Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB:stä: Mitä mieltä olette, onko Olli uskollinen tyttöystävälleen vai ei?

Vierailija
04.11.2006 |

Mä en sallisi mun mieheltä tuollaista sekoilua. Siis pusuja ja haleja ja vierekkäin nukkumista kännissä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnioita, vaan menee säätämään ja sähläämään muiden kanssa. Johan se jauhoi ennen über-kännejäkin, että Hannea hän panisi.

Vierailija
2/20 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli on todellakin käyttäytynyt tökerösti talossa!

Hyi häpeä Olli!

Vähänkö se persvako Pelle Hermanni tärisee ja jalat vispaa julmetusti kun istuu Kakon haastateltavan live lähetyksessä.... Varmasti Mari kyselee näistä Ollin lähentymisistä Hannea kohtaa.

On meinaan vähän eri asia, kun kyseessä on kihloissa oleva Olli kuin esim. flirttaileva, sinkku Mira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

loukkaantuisin, että julkisesti mieheni noin tekisi. Tuntuisi, että mut ois julkisesti nöyryytetty.

Omassa suhteessani halaillaan paljon ystäviä, eikä siinä ole mitään pahaa. Tuolla talossa on varmaan aika yksinäistä jossain mielessä, joten nukkumisen toisen vieressä ymmärrän täysin. Pussailu meni multa yli. En hyväksyis ja suututti Ollin tyttöystävän puolesta. Lähinnä nuoleminen miian kanssa!!! Miialta tosi törkeetä tyrkyttää itteensä. Hannen kanssa mun mielestä vaan unikavereita. Ajatelkaa ite, kun joutuisitte eroon omasta kullasta, niin olisi kiva nukkua jonkun kainalossa ihan ilman tunteitakaan.

Itellä paras ystäväni on mies ja nukun kyllä joskus hänen kainalossaan vaikka oma kulta on olemassa, eikä tykkää pahaa kun tietää että ollaan oltu 10 vuotta bestiksiä. Talossakin ovat läheisiä eikä kaikki tunnu varmasti samalta mitä ulkomaailmassa...

Vierailija
4/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän parisuhteessa (kännistäkään) halailua ja pusuttelua ei hyväksytä.

Vierailija
5/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se mitään loppullisen kamalaa ole tehnyt.

Vierailija
6/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen kyllä pettämisenä tuollaisen käytöksen. Ei mun miehelläni ole mitään asiaa nukkua toisen vieressä, saati suudella ketään. En tykkäisi.

Vierailija
7/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itekin täällä mietin, et älä olli tee tyhmyyksiä. Mutta ollin oma elämä

Vierailija
8/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riipii tyttöystävää katsoa telkusta Ollin tempauksia, en tiedä että pitääkö hän sitä pettämisenä. Ei kai se itsestäkään kivalta tuntuisi katsoa kun oma mies nukkuu / halaa / pussaa jonkun muun naisen kanssa. Pettää nyt ainakin luottamuksen, jos ei muuta...

Vierailija
9/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli luottaa nyt siihen että, jos tyttis on vetänyt herneen nekkuun niin taas tulee puhelu ja pääsee selittelemään tekosiaan...

Vierailija
10/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen raja on se mikä suhteessa sovitaan. Puhelinkeskustelun perusteella Ollin ja hänen kihlattunsa parisuhteen säännöt tulivat kyllä hyvin selviksi. Kihlattu sanoi selvästi että " älä nuku enää muiden vieressä" , johon Olli totesi, että en, en.

Uskollisuuden raja on ylitetty siten viimeistään viime yönä, kun pyyteli Hannea viereen nukkumaan.

Vierailija
11/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotiaana ovat aloittaneet, aika jo kasvaa aikuiseksi ja lähteä omille teilleen.

Olli on ihan lapsi vielä ja viina ei sovi sille ollenkaan.

Vierailija
12/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon...

Vierailija
13/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehenkin kans keskusteltiin asiasta ja kyllä mä olen sitä mieltä että jos vain nukutaan (ihmisen perustarve, tyyliin kuolee/menee sekaisin jos ei nuku) ei asiassa ole mitään pahaa. Vertaisin sitä jopa samasta astiasta syömiseen/juomiseen.

Olenko mä jotenkin löysäpipoinen/outo?

Vierailija
14/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

känni ei ole selitys

Vierailija
15/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selvästi Ollin tyttöystävä oli siitä loukkaantunut.

Olli sanoi että panisi talossa mieluiten Hannea ja pussasi Hannen kanssa.

Sitten vielä pyysi tämän viereen nukkumaan ja halaili, vaikka tiesi että tyttöystävä ei siitä tykkää.

Sitten aamulla on hirveä morkkis, mutta kun saa taas lisää viinaa niin jo Hanne kiinnostaa taas.

PissaOlli voisi lähteä jo kotiin. Samoin tyrkky Hanne.

Vierailija
16/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävähän sanoi Ollille puhelimessa, ettei halua tämän nukkuvan kenenkään vieressä. Harmi, että unohti sanoa, ettei myöskään halua Ollin pussaavan ketään..

Vierailija
17/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanne kiinnostaa, morkkis on vaan siksi, että nukkui väärän tytön vieressä.

Vierailija
18/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa tulee Ollia vastaan studioon..?

Vierailija
19/20 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa sitä kaipaa uusia maisemia ympärilleen ;)

Vierailija
20/20 |
06.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin teinilove ei kestä?? Jos kaksi ihmistä TODELLA sitoutuu toisiinsa, se kestää mitä vaan. Vai onkohan minun ystäväpiirini jotenkin outo kun yhtäkkiä tulee heti 3 läheistä pariskuntaa mieleen jotka ovat teneistä asti olleet yhdessä ja naimisissa nyt jo eräät yli 20v ja toisetkin pian saman verran. tähän vielä lisäksi ne sukulaiset joilla avioliitovuosia takana jo kymmeniä vuosia.

Moraali vaan on joillakin nykyään niin alhainen. Ja turha Ollin hokea puhelimessa kihlatulleen rakkuttaan kun ei todella osoita sitä käytöksellä. ja jos viina tekee sitä että ihminen tekee mitä sattuu, eiköhän olisi aika lopettaa sen juonti kokonaan!!!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan