Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa tapailukumppanille ettei hän kiinnosta kun pelkään että suuttuu

Vierailija
28.10.2022 |

Aiemmin jo yritin mutta ei menny jakeluun. Mun mielestä vois painua ties mihin mutta fyysisesti kookkaanpi kuin mä. Ei tavattu ekana yleisellä paikalla vaan mun kotona mikä iso virhe...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota yhteyttä. Tapailu ei ole mitään ja tapailu suhteen voi vain lopettaa siten ettei ota yhteyttä.

Vierailija
2/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että vika on sinussa. Et ole vielä valmis uuteen suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee suunnitelmia paperille. 1. Oma lupasi eroon riittää. 2. Älä ota kotiisi enää kertaakaan. Et vain reagoi. 3. Kerro puhelimitse erosta, keskustelu, kysymyksiin vastaus ja loppu, estot jos pelkäät. 4. Ota sukulaisia tai kaveri turvaksi tai muuta jos tarvii. Oviketju, mutta älä avaa, älä usko suostutteluja, älä jää kuuntelemaan. 5. Se on kuitenkin edessä, ei voi pelon vuoksi jatkaa. 6. Voit keksiä esteen viikonlopuksi miksei nähdä esim. sukulainen ja maanantaina kerro tai ti. Jos viikonloppu tuntuu pahemmalta ajalta sille. 7. Jos on uhkaavana oven takana, älä epäröi näppäillä 112. 8. Keksi suunnitelmia ja ideoita.

Vierailija
4/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että pelkäät että hän suuttuu jos sanot hänelle että vihaat häntä.

Vierailija
5/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvii, niin muuta. Ja salaa tiedot. Oma turvallisuus on tärkeintä.

Vierailija
6/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että ei kiinnosta. Olet tavannut jonkun toisen.

Vierailija
7/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana: ghost. Se ratkaisee kaikki ongelmat.

Vierailija
8/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailette miehiä jotka pelottaa teitä? Onko aina pakko olla jännittävä? Eikö joskus vois olla kiltti?

Vierailija
9/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tapailette miehiä jotka pelottaa teitä? Onko aina pakko olla jännittävä? Eikö joskus vois olla kiltti?

En pidä itse jännittävistä miehistä, mutta nekin jaksaa tsempata muutamat treffit, sit totuus paljastuu ja olet tilanteessa, jossa mietit kuinka päästä eroon aikuismaisen asiallisesti.

Nykyinen mieheni on ihan tavallinen, mutta kyllä tän helmen löytäminen muutamat treffit vaati. Miksi sun pitää painottaa olevasi kiltti? Ihan tavallinen on erittäin ok ja riittävä.

Vierailija
10/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan ei kannata tavata enää kertaakaan. Mitä enemmän tapaat, sitä vaikeammaksi menee. Itse lopetin vastaavan suhteen viestillä, kerroin etten näe meillä tulevaisuutta, kiitin treffeistä ja toivotin kaikkea hyvää jatkoon. Sen jälkeen estot päälle. Pitkään pelkäsin, että ilmestyy oven taakse, mutta en kuullut hänestä enää koskaan. 

Vierailija
11/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaat vaan ja blokkaat numeron.

Se siitä. Kadulla juokset pakoon, jos tulee vastaan.

Vierailija
12/12 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee rikosilmoitus, jossa syytät miestä raiskauksesta. Sillä siitä pääsee, lusii jonku aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä