Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koko ajan paha mieli miehistä

Vierailija
29.10.2022 |

Miten tämän saisi loppumaan? Musta kiinnostutaan ja parin viikon päästä heivataan, tulee vain sellainen tunne että en ole miehille tarpeeksi hyvä. Tämä vain syö mua sisältä.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole tarkoituksella itseksesi niin pitkään, että opit itsenäiseksi ja kasvatat itsetunnon. Et voi antaa toisten määritellä olotilojasi. 

Vierailija
2/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan luonnollista, että patriarkaatti tuottaa sorretuille pahaa mieltä. Juuri siksi feminismi on olemassa, että naisia ja muita vähemmistöjä puolustetaan etuoikeutettujen mielivallalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla asenteella päädyt vielä henkisesti ja/tai fyysisesti väkivaltaiseen suhteeseen.

Vierailija
4/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo toinen ketju. Mikä saa naisen päätymään yhteen henkisesti epävakaiden miesten kanssa?

Vierailija
5/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole tarkoituksella itseksesi niin pitkään, että opit itsenäiseksi ja kasvatat itsetunnon. Et voi antaa toisten määritellä olotilojasi. 

No kai nyt kaikki pahottaisi mielensä jatkuvista hylkäämisistä vaikka olisi miten hyvä itsetunto?

Vierailija
6/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos et olisi kynnysmatto, vaan valitsisit itseäsi kiinnostavan miehen. Itse ne koskaan odottele että minusta kiinnostutaan, vaan otan itse aloitteen haltuun. 

Vierailija
7/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva ihmisenä. Miehet kyllästyy naiseen jos hänellä ei ole muuta tarjottavaa kuin seksi.

Vierailija
8/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei tutustu enää sitä kautta. Mitä jos katsoo muualta. Ja ei mene petiin kovin pian tai lainkaan. Tai katselee rauhassa maailmaa, vaihtoehtoja.

Vierailija
9/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva ihmisenä. Miehet kyllästyy naiseen jos hänellä ei ole muuta tarjottavaa kuin seksi.

Anteeksi mitä. Jotkut naiset ovat älykkäitä ja itseään kehittäneitä, tai vielä ehtii. Ei kai aivottomat jolpit /pelimiehet sitä huomaa tai voi olla vaimo jo kotona.

Vierailija
10/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehille pelkkä reikä seksiin, et mitään muuta.

Vierailija
11/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mitä. Jotkut naiset ovat älykkäitä ja itseään kehittäneitä, tai vielä ehtii. Ei kai aivottomat jolpit /pelimiehet sitä huomaa tai voi olla vaimo jo kotona.

Kehittäneet itseään millä tavalla? Mitä jos löytyy ulkonäköä, mutta omistaa rasittavan personallisuuden?

Vierailija
12/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua rupee turhauttaa virtuaalisena deittikoutsina olo. Netin syövereistä saapuu maailman ihanin mies ja oot et nää ei kiinnosta. Mun neuvo on pidättäytyä deittailusta niin kauan kunnes kasvetaan henkisesti aikuiseksi. Henkiseen kasvuun kuuluu mahdollisen sinkkuuden hyväksyminen.

Hyödynnä Amazonin maksuton Audible trial. Tankkaa mahdollisimman paljon tietoa trialin aikana. Aloita John Kim single on purpose ja Whoopis big relationship book parista. Etene siitä toxic dating pariin.

Vierailija
13/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo toinen ketju. Mikä saa naisen päätymään yhteen henkisesti epävakaiden miesten kanssa?

Niitä on enemmistö miehistä. Ei ole mitenkään vaikea törmätä sellaisiin jatkuvasti. Niin kuin tässä ap:n  tapauksessa ne uskottelee toiselle olevansa jotain tavoittelemisen arvoista ja häipyvät todella nopesti siinä vaiheessa kun kusetus on paljastumassa. 

Vierailija
14/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos et olisi kynnysmatto, vaan valitsisit itseäsi kiinnostavan miehen. Itse ne koskaan odottele että minusta kiinnostutaan, vaan otan itse aloitteen haltuun. 

Olen yrittänyt tehdä aloitteen monta kertaa, mutta mies pelästyy.

Olen ihan nätti niin en tiedä missä on vika, osaan puolustaa itseäni mutta tuntuu että olen hukassa.

Vierailija
15/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseään täynnä olevat uranaiset eivät ole kauhean kiinnostavia

Vierailija
16/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa sinussa kyllä on jos noin toistuvasti käy. Vika ei ole miehissä.

Vierailija
17/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen pikku hupinainen sieltä :D

Vierailija
18/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se luonne on aika merkittävä juttu. Kaikenlaiset mulkut voi kyllä olla älykkäitä ja itseään kehittäneitä. 

Vierailija
19/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei kykene keskustelemaan niin se tarjoaminen todellakin supistuu seksiin ja rahaan. Turrutetaan itseään shoppailulla, alkoholilla ja panemalla. Mitään muuta ei sitten olekaan. Eikä ihminen niin kiinnostava olio edes ole. Loppujenlopuksi mitä muuta ihmisissä on kuin tyhjä pää ja sielu, sukuelimien yhteen hinkkaaminen ja kulutus? 

Vierailija
20/43 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käytä niitä kusetusäppsejä, tutustu hitaasti ja livenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä