Kaksi aikuista ja lapsi kaksiossa, onnistuuko?
Asutaan nyt kolmiossa mutta vuokra se vaan nousee ja pohdin muuttoa pienempään. Lapsi on kohta 2v. Kaksiossa lapsella olisi oma huone ja me aikuiset voidaan nukkua olohuoneessa. Asuuko kukaan näin, miten onnistuu?
Kommentit (36)
Käväisepä aloittaja joskus tutustumassa Amurin työläismuseokortteliin Tampereella. Siellä asui kokonainen perhe yhdessä huoneessa. Isä, äiti, ja pari - kolme mukulaa. Ehkä vielä joku serkkuplikka piti kortteeria.
Vierailija kirjoitti:
Vuokra senkun nousee???
Miten tämä menee. Yleensä vuokra on hyvinkin vakio.
Oot yksinkertainen. Kaikkialla nousee vuokra monella jopa 100e.
Onko asunto AP kerrostalossa ja onko parveketta? Parvekkeella voi nukkua hyvin jos on lasitettu ja hommaa hyvän makuupussin.
Vierailija kirjoitti:
Onko asunto AP kerrostalossa ja onko parveketta? Parvekkeella voi nukkua hyvin jos on lasitettu ja hommaa hyvän makuupussin.
On parveke mutta maan tasalla niin vähän arveluttaisi se. AP
Asun teinin kanssa kaksiossa eikä edes yritetty järjestää tähän olohuonetta. Huoneiston malli on siis 2 huonetta ja keittiö. Myös olohuoneessa on ovi joten erottelu kahdeksi makuuhuoneeksi on kätevää. Keittiö on ns. sosiaalinen ja yleinen tila mihin vieraat istutetaan. On toiminut hyvin. Minulla on ihan oma maailmani olohuoneessa josta on käynti parvekkeelle, joten se on yksi oleskelutila lisää minulle kesäaikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokra senkun nousee???
Ei kaikilla nouse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuokra senkun nousee???
Ei kaikilla nouse.
Siksi hän varmaan kirjoittikin että monella, ei kaikilla.
-eri
Mulla oli lapsena kaveri joka asui perheineen kaksiossa. Vanhemmat nukkui olkkarissa ja kolme tytärtä makuuhuoneessa. Tämä 90-luvulla.
Helposti. Omassa lapsuudessani meitä asui vanhemmat ja 4 lasta kolmiossa. Vanhemmat olohuoneessa ja 2 lasta per huone. Jossain vaiheessa teini-iässä olisin sisaruskatraan vanhimpana kaivannut omaa huonetta, mutta muuten mahduttiin aivan hyvin.
Me asuimme 25 neliön yksiössä. Kolme henkeä.
Oli aina siistiä, kun oli pakko pitää järjestys yllä.
Se oli meidän eka oma kämppä.
Mä asuin lapsena melkein 7-vuotiaaksi asti kaksiossa, sisko oli vuoden, kun muutettiin pois. Tosin tässä oli kyseessä iso kaksio, ja mahduttiin hyvin. Makuuhuone oli jaettu kirjahyllylla kahtia minun ja vanhempien puoleen ja olohuoneessa oli minulla oma leikkinurkkaus. Kun sisko syntyi, muutti minun sänkynikin olohuoneen puolelle ja siskon pinnasänky peri minun sänkyni jättämän paikan.
Nykyään tosin varmaan tehtäisiin juuri toisin päin eli että vanhemmat olisivat siellä olohuoneen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Mä asuin lapsena melkein 7-vuotiaaksi asti kaksiossa, sisko oli vuoden, kun muutettiin pois. Tosin tässä oli kyseessä iso kaksio, ja mahduttiin hyvin. Makuuhuone oli jaettu kirjahyllylla kahtia minun ja vanhempien puoleen ja olohuoneessa oli minulla oma leikkinurkkaus. Kun sisko syntyi, muutti minun sänkynikin olohuoneen puolelle ja siskon pinnasänky peri minun sänkyni jättämän paikan.
Nykyään tosin varmaan tehtäisiin juuri toisin päin eli että vanhemmat olisivat siellä olohuoneen puolella.
Eli sidkosi pantiin alulle sinun nukkuessa kirjahyllyn toisella puolella. Vähän kuulostaa arveluttavalta järjestelyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sidkosi pantiin alulle sinun nukkuessa kirjahyllyn toisella puolella. Vähän kuulostaa arveluttavalta järjestelyltä.
Kultainen kasari :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä voi harrastaa silloinkin, kun lapsi on muualla. Tai sitten kylppärissä tai ihan missä tahansa, kun lapsi ei ole paikalla.
Onnistuu vaikka kaksi aikuista ja kaksi lasta kaksiossa kuhan tilat järjestää oikein.
Toinen ehdotus ois aloittajan perheen tulojen lisääminen työnteolla.
Tätini perhe asui kaksi aikuista ja kaksi lasta kaksiossa, ja onnistuihan tuo. Lapset olivat jo koululaisia.