Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetteko ihmisiä, jotka eivät koskaan kulje julkisilla?

Vierailija
28.10.2022 |

Minusta vähän noloa, jos ei pysty.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole julkisia täällä missä asun, en asu missään narkkistadissa.

Vierailija
2/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen mieluummin omalla autollani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuljen vain julkisilla lentokoneilla, en muilla.

Vierailija
4/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja mun mies, asutaan Helsingissä. Miksi niillä kulkisi kun on oma auto. Meinasin että olisin opiskelijana viimeksi käyttänyt mutta itse asiassa kerran käytin viikon kun oli auto korjaamolla pidemmän aikaa. Karsea kokemus oli. 

Vierailija
5/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. En voi matkustaa rahvaanomaisten kanssa.

Vierailija
6/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse julkisilla paikkoihin, joissa käyn, ainakaan omien aikataulujeni mukaan

Vierailija
7/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Oma auto mukavampi ja nopeampi.

Vierailija
8/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itteni tunnen (?)  ja filarilla ja jalalla (no, molemmilla sentään) kuljen aina. Ja se on mulle ihan ok, että se on sinusta noloa. 

Vierailija
9/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olisitko valmis kävelemään tai pyöräilemään 5 km, jotta pääset lähimmälle pysäkille?

Vierailija
10/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun käytännössä aina polkupyörällä ja jalan enkä käytä säännöllisesti mitään julkisia liikennevälineitä paitsi jos on satunnaista tarvetta matkustaa toiseen kaupungiin linja-.autolla. Pidän hyötyliikunnasta ja pystyn helposti hoitamaan kaikki arkiset asiani ilman omaa autoa, joka olisi vain turha menoerä ja huono investointi.

Lähin S-Market on 20 minuutin kävelymatkan päässä ja polkupyörällä ehtii paikalliseen Citymarkettiin ja Lidliin noin 12 minuutissa. Jos ostan joskus jotain isompaa kuljetettavaa kuten pesukoneen, sohvan tai ison television, niin sovin siellä liikkeessä kotiinkuljetuksesta ja vanhan tavaran poisviennistä.

Vierailija
11/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuljen vain julkisilla lentokoneilla, en muilla.

Et ole vielä yltänyt ex-pääministeri Juha Sipilän elintasolle, johon kuuluu lentolupakirja ja oma pienlentokone. Ei tarvitse turvautua Finnairin koneisiin.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005887542.html

Vierailija
12/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Frank. Ei päästy Eiraan.

Vierailija
13/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan melkein niitä. Saatetaan mennä julkisilla kaupungille ja taksilla kotiin.

Tietenkin ole kävellyt julkisille monta kertaa korkkareissa. Haluatko kysyä, että naurattako?

Vierailija
14/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljin pitkästä aikaa julkisilla eräästä syystä.

Koska olen sosiaalinen ihminen, niin juttelin bussikuskin kanssa.

Mulle selvisi maksu - ja seurantaperiaate.

Voit matkustaa samalla maksulla tietyn ajan puitteissa ja jopa vaihtaa busseja.

Et kuitenkaan saa yhdellä maksukortilla kuin yhden ihmisen sisään. Lapsista pitää maksaa erikseen.

Vierailija
15/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljin pitkästä aikaa julkisilla eräästä syystä.

Koska olen sosiaalinen ihminen, niin juttelin bussikuskin kanssa.

Mulle selvisi maksu - ja seurantaperiaate.

Voit matkustaa samalla maksulla tietyn ajan puitteissa ja jopa vaihtaa busseja.

Et kuitenkaan saa yhdellä maksukortilla kuin yhden ihmisen sisään. Lapsista pitää maksaa erikseen.

Eli, jo netti kaatuu, niin sun bussit ei pysty tunnistamaan sua.

Vierailija
16/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sen enempää kuin puolisonikaan emme ole käyttäneet julkisia vuosiin. Täällä Vantaalla on niin heikot yhteydet. Viimeisen lippu-uudistuksen jälkeen olen tehnyt yhden edestakaisen matkan.

Vierailija
17/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ei täällä kulje mikään julkinen liikenne. Ja jos kulkeekin niin kaks kertaa päivässä eri suuntaan kuin itse. Junalla olen tainnut matkustaa joskus 6-vuotta sitten etelään.

Vierailija
18/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Täällä periferiassa niitä paria hassua päivittäistä vuoroa käyttävät vain peruskouluikäiset ja sitä vanhemmat opiskelijat.

Vierailija
19/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. Ajaa autoa johon mulla ei ole korttia ja jolla ei lähdetä keskustaan pyörimään. Käyn pakosta välillä toimistolla bussilla, muuten on kuski.

Vierailija
20/26 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! 

Täällä kulkee julkinen todella hyvin (itse kuljen työmatkat sillä) niin silti yhtä naapuria pitäisi olla heittämässä jos lähtee ryyppyreissulle naapurikuntaan kaverilleen kun ei voi itse sitten ajaa. 

Tuonne ryyppypaikkaansa pääsisi bussilla melkein ovelta ovelle mutta aikaa tietysti menee enemmän kuin autolla.

Bussimatkan hinta muutama euro ja silti jonkun pitäisi lähteä kotoaan omien askareidensa parista bensaa polttamaan vain huvin vuosi häntä ajeluttamaan ja sitten mielellään yöllä vielä noutokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi