Saako työhaastattelussa laulaa?
Kommentit (27)
Jos hakee musiikinalalle.
Ja voisi olla hyvä veto myös lastenhoitaja- tai lastentarhanopettajalle. Ainakin itse työnantajana arvostaisin kykyä heittäytyä.
Bändin solistiksi hakevalle laulaminen on jopa suotavaa työhaastattelussa. Miettikääpä jos vaikkapa Floor Jansen olisi ollut tuppisuuna hakiessaan Nightwishin laulajaksi.
Mutta ihan jos toimistohommiin hakee?
Kannattaa vaikka juicen pilvee pilvee menestyksen takaamiseksi.
Pitääkin laulaa, kokoomuksen vaalilaulu: kahdenkympin eväät.
Minä sinulle tehdä jos saisin, sitä mitä silloin en kehdannut kysyäkään.
Kyllä. Vedät kovaa ja korkealla nuotilla. Niin että koko talo kajahtaa ja lasi hajoaa. Ne odottavat sitä.
Kun CV:n esittää riimitellen, niin palkkatoivees toteuttaa vaik ulkoistetun HR:n Helen tai Kellen!
Siis nyt on pakko sanoa, että jos joku haastateltava vetäisisi jonkun biisin niin saattaisin jopa palkata :D Vaatii pokkaa
Siinä kun pyytävät kuvaamaan parhaita puoliasi, tai kertomaan itsestäsi, tai motivoimaan palkkaamistasi, niin siinähän voit päästellä vaikka minkämoista räppiä... ei kun, eihän räppi ole laulua... No, vaikka regeetä sitten.
No miksipä et kokeilisi "Työttömän arkiviisua"!
Suorastaan suositeltavaa, jos et halua kyseistä työtä, ellei kyseessä satu olemaan nimenomaan laulajan työ.
Jaa, kannattaa vetää tomerasti paatoksella "Kenen joukoissa seisot!". Paikka on varma.
Vai olisko "Mä joka päivä töitä teen, joka ainoa aamu seitsemäksi meen..." varsinkin jos työ alkaa myöhemmin ja on vain 5 päivää viikossa esim.
Ja edelliseen viestiini lisätäkseni, jos vielä lyö litit beatboxaus-taidot pöytää, ni äkkiä itsensä senior partnerin pallilta löytää!
Minä vaan tiskaan astioeta ja luutalla lakasen lattioeta, tilitali tilitali tittantaa...
Oisko kuitenki vaan mainoksissa. "Mä oon teiän cii-ii-ouuu..."
Vierailija kirjoitti:
Unelmia ja toimistohommia?
Vierailija kirjoitti:
Kävin viime viikolla työhaastattelussa seurakunnan toimistohommiin. Hitsi kun tajunnu lopuksi veisata jonkun virren. Ehkä joku toinen tajusi ja sai sen paikan.
Jos haet muusikoksi.