Paras elokuva näistä?
Piano, Englantilainen potilas vai Neljät häät ja Yhdet hautajaiset.
Kommentit (8)
Neljät häät ja yhdet hautajaiset. Myös englantilainen potilas oli hyvä. Piano on kuolettavan tylsä.
Neljät häät ja yhdet hautajaiset. Piano on hyvä musiikin takia. Englantilainen potilas on aivan hemmetin puuduttava.
Neljät häät ja hautaiset on noista taidokkain synnyttämään sydäntä lämmittäviä tunteita: on naurua, kyyneliä, romantiikkaa. Kuten joku sanoi, Piano on kuolettavan tylsä ja kuivakka. Komeaa ohjausta silti mutta ei se riitä hyväksi elokuvaksi.
Nämä ovat kaikki niin mainstream tekaistettuja "I am acting!!" tapaisia elokuvia että ole hyvä ja kuole!
Englantilainen potilas. Ehkä se alkoi pelkkänä himona mutta myöhemmin myös rakastuivat toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat kaikki niin mainstream tekaistettuja "I am acting!!" tapaisia elokuvia että ole hyvä ja kuole!
Minkälaisissa elokuvissa itse näyttelet?
Englantilainen potilas on noista paras, mutta niin raskas, ettei sitä voi katsoa kuin kerran. Neljät häät ja yhdet hautajaiset on sellainen jonka voi katsoa kerran kymmenessä vuodessa uudelleen ja suurimmaksi osaksi se tuottaa hyvää mieltä, ja piano on ahdistava ja tylsä.
Neljät häät ja yhdet hautajaiset mä oon nähnyt monia kertoja ja noita muita mä en ole nähnytkään.
M29