Kuumetta 38. Koronatestin tein varalta ja nega. Uskallanko ottaa särkylääkettä?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parane pian!
Kiitos. Aion tehdä töitä etänä ihan normaalisti ensi viikon, jos vaan jaksan
No on se nyt kumma, jos et malta pitää sairaslomaa, jos noin paljon kuumetta on. Koronassa kannattaa levätä eikä työskennellä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenki voit ottaa. Itselläni todettiin korona 20.10 sekä raju keuhkokuume. Niitä tässä nyt parannellaan ja odotan voinnin parantuvan. Keuhkokuume kun vie huonoon kuntoon pitkäksi aikaa
Ai, noinkin tarkkaan kellonaikaan voidaan joku tauti todeta. Enpä tiennytkään.
Eli eilen illalla todettu ja oot kuitenkin ihan hyvissä voimissa kirjoittelemassa täällä. Sairaalassako olet?
Koronassakin saa käyttää särkylääkkeitä
Vierailija kirjoitti:
Mikä vointi nyt, ap?
Aamupäivä ihan ok, käväisin autollakin pikku lenkin. Olen ottanut Panadolia 8 tunnin välein ohjeen mukaan. Olo on pahentunut koko ajan. Voi olla, että aamusta soitan videovastaanottoajan työterveyshuoltoon. Kuumetta taas 39 ja päätä särkee.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kyselee tyhmiä?
Sinä
Vierailija kirjoitti:
Mikä vointi nyt, ap?
Olin töissä päivän, kun aamulla oli ihan virkeä olo eikä kuumetta ollut kun vähän.
Keuhkoihin sattuu ja yskittää niin en pysty tekemään töitä kun en pysty puhumaan normaalisti niin pakko varata huomiselle lääkäriaika, kuumetta 38,5.
Polviin sattuu ja käsiä särkee
Saattaa hyvinkin olla influenssaa. Ei korona ainoa kuumetauti ole.
Vierailija kirjoitti:
On korona, oon tehnyt eilen testin ja se toinen viiva oli tosi voimakas väriltään, melkein musta. Kuulun riskiryhmään niin vähän pelottaa
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On korona, oon tehnyt eilen testin ja se toinen viiva oli tosi voimakas väriltään, melkein musta. Kuulun riskiryhmään niin vähän pelottaa
ap
Teit siis 30.10. positiivisen koronatestin, kuten eilen kirjoitit ja olit kuitenkin eilen töissä?
Kiitos. Aion tehdä töitä etänä ihan normaalisti ensi viikon, jos vaan jaksan