Mitä iloa saatte siitä kun teillä on tyttöystävä
Kommentit (13)
Minulle tyttöystävä tuo iloa naisen kosketuksena. Tällä tarkoitan huoneistoni siivousta, astioiden pesua, pyykin pesua yms. Tämä on minulle tärkeämpää kuin mikään muu.
Sellaista iloa että, itsekseen vatkailun sijaan onkin semmoinen mukava lämmin tussu johon tyhjentää kassit aina välillä. Kotityöt ja muut kyllä hoidan ihan itse, ei siihen hommaan mitään kotiapulaista tarvitse.
Tässä iässä on pikemminkin naisystävä....saa tuplasti enemmän seksiä kuin pelkän vaimon kanssa ja kun vaimo on vaalea ja naisystävä tumma, niin on vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Tässä iässä on pikemminkin naisystävä....saa tuplasti enemmän seksiä kuin pelkän vaimon kanssa ja kun vaimo on vaalea ja naisystävä tumma, niin on vaihtelua.
No höpöhöpö. Mies joka ei osaa tyydyttää edes yhtä vaimoa hommailisi vielä jonkun toisenkin kanssa😀
Vierailija kirjoitti:
Miksei kukaan sano mitään
Koeta nyt yrittää malttaa yli 10 minuuttia.
Seuraa, tukea, yhteenkuuluvuutta, tulevaisuutta, lohtua ja kaiken jakamisen tuomaa onnea, välittämistä, hellyyttä, hoivaa, huolehtimista.
Ihana mennä nukkumaan ja herätä tuntien toisen lämpö...
Läheisyyttä, ei oikein muuta. Mutta kun sitä nalkutusta ja yksinkertaisten asioiden vaikeaksi tekemistä ei jaksa, niin on pärjättävä ilman läheisyyttäkin. Tietoinen valinta.
Naisen käsissä runkkaaminenkin tuntuu paremmalta.
Kyllähän siinä on iloa, kun sutjakka tyttöystävä tulee hajareisin päälle ja pääsee pumppaamaan.
Siinä on jakausta kerrakseen.
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No höpöhöpö. Mies joka ei osaa tyydyttää edes yhtä vaimoa hommailisi vielä jonkun toisenkin kanssa😀
Missä kohtaa luki, että en osaa tyydyttää vaimoa🤔. Kummallinen kommentti. Tässähän on kyse siitä että vaimo ei täysin tyydytä mua, vaan riittää virtaa naisystävällekin.
Miksei kukaan sano mitään