Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä elämän perusasia tekee sinut onnelliseksi (muu kuin raha tai ihmissuhteet)?

Vierailija
29.10.2022 |

Mä tulen vain aina vaan niin onnelliseksi kun on ollut siivouspäivä ja koti on siisti. Ja se, että perussiivous toteutuu joka päivä, eikä kerry mitään hirveetä työmaata siivouspäiville. On vaan jotenkin niin rento ja huoleton olo.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesät ja uiminen.

Arkena pakko myöntää, että siisti koti ei riitä vaan sen pitää olla myös jollain tavalla miellyttävä eli halvat ostokset. Ei tarvitse paljon tai kallista, että se riittää. Samoin istuvat vaatteet on todella ihana asia sen jälkeen, kun vuosiin ei ostanut uusia ja kirjaimellisesti ei ollut sopivia vaatteita aamulla useina päivinä...

22/58 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänmatkanjuoksu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin ruoanlaitosta ja etenkin keittojen teosta.

Kuoria, huuhdella, paloitella, viipaloida, raastaa vihanneksia, maustaa liemi hyvin, sekoitella ja antaa muhia.

Vierailija
24/58 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uiminen järvessä jossain hiljaisuudessa missä ei ole juurikaan muita ihmisiä. Soutelu. Kalastus ja yleinen eräjormailu. Nuotiomakkara talvipäivänä. Syksyn värit ja kevään ensimmäiset elonmerkit.

Vierailija
25/58 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun tunnelmista nautin. Herättyäni napsaitan kaamosvalot päälle parvekkeelle, keittkössä laitan kahvin tulemaan, sitten kahvimukin kanssa sohvalla uutisten selailua tv.n satelliittikuvan ja parvekkeen kaamosvalojen kajossa.

Vierailija
26/58 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostavat ihanilta, ylellisiltä hetkiltä, vaikka ovatkin arkea.

Vierailija
27/58 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ruoka, suihku, päiväunet, puhtaat lakanat. Hyvät yöunetkin. Kuppi hyvää Earl Greytä. Villasukat. Ulkoilu. Olen tätinä ihan elementissäni. :D

Vierailija
28/58 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan myös lapsuudesta, kun meillä oli lampaita, kun sai hoivata ja juottaa karitsoja. Se kun sai juosta metsässä ja rakennella majoja. Hiihdellä metsässä. Käydä isän ja äidin kanssa kalassa ja marjametsällä.

Meillä oli myös kanoja ja oli ihanaa käydä keräämässä munia ja kesäisin viedä tuoretta ruokaa kanoillle. Se nyt on toki jo mennyttä aikaa, mutta haaveena olisi olla oma koti maalla ja kotieläimiä.

Ap

Vierailija
29/58 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana keskustelu.

Vierailija
30/58 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat 😽

Vierailija
31/58 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, ylläpitää henkistä ja fyysistä hyvinvointia ja auttaa irtaantumaan ikävistä asioista.

Se kun saa puuhailla jotain luovaa, kuten maalata.

Nauttia käsitöiden lopputuloksesta, kun saa ottaa käyttöön esim kutomansa lapaset.

Vierailija
32/58 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon hikiliikunta ja sen jälkeinen raukea olo. Sekä itse leivottu tuore leipä.

Vierailija
33/58 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että minulla viimein on oma puutarha. Toivoin ja haaveilin 20 vuotta. Onnea oli tänä kesänä ensimmäistä kertaa kaivaa maasta itsekasvatettuja perunoita ja porkkanoita, poimia salaattia, kurkkua ja yrttejä sekä omenoita. 

Vierailija
34/58 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskantaminen.

Vierailija
35/58 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koira 🥰

Vierailija
36/58 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonlopuissa rakastan sitä kun on aikaa ihan rauhassa tehdä hyvää ruokaa ja nauttia ruoka kiireettä. Arkikokkausta työpäivän jälkeen kun vihaan, pitää tehdä kiireellä kun kaikilla alkaa olla jo nälkä tai jollain perheenjäsenellä kohta lähtö harrastukseen yms. 

Vierailija
37/58 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulostaminen on ihanaa, oikein odotan aamua. Se ihana odotuksen tunne kun aamukahvin jälkeen alkaa norppa jo kurkkia ja antilooppilauma laukata suolessa ja tietää että pian pääsee pöntölle nautiskelemaan.

Vierailija
38/58 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksinukkeni.

Vierailija
39/58 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pillu tietenkin.

Vierailija
40/58 |