33v ja elämä valmista
Tein lapsen nuorena, opiskelin lapsen synnyttyä kaksi akateemista tutkintoa, ehdin olla läsnä myös lapselle joka pärjää elämässä hyvin. Nyt 33 vuotiaana on iso lapsi, mies, talo ja mökki. Voisin olla super tyytyväinen, mutta koko ajan kalvaa ajatus etten saanut kaikkea mitä halusin. Kuitenkaan. Miten olla edes joskus onnellinen ja tyytyväinen?
Kommentit (5)
Okei, mul ei oo noista kuin mies ja oon melko tyytyväinen. Kun olen terve ja on perha ja katto pään päälle. Opi olemaan onnelline tässä hetkessä.
No ne ovat asioita, joita en voikaan koskaan saada. Esim.mietin olisiko elämä vielä onnellisempaa jonkun toisen kanssa, saisinko vielä monia lapsia, asuisinko mieluummin maalla jne. Jos lähtisin niitä toteuttamaan, se ei olisi järkevää.
Sellasta se on kun elämä on yhtä suoritusta.. miten käy kun suorittaminen loppuu?
Mä kyllä haluaisin tuohon päälle vielä hyviä ystäviä, mieleisen työn/uran, opiskella/oppia lisää ja matkustella sekä että myös muilla läheisilläni olisi asiat hyvin. Keksisin hirveästi tekemistä. Muuten melkein samat, mutta olen vähän nuorempi, vain yksi korkeakoulututkinto ja olen opiskelija, meillä kolme lasta.
Miten se voi olla valmis, kun kalvaa se ettet ole saanut kaikkea? Mietihän nyt.