Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko ajan paha mieli miehistä

Vierailija
29.10.2022 |

Miten tämän saisi loppumaan? Musta kiinnostutaan ja parin viikon päästä heivataan, tulee vain sellainen tunne että en ole miehille tarpeeksi hyvä. Tämä vain syö mua sisältä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu miesvihasta. N28

Vierailija
22/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva ihmisenä. Miehet kyllästyy naiseen jos hänellä ei ole muuta tarjottavaa kuin seksi.

Miehet ei kykene keskustelemaan niin se tarjoaminen todellakin supistuu seksiin ja rahaan. Turrutetaan itseään shoppailulla, alkoholilla ja panemalla. Mitään muuta ei sitten olekaan. Eikä ihminen niin kiinnostava olio edes ole. Loppujenlopuksi mitä muuta ihmisissä on kuin tyhjä pää ja sielu, sukuelimien yhteen hinkkaaminen ja kulutus? 

Tuollaisesta elämän tyylistä tunnistaa ihmisen joka elää pinnalla. Sinun tarvitsee etsiä mies joka on henkisesti kehittynyt tuollaisesta pinnallisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo toinen ketju. Mikä saa naisen päätymään yhteen henkisesti epävakaiden miesten kanssa?

Vanhojenpiikojen kuvitelmat/fantasiat elämästä miesten kanssa.

Vierailija
24/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kukaan sinua tahdo suhteeseen.

Vierailija
25/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittako seksiä tuon kahden viikon aikana niiden miesten kanssa?

Vierailija
26/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lienee se naisten ongelma, kun käytännössä jokainen vastaantuleva mies tunkee liiveihin mutta suurin osa pelkkä seksi mielessä. Oi voi.

Vierailija
27/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos et olisi kynnysmatto, vaan valitsisit itseäsi kiinnostavan miehen. Itse ne koskaan odottele että minusta kiinnostutaan, vaan otan itse aloitteen haltuun. 

Olen yrittänyt tehdä aloitteen monta kertaa, mutta mies pelästyy.

Olen ihan nätti niin en tiedä missä on vika, osaan puolustaa itseäni mutta tuntuu että olen hukassa.

Mies pelästyy? Lähtee karkuun, pyörtyy, hyökkää kimppuun vai miten pelästyy? Ehkä aloituksesi on liian raju, pehmennä vähän.

Vierailija
28/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasva ihmisenä. Miehet kyllästyy naiseen jos hänellä ei ole muuta tarjottavaa kuin seksi.

Miehet ei kykene keskustelemaan niin se tarjoaminen todellakin supistuu seksiin ja rahaan. Turrutetaan itseään shoppailulla, alkoholilla ja panemalla. Mitään muuta ei sitten olekaan. Eikä ihminen niin kiinnostava olio edes ole. Loppujenlopuksi mitä muuta ihmisissä on kuin tyhjä pää ja sielu, sukuelimien yhteen hinkkaaminen ja kulutus? 

Tuollaisesta elämän tyylistä tunnistaa ihmisen joka elää pinnalla. Sinun tarvitsee etsiä mies joka on henkisesti kehittynyt tuollaisesta pinnallisuudesta.

Ei tarvitse etsiä. Minä elän yksin. 

Vierailija
29/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle tulee paha olo koska kiinnostus ja annat mahdollisuuden vain top 2% jän*ämiehille, jotka ovat paljon yli oman tasosi.

Heillä on jonossa tusina naisia.

Anna mahdollisuus oman tasoisillesi miehille, niin voit löytää rakkauden.

Vierailija
31/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haet seuraa Tinderistä yms. niin valtaosa on todnäk. pelkän seksin perässä. Toki jotkut ovat ihan suhteitakin saaneet, mutta taitaa olla tämän hetken trendi olla avoimessa suhteessa tai jossain fwb tyylisessä. Ei mitään liian sitovaa tai vakavaa, voi loikkia pesältä pesälle.

Vierailija
32/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä nyt taas :D

Vierailija
33/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka perkeleeen eukko on aina sanomassa "ensin pitää olla onnellinen itsekseen". Pitäisikö soveltaa sitten sitä ohjetta omaan elämään eikä vinkua.

Vierailija
34/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tässä oikeasti pedofiliavideo? Haloo, nettipoliisi, Interpoli? Ilmoitin ylläpitoon.

Vierailija
35/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle tulee paha olo koska kiinnostus ja annat mahdollisuuden vain top 2% jän*ämiehille, jotka ovat paljon yli oman tasosi.

Kiitos piristit mieltäni, huomaan kyllä että jännä miehet saa mulle tän olon aikaan. Mulle on valehdeltu ennenkin ja en ole mikään tyhmä nainen.

Vierailija
36/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

AP, miksi oman tasoiset miehet eivät sinulle kelpaa?

Vierailija
37/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nainen on onnellisimmallaan sinkkuna, joten unohda miehet!

Vierailija
38/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP yrittää vain niitä tavoitelluimpia miehiä, joille on naisia jonossa liuta aina, ja jotka ovat AP:n tason yläpuolella reilusti.

Miksei oman tason miehet kelpaa, AP?

Vierailija
39/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos et olisi kynnysmatto, vaan valitsisit itseäsi kiinnostavan miehen. Itse ne koskaan odottele että minusta kiinnostutaan, vaan otan itse aloitteen haltuun. 

Olen yrittänyt tehdä aloitteen monta kertaa, mutta mies pelästyy.

Olen ihan nätti niin en tiedä missä on vika, osaan puolustaa itseäni mutta tuntuu että olen hukassa.

Mies pelästyy? Lähtee karkuun, pyörtyy, hyökkää kimppuun vai miten pelästyy? Ehkä aloituksesi on liian raju, pehmennä vähän.

Jos on muita jonossa ja sen takia pelästyy?

Vierailija
40/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta toisensa jälkeen eri miesten kanssa käy noin, niin silloin sinä olet se ongelma eikä ne miehet.

En kyllä valitettavasti osaa auttaa tässä nyt juurikaan. Koita jotenkin tehdä itsestäsi kiinnostavampi, niin ehkä joku mies sitten tulevaisuudessa jäisi seuraasi. Panosta sekä ulkonäköösi että sosiaalisiin taitoihisi. Näytä paremmalta ja ole persoonaltasi kiinnostavampi. Nosta tasoasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän