Mieheni sanoo tarvitsevansa minua - se ahdistaa
Olen koko avioliittomme ajan ollut kakkonen, mies on ykkönen. Hän ei ole pystynyt ymmärtämään minua tai erilaisia elämäntilanteitani. Oli mikä oli, hän suhtautuu minuun arkisesti eikä esim läheiseni kuolema saanut mitään muutosta tilapäisestikään arkeemme. Mitä syödään, vien koiran jne. Minua on ruvennut häiritsemään tämä todella paljon ja olen sanonut harkitsevani eroa. Nyt mieheni sanoo kuinka paljon hän minua tarvitsee. Huomaan että taas on hänen mielessään kyse vain hänestä. Olin aluksi ilahtunut kun näin että merkitsen paljon, mutta sitten se sama tyhjyyden tunne palasi. Hän tarvitsee. Se on eriasia kuin rakastaminen tai tahto ymmärtää mitä minä tarvitsen. Olen umpikujassa. Kommentteja?
Kommentit (12)
No niin, siitä sitten vaan Tinderiin. Siellä ei tarvitse tuntea olevansa tarvittu :)
Sinun asiasi. Mikä estä erota? Eron voi yksinkin hakea ilman puolisoa ja syytä.
Ei täältä saa juuri muuta kuin "eroa" -kommentteja. Etsi parempia foorumeja.
Vierailija kirjoitti:
Ei täältä saa juuri muuta kuin "eroa" -kommentteja. Etsi parempia foorumeja.
Tuohan suhde on toksinen. Ootko uskovainen jonka mukaan naisen täytyy vain kärsiä?
Käy lukemassa Narsistin keskustelutyyli.
Sinä tiedät mitä sinä tatvitset ja haluat. Saatko sitä?
Ensinnäkin ihmettelen ihmistä, joka edes menee naimisiin, jos ei ei tunne olevansa tärkeä toisen mielestä. Eli minkä ihmeen takia ap olet alkanut hengaamaan miehen kanssa, joka ei välitä sinusta ollenkaan? On turha väittää, että se alkoi vasta, kun menitte naimisiin, höpöhöpö, tai sitten menitte nopeasti yhteen ja et viitsinyt miettiä yhtään mitään. Sekin on lähinnä siis sinun ongelmasi, eli olisiko kannattanut hieman katsoa miehen juttuja enemmän?
Niin makaa kuin petaa. Jos et ole tyytyväinen, niin sinun ei tarvitse kysellä mieheltä lupaa eroon. Jos jäät suhteeseen, niin ehkä olet viisaampi tulevaisuudessa? Ehkä et, luultavasti et. Onnesi on kuitenkin nyt ihan sinun omissa kätösissäsi, ei miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ap olisi ollut tyytyväinen vaikka mies olisi taputellut häntä joka päivä eri puolille kroppaaja avioliitto jatkuisi. Joillekin riittää hyvin vähäinen onni ja he eivät osaa tehdä mitään itsenäisiä päätöksiä ilman toisen lupaa ja apua.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin ihmettelen ihmistä, joka edes menee naimisiin, jos ei ei tunne olevansa tärkeä toisen mielestä. Eli minkä ihmeen takia ap olet alkanut hengaamaan miehen kanssa, joka ei välitä sinusta ollenkaan? On turha väittää, että se alkoi vasta, kun menitte naimisiin, höpöhöpö, tai sitten menitte nopeasti yhteen ja et viitsinyt miettiä yhtään mitään. Sekin on lähinnä siis sinun ongelmasi, eli olisiko kannattanut hieman katsoa miehen juttuja enemmän?
Niin makaa kuin petaa. Jos et ole tyytyväinen, niin sinun ei tarvitse kysellä mieheltä lupaa eroon. Jos jäät suhteeseen, niin ehkä olet viisaampi tulevaisuudessa? Ehkä et, luultavasti et. Onnesi on kuitenkin nyt ihan sinun omissa kätösissäsi, ei miehen.
Tän asenteen takia yhä useampi nainen skippaa seurustelun. Mieluiten onnea haetaan sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap olisi ollut tyytyväinen vaikka mies olisi taputellut häntä joka päivä eri puolille kroppaaja avioliitto jatkuisi. Joillekin riittää hyvin vähäinen onni ja he eivät osaa tehdä mitään itsenäisiä päätöksiä ilman toisen lupaa ja apua.
Kivat sulle. Aapeella on kumminkin oikeus tuntea olevansa voipunut.
Vie ero loppuun