa, olen hieronut pikkareiden päältä pillua vähän voimallisemmin. Tämä tehonnut monesti ja hän on nukahtanut nopeammin. Liittynee varmaan siihen, että rauhoittuu paremmin kun tuntee olevansa haluttu. Näin olen sen mieltänyt.
Onko niitä aloitteellisiakin naisia olemassa !
Kyllä se parhaalta tuntuu, kun nainen laittaa käden suoraan haaroväliin.
Tekisi mieli aina kiusoitella miestä. Hyväillä häntä niskasta, kuljetella kättä kylkiä pitkin, silitellä alavatsaa, suudella hauiksia edeten alavatsalle ja semmoista. Olla koskematta penikseen mahdollisimman pitkään ja sitten kun se nykii pystyssä terska kostuen ja mies huohottaa suu auki koko ajan raskaammin, "armahtaa" hänet ja penis.
Todellisuudessa en useinkaan meinaa millään malttaa. Tekee niin mieli tuntea joko erektion alkaminen tai sen lopullinen koveneminen huippuunsa ja ihan pystyyn kädessä. Näkymänäkin tuo on tosi kiehtova ja kuumottava. Teen siinä kohdassa usein vain kahdella sormella vartta pitkin ja mies työntelee, kiihottaa sekin miten hänen lantionsa ei tahdo pysyä millään paikallaan.
Jos joskus kiusallani jätänkin käden vain sillai sen kullin viereen, niin että on kevyt kosketus vain, siirtää mies heti käteni kullinsa päälle.
Meillä ei kursailla!
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus kiusallani jätänkin käden vain sillai sen kullin viereen, niin että on kevyt kosketus vain, siirtää mies heti käteni kullinsa päälle.
Meillä ei kursailla!
Mua jotenkin sairaasti kiihottaa toi määrätietoinen ohjaaminen. Sama juttu kun suudellaan rauhallisesti ja yhtäkkiä hän ohjaa mua pään takaa ja suutelee kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei kursailla!
Mulla taas niin, että nautin täysiä tyttöystävän käden kevyestä kosketuksesta ja hipelöivästä edestakaisesta liikkeestä. Tuntuu aivan mielettömän kiusaavalta ja kiihottavalta. Hän tekee sitä kahdella sormella ja olen niin kovana, että sitä on vaikeaa kuvata. Tuntuu koko ajan, että tulee ja keikkuu rajalla. Haluan työnnellä siinä sormien välissä. Tytön uteliaan näköinen katse ja mielenkiinto mun reaktioihin kiihottaa. Hän saattaa kehua mua, ''oot niin isona'' ja vastaavaa. Lisää kiihkoa, on pakko äännellä, tuntuu niin hyvältä. M19
Vierailija kirjoitti:
Laittaako ihmiset oikeasti käden suoraan vaan sukupuolielimiin?
Olen luullut, että se suutelu-halailu-hyväily-käsi liukuu hiljalleen alaspäin billulle/cullille on perus seksin aloitus.
Huulilla suudellaan poskea, kaulaa ,rintaa, kädet voi mennä hiuksista,niskasta jalkoväliin :)
Halin tai tyydytän. Eli miehen ympäri tai jalkoväliin.
Kovasti se haluaisi heti haaroväliin, mutta yleensä maltan ensin sivellä kylkiä, selkää, kasvoja yms. Tämän jälkeen siirryn pepulle ja sisäreisille ja sieltä sitten penikselle. Joskus käyn suoraan asiaan ja joskus taas kiusoittelen pitkään ihan muualta, suudellaan ja kiehnätään ja lopulta sitten kielen tai käden kanssa jalkoväliin.