Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten fetissi syntyy?

Vierailija
28.10.2022 |

Esim. että haluaa nuuskia jonkun tietyn naisen käyttämiä pikkareita ja tulla niihin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan ensin tissi ja kyllästetään se raudalla.

Niin tulee fetissi.

Vierailija
2/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö varhaislapsuuteen, äitisuhteeseen ja niihin juttuihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fetsiin varmaan tarvitaan kangasta, koviketta ja tupsu narun päässä. Ehkä joku modisti osaisi auttaa?

Vierailija
4/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi, henkipossessio, pe*versio tai aivopeseytynyt jostain materiaalista esim. filmit. Ei hallitse sitä, jos työntää sitä väkisin muille. Joillain voi olla sama taipumus, jos hän etsii sellaista seuraa.

Vierailija
5/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana ja varhaislapsuudessa, esikielellisenä aikana.

Vierailija
6/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on koodattu ihmisiin ihan siittiöistä ja munadolusta saakka. Miksi kaikki naiset pitävät sitomisleikeistä? Sen ei pitäisi olla mikään fetissi vaan normi. Silti sitä kutsutaan fetissiksi.

Vierailija
7/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on melko varmasti tutkittu, google voisi auttaa uteliasta.

Vierailija
8/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut kenenkään pystyneen itse päättämään mitkä asiat kiihottavat ja mitkä eivät

Fetissi ei ole muuta kuin usein seksiin varsinaisesti liittymätön asia, esine, materiaali tai haju joka vain kiihottaa sietämättömästi.

Vierailija
9/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus lähettänyt yhdelle miehelle hänen pyynnöstään tietyntyyppiset pikkarini suoraan jalasta. Hänellä on tapana videoida tilanteita itsestää, mitä tekee niille ja lähettää videot mulle.

Onko tämä yleistäkin?

Vierailija
10/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö varhaislapsuuteen, äitisuhteeseen ja niihin juttuihin?

Miten minun kannattaa äitinä toimia, ettei pojalleni syntyisi fetissejä?

Vierailija
11/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulje se kellariin ja heitä avain menemään.

Kyllähän sillä siltikin on fetissejä mutta "poissa silmistä, poissa mielestä"

Vierailija
12/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulje se kellariin ja heitä avain menemään.

Kyllähän sillä siltikin on fetissejä mutta "poissa silmistä, poissa mielestä"

Ok. Haittaako jos pojan isä menee mukaan?

Vierailija
13/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina murrosiästä asti pitänyt miesten partavesien tuoksusta. Mulla kastuu aina pikkarit vähäsen kun innostun jonkun miehen partaveden tuoksusta.

Vierailija
14/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusasiat kiinnostaa kuten kauneus, hyvät muodot, kunto ja olemus ihmisellä, ei liene mikään fetissi.

Vierailija
15/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaamatta

Vierailija
16/31 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on syntynyt käsitys, että kaikki naiset haluavat tulla sidotuiksi? En mä ainakaan halua.

Vierailija
17/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa täydellisesti sanoa, mutta yhä muistan kun ala-asteella järjestettiin "vanhaintanssit" ja yks vähän ujommista tytöistä oli pukeutunut mitä kauneimpaan samettimekkoon. Silmät putosi päästä, en voinut olla katsomatta ja vilkuilematta häntä. En ollut koskaan nähnyt häntä minkäänlaisessa mekossa tai yleensäkään muissa asuissa kuin farkkujen tai verkkareiden kaa joku fleeceetoppi tai vastaava. Pidin häntä tosi kauniina, mutta toi asu vaan korosti hänen kauneuttaan. Pääsin pokkaamaan häntä ja miten siinä nyt sit vähän keinuttiin olevinaan tanssien. Halusin suudella. Olimme kuudennella. Siitä asti olen ollut heikkona samettisiin mekkoihin, helman pituudella ei väliä.

Vierailija
18/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on ainakin tullut fetissejä vielä pitkälti aikuisena 30+ iässä eli ei se ainakaan täysin lapsuusajan kasvuun kuulu. Syyt voi sitten olla moninaiset. Jokin asia vaan kiinnostaa ja sitten se pyörii ajatuksissa ja osana fantasiaa. Jossain vaiheessa se ajatus jalostuu pitemmälle ja huomaa että tämä aihe kiihottaa jonka jälkeen menet syvämmälle aiheeseen. Jotkut kyllä voivat olla peräisin hyvin kaukaa nuoruudesta. Esim pikkarifetissi voi hyvinkin johtua siitä, että lapsena tytöt kiinnostivat tavalla jota ei vielä ymmärtänyt ja olisi kiinnosanut poikana nähdä tyttöjen hameen alle. Harvemmin sinne kuitenkaan näki ja jos niin vilaukselta. Se oli siis jotain mitä ei päässyt kokemaan. Teininä ja aikuisena edelleen pikkarit on yksityinen juttu jota naiset ei esittele juurikaan (poislukien nyky some) ja se kiinnostaa. Sitten kun kohdalle osuu kiihottava nainen ja mahdollisuus nuuhkaista hänen pikkareitaan eli hyvin yksityistä vaatekappaletta jossa naisen tuoksua niin kyllähän se kiimapäissä kiinnostaa. Tässä yksi teoria.

Vierailija
19/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni antoi piiskaa jos eksyin makuuhuoneen ovelle ja häiritsin vanhempien paneskelua. Nyt aikuisena miehenä piiskaan todella mielelläni.

Vierailija
20/31 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena minua kiehtoi satiinin kiilto ja halusin tunnustella satiinia, sillä se tuntuu ihanalta.

Nyt aikuisena minulla on satiinifetissi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän