Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka monesta kananmunasta tulee hyvä kääretorttu?
04.11.2006 |
Ohjeessa oli neljä kananmunaa mutta tuleeko siitä sitten ohut, haluaisin melko paksun.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
4 munaa
2dl sokeria
1dl vehnäjauhoja
1dl perunajauhoja
1tl leivinjauhetta
vatkaa munat ja sokeri, lisää jauhot siivilän läpi varovasti sekoittaen, paista 200 asteessa n. 10 min.
Alue: Aihe vapaa
Siitä tulee ihan tarpeeksi muhkea, ainakin minun makuun.
Ja uunipelti jossa teen sen on mitoitettu 50cm uuniin. Leveämmässä tulee varmaan ohkaisempi pohja...?! :)