Miten kestää kaikki kiusaaminen ym.?
Heips! Täällä kirjoittelee 15 v. poika. Oon ehkä hiukan liian nuori tänne mut mitäpä tuosta :) Asia nyt oikeastaan on se kuinka sietää ja kestää kaikki huutelu, nimittely ym. Pukeudun aika kawaii tyylisesti ja olen transvestiitti. Sen takia koulun käytävillä, ja joskus ulkonakin ja kaupungilla liikkuessa ihmiset huutelee ja solvaa. Yleensä siinä on jotain suunnilleen oman ikäisiäni, mutta joskus myös ihan aikuiset tekevät niin. Tiedän toki itsekin et tällasta varmasti tapahtuu ja olin valmistautunut siihen. Kuitenki joskus se tuntuu tosi pahalta, ja tekis mieli alkaa itkemään. En kuitenkaa haluaisi alkaa kokonaan muuttamaan sitä tyyliäni tän takia, varsinki ku oon tällä hetkellä ilosempi ku koskaan, johtuen aiemmista mielenterveyden ongelmista. Nyt viimeaikoina se on koulussa paljon pahentunu, joten neuvoja, ja apuja kaivataan. Kiitos etukäteen jo vastauksista jos niitä tulee :)
Kommentit (6)
Minkälainen sää siellä porvoossa on?
Kuulostat kivalle tyypille. Nuoret on julmia ja aikuiset tyhmiä, osa.
Muistat, että elämässä on aina hyviä ja huonoja aikoja. Kehität sun resistanssi, esim just puhumalla asiasta niinkun teet nyt ja etsimällä ihmisiä joista saat hyvää energiaa ja jätät kuonan huomiotta.
Ite olet ikävä. Jojon jatkoksi vaan.
Ai niin, unohtu tosta ylemmästä tekstistä. Asiasta on kyllä oltu yhteydessä kouluun, mut siinä ei kuitenkaan oo oikein tapahtunu edistystä.
Ap