Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BS että korona olisi oireiltaan ihan vaan tavisflunssa

Vierailija
28.10.2022 |

Ei ole kyllä ikinä alkanut mikään lentsu sillä, että nilkka/jalkaterä tulee aivan yhtäkkiä niin kipeäksi ettei meinaa askelta uskaltaa ottaa kun tuntuu että se voi pettää alta ja silmät tuntuu siltä kuin olisi jotain sahanpurua täynnä.
Lisäksi rintakehällä on outo tunne ja keuhkoputkessa on sellainen tunne kun olisi hengittänyt jotain syövyttävää joka polttelee ja karvastelee.
Ja vastaavilla outouksilla tuo miehenkin tartunta ensiksi oireili. Nyt sitten sillä on jo kuumetta ja yskääkin eikä kyllä mitenkään lievältä kuulosta.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa se lintuinfluenssa oli iisimpi tauti sairastaa mitä tämä "nuha". 

Vierailija
2/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi oireilu alaselkäkivulla ja hirmuisella janolla ja siis ihan alkoholittomien ;) Seuraavaksi tuli naamaan kummallinen kuumotuksen tunne vaikka ei ollut edes kuumetta vaan alilämpöä. Sen jälkeen sitten alkoi särkeä selkää ylempääkin ja niska meni jumiin. Näkö temppuili monella tapaa ja sitten iski se kurkkukipu jollaista ei ole ollut ikinä edes angiinassa tai mononukleoosissa. Tuo kipu kesti 3 päivää ja hävisi ihan yhtä nopsaan kuin ilmaantuikin.

Sitten vasta alkoi tavallisempi flunssaoireilu eli palelu, kuumeilu, hikoilu ym sekä ihan älytön pääkipu. Nuhaa sen sijaan ei ollut ollenkaan eikä nenä mennyt tukkoonkaan. Hengitys kyllä rohisi ja ahdisti ihan kun ei olisi saanut kunnolla happea. Jälkeenpäin olen hengästynyt aivan hirmuherkästi ja meni useampi kuukausi että pystyi edes harkitsemaan samanlaista juoksulenkkiä kuin ennen tartuntaa.

Oireet oli flunssamaisuudessa lievemmät kuin influenssassa, mutta tässä oli paljon oiretta jota ei kyllä tosiaan flunssissa ole. Lisäksi korona romahdutti peruskunnon ihan eritavalla mitä edes influenssa eikä tästä toipuminenkaan ollut samanlaista. Influenssan jälkeen sitä toipuu koko ajan lisää ja päivä päivältä olo paranee ja normalisoituu, mutta koronan jälkeen oli päiviä ettei olo kohentunut yhtään ja myös niitä että olo olikin aiempaa heikompi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaus aloituksesta:

"Lisäksi rintakehällä on outo tunne ja keuhkoputkessa on sellainen tunne kun olisi hengittänyt jotain syövyttävää joka polttelee ja karvastelee."

Sama. Tuntui ensin aivan kemikaaliärsytykseltä, sen jälkeen kuin olisi kaadettu kuumia hiiliä keuhkoputkeen.

Vierailija
4/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään särkenyt purentalihakset?

Vierailija
5/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Ei ole kyllä missään flunssassa ollut tuollainen olo minkä koronatartunta aiheutti. Oireita ja omituista oloa riittää ja vointi on todella kokonaisvaltaisen huono ja heikko vaikka ei edes ole kunnon kuumetta joka sen selittäisi.

Melkoista vähättelyä väittää koronatartunnan olevan ihan normaali räkätauti joita tulee ja menee.

Vierailija
6/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään särkenyt purentalihakset?

On! Tai siis niitäkin särki kun koko kaula-niska sekä rintakehä oli aivan merkillisessä juntturassa. Samoin särki ikeniä ja poskipäitäkin ja kieli tuntui samalta kuin olisi polttanut sen liian kuumassa teessä tai jossain.

Lisäksi lähti hajuaisti, mutta se meni vasta kun nuo oireet katosi.

Vierailija
7/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ei ole kyllä missään flunssassa ollut tuollainen olo minkä koronatartunta aiheutti. Oireita ja omituista oloa riittää ja vointi on todella kokonaisvaltaisen huono ja heikko vaikka ei edes ole kunnon kuumetta joka sen selittäisi.

Melkoista vähättelyä väittää koronatartunnan olevan ihan normaali räkätauti joita tulee ja menee.

Etenkin kun tästä oikeastaan puuttuu kokonaan tuo räkä. Ei ole nuhaa eikä ihmeemmin limaa edes kurkussa.

Mukavampi se on niistää vaikka nokka nahattomaksi kuin kärsiä päänsärystä jollaista ei ole edes migreenissä tai ihmetellä kun maatessakin sänky tuntuu keikkaavan justiinsa pituussuunnassa voltin kun huippaa ja heikottaa.

Eikä se massiivinen hikoilukaan mitenkään nautinto ole. Tai syke joka jumpsuttelee ihan mitä sattuu.

Vierailija
8/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa se lintuinfluenssa oli iisimpi tauti sairastaa mitä tämä "nuha". 

Siihen sentään tehosi se tamiflu, mutta tähän ei tepsi mikään.

Vierailija
9/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa välttää ja käyttää maskia, siis ffp2 tason maskia. En itse halua pitkää koronaa eikä tiedä mitä haittoja oikeasti vielä ilmenee, kun korona tekee tuhoja elimistössä. Ne haitat voivat näkyä vuosien tai vuosikymmenen päästä. Dementiaa esimerkiksi. Kyseessä saattaa olla labrasta karannut virus. Ei kiitos!

Vierailija
10/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoolaistenkin pitäisi ymmärtää, että oireet ovat erilaiset eri ihmisillä. Minulla oli kurkku kipeä parisen päivää ja kuumetta yhden illan 37,8C. Siinä oli se.

Vierailija
11/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kovin oireilevilla rokotteet?

Vierailija
12/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihan tavallinen kuumeflunssa

Vierailija
13/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli neljän päivän nuha.

Vierailija
14/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Itselläni oli pari päivää pientä kuumetta ja nuhaa. Siinä kaikki. Tavan flunssakin ollut pahempi kuin tämä.

-rokottamaton-

Vierailija
15/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kurkku karhea ja yskitti pari päivää.

Vierailija
16/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoolaistenkin pitäisi ymmärtää, että oireet ovat erilaiset eri ihmisillä. Minulla oli kurkku kipeä parisen päivää ja kuumetta yhden illan 37,8C. Siinä oli se.

Ja sinä porvoolainen et ymmärrä että sun tautisi ei ole ollut samanlainen kuin muiden tauti.

Vierailija
17/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ollut koronaa vaan tavislentsu.

Vierailija
18/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kurkku karhea ja yskitti pari päivää.

Kenties ei ollut edes koronatartuntaa vaan tuon aiheutti esim rno-virus. Se oireilee just noin.

Vierailija
19/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rokottettu. Tuli lihaskipua ja kuumetta 3 päivää. 

Vierailija
20/50 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ollut koronaa vaan tavislentsu.

Kyllä oli testin mukaan korona. Ei se kaikille ole samanlainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän