Mitä haluasit joululahjaksi? Minä haluasin polttopuita, villahuovan, perunasäkin, porkkanoita, kuivaherneitä
Vielä jos saisin kahvipaketin niin olisin ikionnellinen.
Kommentit (28)
Haluaisin vapauden tästä parisuhdehelvetistä. Se olisi suuri lahja. Toivoisin olevani taloudellisesti riippumaton ja omavarainen, jotta voisin aloittaa uuden elämäni "tyhjältä pyödältä".
Valitettavasti vielä tänä jouluna toiveeni ei tule toteutumaan, ehkä ensi jouluksi sitten?
Untuvatäkin, villasukkia yösukiksi ja punaisen kastelukannun.
Kaikkea täällä olevaa haluisin, paitsi sen tomppelin puolison ja kuivaherneitä. Voisinkohan niiden sijaan toivoa villalankaa ja rusinoita?
Miljoonia euroja. Ei pidä olla liian vaatimaton toiveissaan.
Palapelin, laadukasta mustaa teetä, pyjaman (housut+paita), suklaata ja talvikengät.
Voi Ap miten ihana alotus. Mä toivon, että sun toiveet toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vapauden tästä parisuhdehelvetistä. Se olisi suuri lahja. Toivoisin olevani taloudellisesti riippumaton ja omavarainen, jotta voisin aloittaa uuden elämäni "tyhjältä pyödältä".
Valitettavasti vielä tänä jouluna toiveeni ei tule toteutumaan, ehkä ensi jouluksi sitten?
Ihan sinusta itsestäsi kiinni. Miten asiat olisi vuoden päästä eri tavoin?
En ole saanut toivelahjoja kuin viimeksi lapsena tai oikeastaan silloinkin äiti jotain osti. En osannut edes toivoa. Sitten myöhemmin sain rahaa. Ostan itse lahjani.
Haluaisin joululahjaksi putinin kavereineen poistuvan taivaaseen!
Laita ap osoite, niin lähetän sulle laatikollisen herneitä.
Vierailija kirjoitti:
Laita ap osoite, niin lähetän sulle laatikollisen herneitä.
Voin laittaa porkkanaa ja perunaa.
Hyvät joululahja toiveet👍 kelpaisi minullekkin.
Villasukkia, kirjoja lemppikirjailijoiltani, lämpimän uuden peiton, ananaskonvehtirasian, jotain kauan säilyviä ruokajuttuja (säilykkeet, jauhot jne).
Ite haluisin saunaremontin. Mutta siihen ei rahaa oo. Eli 2 uutta puista saunajakkaraa ja joulutuoksuja saunaan siis kiitos
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan tuollaisessa suhteessa on edes rahan takia ja kaikillahan on varaa ja omaa rahaa ollakseen riippumaton.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin joululahjaksi putinin kavereineen poistuvan taivaaseen!
Taivaan portinvartija ei heitä sinne huoli eikä päästä portista sisälle. Joutuvat alakertaan, sinne helv etin kattilaan mikä onkin aivan oikein.
Minulle noi kelpaisivat myös, mutta sitä kahvia en halua. Tai voin sen ottaa, niin voin antaa sen vanhemmilleni.
Voisin ottaa myös akkutoimisen moottorisahan tai suuren, talvenkestävän kasvihuoneen.